Mutluluğu Çizmek... (Mümkün mü?..)
Acımı tazeliğine ver...
Yorgun bir savaşcıyım artık gözbebeklerinde...
Yüreği buzullardan ayrılmış bir kütle, damarları nasır tutmuş bir el, iç organları mı sarsan bir korku var içimde...
...
Unutulmazları yaşıyor gibi düşlerim... Önce unutamam sanmıştım, sonra unutmanın zorluğuna alıştım, tiyatro sahnesine son kez çıkıp, "ilk" adlı oyunumu son kez oynadım...
Sonrası...
Sonrası umut heyanları ile üzerime yıkılan koca, boş bir zaman dilimi...
Artık hayatımın akışını belli belirsiz üç noktalara bırakıyorum... Bugünlerde nokta koymak bünyeme iyi gelmiyor...
Sağdan soldan hırçın dalgaları böğrüne yiyen yaşlı bir gemi gibi sarsılıyorum... Vurdukça dalgalar, içime vurdukça sen daha da yaşlanıyorum sevgili günlük...
Acımı eş tutuyorum bütün insanları, sonra sessiz çığlıklar flarmoni orkestrası eşliğinde bütün oyunları kuklalaştırıyorum...
İçimde ki oyuna onlarıda oyuncak ediyorum... Bütün sessizlikleri ve iki yüzlülükleri ile...
Peki sen neresindesin bu hayatın... Kaçıncı kilometre de kaybettim seni?.. Söylesene...
Yoksa sen kaybetmedim mi sanıyorsun...
Kaybedilen bir daha bulunamaz biliyor musun?..
-"Ne o?.. Sorularım çokca ve ardı ardına mı geldi..."
-"Yoo, hayır!" diyeceksin belki...
-"Belkilerle dolu bir hayat yaşadın" desem sana...
-"Hiçte bile" diyeceksin...
Mutluluğu çizdin mi diyeceğim sana son kez... Sen "Hayır!" diyeceksin, çünkü benim hiç fırçam olmadı...
Öyleyse al sana fırça!..
Tual tam karşında...
Hadi mutluluğun resmini çiz bana!..
YORUMLAR
Öyleyse al sana fırça!..
Tual tam karşında...
Hadi mutluluğun resmini çiz bana!..
peki deneyelim,nerden başlayalım:)
önce tuali temizleyelim değilmi?evet mi?peki o halde silelim dünyadan savaşı,sömürgeyi,zulmü,yolsuzluğu,işte kötülüğe dair ne varsa aklımıza gelen silelim hepsini.şimdi daha iyi oldu bak tualde özgürüz işte ..kim ne istiyorsa çizsin..önce ben başlamak istiyorum ben güneşsiz yapamam mutlaka olmalı tualde bir lider lazım herkesi,herşeyi ısıtan,hayat veren güneş::)demek sen kuş çizmek istiyorsun..tabi kanatların olmalı ki mekana bağımlı olma anlıyorum seni:) peki..çiz...çiçekler..iyi fikir her renk olmalı,güzel kokmalı hepsi güzel koksunlar ki ruhumuz ferahlasın..su olsun bide şöyle gürül gürül akan dağların arasında ne dersin:)çoşkulu olduğu kadar temiz ve berrak tıbkı umutlarımız gibi..vede son olarak kenarında oynayan bir sürü masum yüz çizelim..kimisi sen ol kimisi ben kimisi yazını okuyan herkes...:)
tebrikler güzeldi yazınız...
Fırçayı alıp ele belki çizilmez tuale lakin yüreğe çizilir inan...İki yürek tekse bir de çizilir...Tecrübeyle sabittir...Biz çizdik kolay olmadı belki,çok fırtınalardan geçtik çok engeller aştık ama çizdik...Çok şükür mutluyuz şimdi...Haydi uzat ellerini mutluluk bulaşıcı olsun sana bulaştırayım istedim...Sevgiler...Mutluluk yoldaşın olsun kalem dostu...İçim burkuldu lakin güzeldi yazın...