- 1471 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TÜRK'ÜN ATEŞLE İMTİHANI
Son on yılda, Türkiye Türklüğü üzerinde, senaristi ve oyuncuları çok olan, buna karşılık hedefi tek olan korkunç bir oyun sahnelenmektedir. Bu oyunu ve senaristleri, daha evvelden yetkili olupta yetkilerini kullanmalarına (kendi ifadelerine göre) bir türlü izin verilmeyen askerlerimiz bunu çeşitli vesilelerle sık sık dile getiiyorlar.
Hedef; Türkiye Cumhuriyetini Sevr Anlaşması sınırları içine çekmek, Orta Doğu’da etkisizleştirmek ve geçinebilmek için kendi derdine düşmüş bir Türkiye haline getirmek.
Bu korkunç oyunun senaristliğini ise, başta Nato olmak üzere; ABD, İNGİLTERE, ALMANYA, FRANSA, BELÇİKA, İSRAİL, YUNANİSTAN, RUSYA, KIBRIS RUM KESİMİ ve geçmişten Türklerde kuyruk acısı olan, ya da bölgede çıkarı olan diğer devletler.
Önce, adını IRKÇILIK ya da diğer bir söylemle ETNİK MİLLİYETÇİLİK koyarak Türkiye Cumhuriyet Devleti’nin asli kurucu unsuru olan Türklüğü suç haline getirdiler. O kadar basit söylemler geliştirdiler ki; örneğin, " sen - NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE - dersen o da - NE MUTLU KÜRDÜM DİYENE -der.Buna fırsat vermek bölücülük olur dediler. Ana dilde eğitim dediler. Kültürel hak, sosyal hak dediler. Bu ülkenin sınırları içerisinde etnik kökenine bakılmaksızın, Türk’ün, Kürt’ün, Ermeni’nin, Rum’un, Süryani’nin ve daha başkalarının Milletvekili olduklarını, bakanlık, başbakanlık hatta cumhurbaşkanlığı yaptığını gayet iyi bilirler. Bu zamana kadar hiç bir ayırım yapılmadan görev bölümü yapılmış, ülkenin ve genel adına TÜRK denilen MİLLETİN geleceği için çalışmışlardır. Evlilikler olmuş, aileler kurulmuş, beraber sevinilmiş, beraber yas tutulmuştur.
Burada şu çarpıcı örneği de araya sıkıştırmakta fayda görüyorum. Dede Korkut Hikayelerinde yas tutarken, "GÖZ YAŞLARI KANA KARIŞTI" ifadesine sık sık rastlarız. Bu olayı, adına Kürt dediğimiz vatandaşlarımızın, özellikle yakınlarını kaybettikleri cenaze törenlerinde günümüzde hala yaşıyoruz. Kürtler yas tutarken tırnakları ile yüzlerini yırtarlar. SSONUCUNDA GÖZ YAŞI KANA KARIŞMIŞ OLUR. Bunu ben İç Anadolu’da bizzat yaşadım. Binlerce yıllık gelenekleri beraber yaşadıktan sonra bu gün kü ayrılık çabaları acaba nedendir?
Özellikle son günlerde, artan terör olayları karşısında bile, Türkiye Türklerinin, protesto hakları bile ellerinden alınmaya başladı. Arabasının arkasına "NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" yazılı dolmuşlara ceza kesilmeye başlandı. Yıllardır okunan "ANDIMIZ" kaldırıldı. Sıra "12 EYLÜL DAYATMASI" diye İSTİKLAL MARŞIMIZA geldi. Bursa’da protesto gösterilerinde Terör Örgütü ile arasına mesafe koyamayan, gösteriler artınca sesleri solukları kesilen bir partinin tabelasına TÜRK BAYRAĞI asan iki Türk genci tutuklandı. Gerekçesi, bölücülük yapmak, halkı etnik kökenlerine göre birbirine karşı tahrik etmek. Bölücülüğe karşı yapılan gösterinin iki katılımcısı bölücülük suçlaması ile tutuklanıyor. Güler misin, ağlar mısın?
Özelleştirme adı altında, Başta Telekomünikasyon olmak üzere; bankalar, sigorta şirketleri, otoyollar, köprüler, elektrik yabancıların eline geçti. Sade vatandaşından en yetkilisine kadar dinlenmeye ve hatta gözetlenmeyen kalmadı.Türk Milletinin temeli olan sağlam aile yapısı çökertildi.
Sözde devletin gücünü göstermek adına Somali’ye su kuyusundan hastanesine, toplu konutlarına kadar el atılırken, parasını peşin ödendiği söylenen tanklarımızı ve insansız hava araçlarımızı İsrailden alamadık ve Birleşmiş Milletler genel kurulunda şikayet adı altında güçsüzlüğümüzü bütün dünyaya ilan ettik.
Yine sayısı, "yetkililerin ifadesine göre" üç-beş bini geçmeyen çapulcu ile baş edemedik. Öylesine çaresiz kaldık ki; deprem bölgesine giden yardım tırları bile örgüt tarafından soyulur oldu.
Daha da acısı, Başbakan topraklarımızdaki siperlerde eğilerek bilgi almak, cumhurbaşkanı, askere moral gezisini gizli tutmak zorunda kaldı.
Ve son olarak, sayısı iki elin parmaklarını geçmeyen, dışardan kumandalı köşe yazarları, her gün bir TV kanalında, bu terörün silahla çözülemeyeceğini, ne istiyorlarsa karşılarına alıp konuşmak ve vermek gerektiğini açık açık anlatmaya başladılar. Bu, görüntüsü ve konuşmaları, birbirine hakaret ede ede yaka paça dağılmış, bir aydından çok teröriste benzeyen ve mide bulandıranlar yüzünden tv seyredemez, derdimizi anlatamaz olduk,
Sonuç olarak;
Türkiye Cumhuriyeti Devleti sınırları içerisinde TÜRKÜM demek suç ve daha acısı tahrik unsuru, bölücülük olarak lanse edimeye başlandı. Habur’dan giriş yapan katiller sürüsü sözde PKK bayrağı (!) nı açarak gezebildiler. Hatta Meclise de geldiler. Ama Türk devletinin sembolü olan bayrağını asamaz hale geldi. Ne oluyor diye soramaz hale geldi.
BÜTÜN BUNLARA RAĞMEN, TÜRKLÜĞÜMÜZÜ, VATANIMIZI, BAYRAĞIMIZI KORUMAK ZORUNDAYIZ. BÜTÜN DÜNYA DEVLETLERİ VE İDARE TARAFINDAN ATEŞLE İMTİHAN EDİLİYORUZ. AMA, ÖYLE YA DA BÖYLE, BİR ŞEKİLDE BU İMTİHANDAN GEÇECEĞİZ.
ZAFER, ZAFERE İNANANLARIDIR !
Tevfk ALBAY
YORUMLAR
"Türkiye Cumhuriyetinin asli kurucu unsuru olan Türkler" diye bir kavram yoktur...
Türkiye Cumhuriyetini kuran İnsanlar vardır...O dönemde savaşan ve Türk olan, Çerkez olan, Kürt olan hatta ve hatta gayri müslim olup o dönemde Atatürk'ün yanında olmayı seçen, Ermeni olan, musevi olan insanlar...
Türkiye Cumhuriyeti tarihinde, Bölücülüğün temelini oluşturan şey, insanları ayrıştıran birbirine düşüren konu...
İnsanların konuştukları dilin yasaklanmasıdır...
Doktora gittiğinde derdini anlatamayan, Cezaevinde oğluyla kızıyla konuşamayan, okulda öğretmeniyle anlaşamayan insanların...Bu yüzden hapse atılması, bu yüzden sürgün edilmesi, bu yüzden dayak yemesi...
PKK terör örgütünün oluşmasını hazırlayan en büyük etkenlerden biridir...
Sorumlusu mu?
Bknz. = Kenan Evren darbesi ve sonrasının etkileri...
Siz tarihçisiniz ve yakın tarihi iyi bildiğinizi düşünüyorum...
Ben de asker kökenliyim...O bölgenin ve o bölgede yaşananların ve hatta o bölge haricinde merkezi noktalarda konuşulanların tarihini biliyorum...
"Ana dilde eğitim dediler. Kültürel hak, sosyal hak dediler"
Dediler diyorsunuz...Kimler dediler? İsrail ajanları mı? Amerikan CIA ajanları mı? Yine mi dış mihraklar?
Yok eğer O bölge insanı kast ediliyorsa...Ki sanırım böyle anlıyorum...
Bir Türk vatandaşı ben de şunu sormak isterim...
Neden dediler?
Bir ihtiyaç mıydı? Eğer böyle ise...Neden daha önce demediler?
Sakın bunun sayın ve sevgili Halk ve Devlet büyüğümüz Kenan Evren'in yasaklaması ile bir ilgisi olmasın?
Konuşmak...Adı üzerinde...En geçerli iletişim yolu...
Bulgaristan'daki soydaşlarımızı hatırlıyor musunuz? Ya şu an Çin'in soydaşlarımıza uyguladığı zulüm?
Yani Zulüm yapmanın, Yasak getirmenin, "Ötekileştirmenin" bir formatı mı var?
O yaparsa kötü...Ben yaparsam
Her şey vatan için...
Öyle mi?
Her şey vatan için mi yapılmıştır....
Yoksa rant için, makam ve mevki için, rütbe için, ihale için, kara para için mi? Bakın bunu tartışabiliriz...
Her şey dedikleri Vatan içinde, bu saydıklarımın değeri, kaç Mehmetçik eder? Bunun hesabını da sonra yaparız...
Kışkırtmakla, kışkırtılmakla hiç bir yere varılmaz...
Benim Mehmetçiğim çok, Onun da teröristi...
Ve ikisinin de anası, aynı topraklarda ağlıyor...Burada...Türkiye'de...
Vatan...Bayrak...Toprak...Şehit...Gazi...
Bu kutsal kavram ve değerlerin, hangi amaçlar için ve ne zamandan beri ve kimler tarafından kullanıldığını, gerçek amacından nasıl saptırıldığını anlamak için...
Sanırım daha çok zamana ihtiyacımız var...
Ha bir de Hain! kelimesi...
Bakın işte bu konuda PKK Terör örgütü üyelerinin bile yanında masum kalacağı çok insan tanıdım...
Sözüm ona...
Yurtseverler...
Saygılar...
Tevfik ALBAY
Öncelikle yazımı okuma sabrınız için sizi kutlarım.Ayrıca, üslubunuz ve değerli fikirlerinizdeki seviye için de ayrıca teşekkür ederim.
Sanırım söylemek istediklerimi yazdığım yazıda tam olarak ifade edemedim.Olaylar o kadar hızlı gelişiyor ki, heyecanıma verin.
Sizin de belirttiğiniz gibi, eğitimim Genel Türk Tarihi. Bunun içinde elbette ki Yakın Tarih te var. Ve ben Resmi Tarihten çok gerçeklerin peşinde olduğum, bunu da yüksek sesle dile getirdiğim için 12 Eylül sonrası meslekten (Öğretmenlik) ihraç edildim.
Eleştiri noktalarınıza gelince;
1) Bu ülkede bir soyadı kanunu vardır. Herkes geçmişini ve atalarını bu silsilede takip eder.
2)Kurtuluş savaşında omuz omuza savaşan Türk'ü, Laz'ı, Çerkez'i, hatta sizin deyiminizle Gayrı Müslimler dahi kendini bu Devletin bir parçası olarak görmüş, yönetimde görev almış, görevlerini de en güzel şekilde yapmışlardır ve yapmaya da devam etmektedirler.
3)Bahsettiğiniz Kürtlerin Kurtuluş Savaşında ne denli rol aldıklarını ve Kurtuluş Savaşından sonraki isyanlarını, sebeplerini ve sonuçlarını Asker Kökenli olduğuna göre çok iyi bilirsiniz.
5)Kürtçe dediğiniz dil, Kenan Evren zamanında değil, 1923 ten başlayarak, 1944, 1950 de çıkarılan kanunlarla da yasaktır.Bu Yasaklar Kenan Evren döneminde pekiştirilmiştir.Ben Çankırı'lıyım ve Kürtlerle iç içe yaşayan bir kişi olarak çocukluğumdan beri bu yasakların bizzat tanığıyım.Şunu da açıkça ifade edeyim, Çankırı'da olduğu gibi yurdumuzun hemen her şehrinde karabalık en canlı haliyle yaşamaktadır.
6)Bahsettiğiniz rant olayı son derece doğrudur.Ve bu terörün başta gelen sebeplerinden birisidir.Aynen Katılıyorum.
7)Ballı ihalelerde de fikirlerinize aynen katılıyorum.Son on yılda 50.000 kişinin daha milyoner olduğunu basından okuyoruz.
8)Öldürülen ve yakalanan PKK lıların tespit edilen kimliklerinin çeşitliliği ve kulandıkları silahların menşeileri de terörün bir hak arama mücadelesi mi yoksa dış destekli mi olduğu konusunda son derece net fikirler vermektedir.Asker Kökenli olduğunuza göre benden daha iyi bilirsiniz.
SAYGILARIMLA...
İz/düşüm
Sizinle bu konularda "bazı yönleriyle farklı düşünsek bile" oldukça faydalı olacağını düşündüğüm bilgi ve yorum alışverişi yapabileceğimi düşünüyorum...
Bu dönemde en fazla ihtiyaç duyulan konu, sağ duyulu ve akılcı kalabilen insan sayısı olsa gerek...
Tarihsel gerçekler konusunda sizin bilginize baş vurmak benim için büyük kazanç olacak...
Müsait bir vakitte sayfanıza tekrar döneceğim...
Saygı ve selamlarımla...