KÜRT KALKINMA PARTİSİ (KKP)
Hakkari Yüksekova ve çukurca ilçelerinde PKK nın hain saldırısı sonucunda şehit düşen 24 askerimizin kanı kabuk tutmadı daha…üzerine tuz biber oldu üzerine depremle hayatını kaybeden vatandaşlarımız,ama acı üzerine acı ilk acıyı bastırmazmış derler atalarımız.
Yine yeni yeniden de gelmeye devam ediyor sanki şehit haberleri,yoksa benmi yanlış okuyorum,duyuyorum,yazıyorum..
Hadi tekrar hatırlayalım o halde;
TÜRKİYE,pkk terörüne en fazla şehidi,24 MAYIS 1993 de verdi,dağıtıma giden sivil kıyafetli ve silahsız,33 askerimiz,hain teröristlerce otobüsten indirilmiş,ve otomatik silahlarla taranarak şehit edilmişti.
Yine 29 EYLÜL 1992 gecesi saldıran pkk militanları,hakkar, derecik karakoluna saldırı düzenlemiş,ve 28 askerimizi şehit etmişti.
15 MAYIS 1992 de Şırnak Uludere deki taşdelen karakoluna o zamanki resmi kaynaklara göre 600 kişilik pkk grubunun saldırısında 27 erimizi şehit etmişti.
13 EYLÜL 1992 de ise Hakkari Şemdinli deki,aktütün karakoluna saldıran teröristler,düzenledikleri baskınla 25 askerimizi şehit etmişlerdi.
Genelkurmay başkanımız sayın Necdet ÖZEL ntv de bir programda sorulan soruları cevaplamış,sorulardan biride şöyle,sınır ötesinde devam eden operasyonlarda son durum nedir ?
Sayın genelkurmay başkanımızın verdiği cevap;
(mynet.com.adresindeki haber linkinden alınmıştır.25.10.2011.09:55)
-Çeşitli kaynaklardan elde edilen bilgilere göre 250-270 terörist etkisiz hale getirilmiş 210’dan fazla teröristin yaralandığı öğrenilmiştir. (Bazı siyasi, diplomatik ve istihbarat kaynaklarına göre bölücü terör örgütünün kayıpları burada belirttiğimizin çok üstünde olarak ifade edilmektedir)
-Teröristlere ati altyapı önemli ölçüde tahrip edilmiş, bu kapsamda; muhtelif sayıda barınak, sığınak, depo, tesis/bina, cephanelik, uçaksavar mevzii, kontrol noktaları tahrip edilmiştir.
BİTTİ.
Barınak, sığınak, depo, tesis/bina, cephanelik, uçaksavar mevzii, kontrol noktalarımı??????
Sözün bittiği yer aha da tam burası işte.!!!!!
nasıl ya !! direk söylüyorsunuz artık yani,hani katır sırtında getirilen ağır makinalı tüfeklerle şehit verdikya biz en son hani şu katırları kanatlı olan...
bu denli teknolojik imkanlara sahip olduklarını bilmeniz,kabul etmeniz,ve bizi de bilgilendirmeniz gerçekten takdire şayan
teşekkürler
A.B. 2011