Birileri...
Zam yaptığı zaman;
- Yine zam geldi. Diyorsanız.
Size “Yeteneksizsiniz.” Dediklerinde gücenmemelisiniz. Hele de zam ile güncelleme arasında ki farklılıktan söz ediyorsanız. Hakikaten ayıp ediyorsunuz demektir.
Deniz fenerini söndürdüğü zaman;
- Yine karanlıkta kaldık. Diyorsanız.
Ay tutulması için, hemen televizyonunuzun karşısına geçmeniz, şiddetle tavsiye edilir. Ay tutulacağı zaman, haliyle ortalık karanlık olacağı için, öncelikle gözlerinizin ardından ise karanlığa alışması gereken hangi organınız varsa, şifa niyetine yararlanmanız gerekir.
İşsizliğin azaldığından söz ettiği zaman;
- Kendimi yalnız hissediyorum. Diyorsanız.
Muhteşem yüzyılı öğrenmeniz için, kendinizi kütüphanelere kapatmanız, önerilir. Ama kitap okuma eyleminden hoşlanmıyorsanız, görsel olarak da haftanın bir gününün akşamı, takip etme imkânına sahip olduğunuzu bilmelisiniz. Ve tabi ki kendinizi de şanslı hissetmelisiniz.
Şikenin varlığı konusunda git gel yaşadığından söz ettiği zaman;
- Şikerleme yapmak istiyorum. Tarzında yeni icatlar çıkartmamanız, gerektiğini bilmeniz asla unutmamanız gerekir. Bu uyarılar karşısında ise Gayri Safi Milli Hâsıla gibi olduğunuzdan şüphe duyuyor iseniz, hemen Platini’nin maç kasetlerini seyretmeniz gerekir.
Kurban bayramı tatilinin dokuz gün olacağından söz ettiği zaman:
- Kurban olayım. Ne güzel haberdir. Diyorsanız
Sen de gitme adlı diziyi, seyretmeniz gerekir.
Ve birileri…
Bütün bunlar şaka mı yoksa gerçek mi? Diye sorduğu zaman;
Sadece gülümsemeniz tavsiye edilir. Doğal olarak da şiddetli olmayan kahkahalar ile yeri göğü inletmeden.
Sıradan birisiyim. Sen sıraya girmesen de olur.
25/10/2011