- 833 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
...BİR AKILSIZ KIZ....
BİR AKILSIZ KIZ.....
Zamanın birinde değil,bu zamanda koca bir bebek yaşarmış...Kocaman oluşuna mı,tertemiz saf kalışınamı yansın bilemezmiş...Kendi dünyasında hiç bir dalavere düşlemediği için...Üzülürmüş biçare.!!!!!Çevresindeki fırdöndü insanlara..
Affetmek yücelik dermiş hep annesi..Annesi dermişte !!şimdi bu zaman da ,bu devran da..bu insanlarla mı be annem,diyesi tutarmış bizim akılsız kızımıızIn....
İşsizlerin birer iş kadını oluverdiği,evlilerin birden bekar laştığı....yüzde ki maskelerin binlerceyi aştığı.....can ciğerken ,tanımazmış pozlara girildiği....sizden faydalanabilmek adına masalarınız da gezildiği....aynı anda onlarca kadına seni seviyorumların dendiği.....ve onlarca adama aynı tezğahların açıldığı.....binlerce insan tanıdı akılsız kızımız....
Elma şekeri mutluluklar hemen bitip gidilesi,selamın sabahın..şak şuk tokalaşıldığı...içki kadehlErının çin ,çin lerle boşaldığı......simsiyah makyajları akmış...nice kanlı gözler...
Uluyan aç çakalarca deşilen leşler...
Küçücükken ne güzeldi yazılan masallar..Ne güzeldi...MUTLU VE UMUTLU....şİMDİLERDE İÇLER DEŞİK YARA...
Birgün uyanan bizim akılsız kızımız birde ne görsün....Tüm haşereleri yutan bir güç......TERTEMİZ BİR DÜNYA.....Soluk alınası.....Pembe bir günde ,pembe bir umutla yola çıkmış....Tüm haşerelerden uzak...Hani derlermiş ya ...özellikle de ninesi:kuzummm gel kuzum....sakın hak yeme,haksızlık etme,yalan konuşma,yapamayacağın sözler verme...Ve daha bunun gibi nice dedikleri..ninesinin.../ aklından geçenlerdi....Pembe günde....
Masal bu ya akılsız kızımız akıllanmış işte...Gökten üç elma düşmüş...Birisini kendine,diğerini kendine,ötekini de kendine almış......NEDENMİ......Akılsız kızımız artık akıllandı ya........
...............................................................................EMA...................................
Gülümsedi,gerindi,parmak uçlarında uzandı...ve gökten en büyük elmayı kopardı.....
YORUMLAR
KARDELEN'NİNİM
anlam dolu gerçek hayata dair nefis bir yazı okudum,
kutlarım yüreginize saglık saygılar.
KARDELEN'NİNİM
Ve;bu gün babam hayatta yok,yine ellerimden tutup beni bir bakkala götüren yok bir elma şekeri almak için...doğum günlerimde bana hediyeler alıyorlar,,,ama hiç kimse elma şekeri almadı,almıyor bana...ve;ben yine bir bakkalın,bir marketin öününden geçerken yine boynum bükük seyerederim elma şekerlerini,,,param da var ama kıyamam almam alamam,,elma şekeri alınacak ne bir halim kaldı ne bir tadım tuzum...onun için ben aslında özlemeği özlüyorum sadece,,,
"Çok güzel anlamlı ve içten cümleler okudum,,,samimi ve sıcak bir düş gördüm gözlerim açıkta olsa....yüreğinize sağlık..gönlünüz elem görmesin"selam ve saygımla.Kenan hoca