- 761 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HATA
Her şeye karşı geliyorum bugün. Aşk yok acı yok üzüntü yok mutluluk yok aslında var olduğuma bile inanmıyorum şuan. Nefes almak nedir ki. Yanımda yok işte nefes alamıyor muyum? Yaşıyorum ama nefes aldığımı da hissediyor değilim. Aşk yoksa yanımda olmadığı için neden sitemler ediyorum? Neden üzüntü yok diyorum. Biz insanlar işte o kadar kandırmayı severiz ki yeri gelir kendimizi bile kandırırız. Sessizce gidişler ardından hiç üzülmediğimizi sanarız. Neredeyim ben demeyiz ama nerede olduğumuzu da bilmeyiz. Siz buna inanıyor musunuzu? Birileri acı çeksin diye kendini ezik göstermeyi seviyor şimdiki zamane insanları. Ben acı çekiyor gibi görünürsem o da üzülür. Neden bu kadar basit düşünceler içinde yok ediyorsunuz kendinizi. Eğer aşka inanıyorsanız ve nerede olduğunuzu biliyorsanız neden kendi yalanlarınıza inanıyorsunuz? Hayatta hatalar yapılır çaresizlikler vardır bazen ama hiç kimse kendini kandırmamalıdır. Hayaller kurun gerçek olsun samimi içten hayaller gerçekten istediğiniz hayaller kurun ki gerçekleştirdiğinizde insanlar sizin içten samimi biri olduğunuzu anlasın. Kimler var hayatınızda? Sevdiğiniz sevmediğiniz insanlara bakın. Sana değer veriyor mu hayatında olanlar. Senin hayatında yeri var dediklerinin hayatında mısın bakalım gerçekten. Kimseye inanamıyorum artık güvenemiyorum. Kalbim acıyor. Sessizce uyumak istiyorum. Gözlerimi kapadığımda üşüdüğümü kışın soğunu iliklerimde hissettiğimi farkediyorum. Acı çekiyorum ben gidişlerin ardından üzülürken belki hiç olmadılar diye ağlıyorum hüngür hüngür. Ama göz yaşları canımı yakıyor. O kadar kavuruyor ki bedenimi bilemezsin. Sen kimsin neden böyle davrandın bana demek bazen intikam almak bazen sadece sana sarılıp kalmak istiyorum.Ama şuan ne yapmak istediğini bilmeyen beyni tamamen istem dışı kalmış can çekişen bir bedene sahibim. Belki bir kaza geçirdim; ve öleceğim ya da gözlerimi açtığımda canlı bedenler içinde ölü bir kız olacağım. Ama hiç bir bedende hiç bir zaman terk edilişleri unutmayacağım. Biz insanlar acımasız duygusuz varlıklarız. Genelleme yapıyorum çünkü bunu bir kişi çıkardı ilk kötülüğü yapan kişiye örnek aldık ve bu bulaşıcı bir hastalık gibi yayılıyor ölüyoruz yaşarken ve bu kötülüklere bir dur demenin zamanı geldi ve geçti çoktan. Ama ne kadar zaman geçsede bir hatayı durdurmak için en iyi zaman o andır.
YORUMLAR
Güzel dertleşmişsiniz :)) ama renkler feciii, okurken eziyet çektim.. :(