< BAKIŞ AÇISI >
< Bakış Açısı >
Lider var’..dı !..bunları yaptı :( linç edildi )
-Libya yurttaşlarına kredi sıfır faizleydi -Ülkede otomobiller fabrika maliyetine satılırdı..-Eğitim, tahsil ve sağlık hizmetleri tüm yurttaşlara bedelsiz..-Nüfusun yüzde 25’i yüksek tahsilli..-Libya’nın kimseye tek sent kredi borcu yoktu..-Bir somun ekmek fiyatı sadece 15 cent.
-Son bombalama olaylarına kadar sokaklarda evsiz veya ...dilenci bulunmamaktaydı.
ABD ve diğer kapitalist Ülkelerin Libya’yı sevmemelerine şaşmamak gerek. Kaddafi IMF veya Dünya Bankası kredisi kullanmadı..Ne zaman ki Kaddafi Petrol İhraç eden ülkelere OPEC Dolar ve Euro yerine altın karşılığı satış yapmalarını önerdi..
...Bu altın karşılığı para basmayan Batılı ülkelerin iflasını istemek demekti…
Bundan sonra Libya Halkı ABD ve Batılı Ülkelerin Dilencisi Olacaktır.
Libya Halkına Müjdemiz Olsun!!! VE BİZE DE DERS !.. anlayana
..ve lider var !..
%50 nin lideri (BOP Eşbaşkanı) şunları yaptı !..
- sözde açılım yaptı..terör tırmandı !..
- en pahalı ..doğalgaz..
- giderek artan işsizlik ..benzin yaklaşık 5 lira..sigara nerdeyse 10 lira
- tarım ürünleri 5 para etmez ..çiftçi toprağına ne ekeceğini bilemez..
- önemli madenler yabancılara verildi..neden?.. biz işletmeyi bilmiyormuyuz ?..( bor ve Contorium ki 23 trİlyon dolarlik element için bedavaya halici ve istanbul boğazını temizlemek istediler,acaba neden)
Çünkü : Türkiye ’Türklere Bırakılmayacak Kadar Zengin’
farkı fark edelim istedim ..bugünki bakış açımla..
Fuat ATAK / Ekim 2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.