- 591 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SÖZÜM SANA GARDİYAN
GÜLNUR ATEŞOĞLU
Sevdalar sende müebbet yemiş,bende firar.
-Söyle bakalım şimdi ne olacak gardiyan ?Kemente gelmez,pranga bilmez,kelepçe sevmez,parmaklıkta durmaz,avluya çıkmaz,volta atmaz,rüşvet vermez,koğuşa girmez ahaliye uymaz.
Firari bu sevda,affetmez af beklemez.
Sevdanı bahar sanmışlar senin.Alıyla moruyla,eteğinde çereziyle bayram sevinciyle koşup gelmişler kapına.Bir kilitki avuçların tutan kilitlenmiş bileklerinden.Kaçsan kaçılmaz,çözsen çözülmez,ölsen ölünmez.
Köhne bir han duvarına dönmüş yıktırmam dediğin duvarların.Yosun tutmuş taşların,ışık görmez,ses geçirmez, yolu yok ,iz bilmez.Haykırsan ,haykırsan aksi gelmez.
İdamdan farkı kalmamış müebbet sevdaların sende.Sarılar turuncuya,turuncular kahverengine,kahverengi karaya,karalar zindana,karazindana dönmüş.
Dönsün dönmesine de
Benim sevdam firari.
Pembe ,kırmızı,fuşya ,lila rengi.
Söyle gardiyan yanyana gelirmi bu sevdalar şimdi ?
Biri müebbet diğeri firari,biri akıllı diğeri deli.
Sustum ben gardiyan,sen konuş.Yüzüne bakıpta korktuğumu sanma.
Baksam görmem,söylesen duymam,çağırsan gelmem,bağlasan durmam.Söyleyeceklerininde hükmü yok zaten.
Öldürürüm sevdaları müebbet yedirmem.Selasını okurum kulağıma,gömerim yüreğimin dibine.Bir mum yakarım başucuna ,yanar mahşere kadar.kendim bilirim acısını ele sezdirmem.Eksilmez duaları Rahman ve Rahim adıyla
Şimdi söyle gardiyan.
Çrıpınıp dururken yaralı kanatlarıyla bir kuş misali sevgili kafese girer mi ?
Aldığı nefes nefes edermi?
OLMAZ GARDİYAN OLMAZ SEVDALARDA MAPUS OLMAZ.