- 954 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
KANIM DONDU !
-Van depremi ardından-Her şey Rabbimizin izni dahilinde vuku buluyor.Hayatını kaybedenlere Rahmet diliyor kalanlara Sabr-ı Cemil niyaz ediyorum.
Ölüm haktır, Hakk’tandır. Lakin yaşadığımız felaketleri ülkemizi karmaşaya sürüklemek isteyenlerin ekmeğine yağ sürecek şekilde dile dökersek bu ancak bela istemek olur..
Medyada yayınlanan haberlerin yorumlarına yazılanlar kanımı dondurdu..
Hiç kimse suçlu olduğu ispat edilmeden suç isnat edilmek suretiyle ölümü ardından oh çekilerek anılamaz..
Kaldı ki hayatını kaybedenler arasında çocukların olduğu da muhakkak..
Nasıl bir vicdandır , nasıl bir iz’andır ki
yurdumuzun güzide bir parçası olan doğu topraklarımızın misafirperver insanının, elinden Kur’anı -dilinden zikri düşürmeyen gönlü engin halkının felaketi ardından yarasaları mutlu edecek yorumlar yazıyor , oh çekiyorlar..
Bunlar ancak ve ancak birileri tarafından güdümlenen provakatör girişimler olabilir.
Bu milletin batıda kanı akarken doğuda gözleri kan çanağı olur ,doğuda canı yanarken batıda duaları arşa yükselir.
Bu millet üç beş soyu bozuğun şeref yoksunu eylemleri yüzünden kolunu kesip atmaz ,
bu millet can verenlerin ardından oh çekip yatmaz !
Böyle yapan varsa ya kanı bozuktur
ya da ruhu satılmıştır
Gaflet içinde bu cümleleri sarfetmiş olma ihtimali olanlar var ise sabaha dek tövbe edip affolmayı dilemeli
Rabbim kimin ne olduğunu en iyi bilendir..
N.R.N.
YORUMLAR
O tür sözleri şiddetle kınıyorum. Deprem bölgesinde olabilecek bir aksaklığı ya da noksanlığı bahane ederek
halkı kışkırtmak isteyenleri de hainlikle suçluyorum. Yaralara tuz serpenleri kınarken, ekranların gözde komedyeni Cübbeli Ahmet'i de onlara örnek olduğu için unutmayalım. 17 Ağustos depreminde ölenler için dediklerini unuttuysanız hatırlatayım.
"Depremin vurduğu yerler fuhuş, zina ve faiz merkezi haline gelmişti. İlahi adalet tecelli etti."
Saygılar.
Veysel Başer tarafından 10/24/2011 1:05:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTAD BEDİUZZAMAN 20 cani içinde bir masumu batırmaya hakkın yok diye tekrar tekrar dile getirir UHUVVET RİSALEsinde . V e şu anda orada talebe kardeşlerimizde enkaz altında olanlar var onlar için sürekli dua, niyaz halindeyiz. Kul kulla imtihan olur. Bunu unutmamak gerek ,bizimde imtihanımız orada olanlara merhametli olmak.
Kan donduran bir kansızlık cidden.
Dün, depremden sonra bir kaç kişinin ağzından işittim aynı sözleri.
Üzgünüm; bir kaç tane soysuz çıkıp, böyle bir felakete uğramış insanlar için ''oh'' çekebiliyor.
Ama bizler, insanlıktan nasibini alamamış bu vicdansız-merhametsiz azınlıktan soyutlayıp kendimizi, elimizden gelen yardımı mutlaka yapacağız.
Kaldı ki bizler, dünyanın her yerinde yaşanmış acıları sahiplenmiş, elimizi uzatmış bir toplumun ferdiyiz...
Saygıyla
Diyelim ki Doğu ve güneydoğu hepsi suçlu, hepsi malum terör örgütü destekçisi... Yine diyelim ki aralarından bir tek ben sıyrıldım varsayalım... Yetmez mi!
Nur içinde yatsın rahmetli annem, her hafta sonu evine 7 asker kabul etmezse o lokma boğazından geçmezdi... Sorarım doğuyu bilmeden batıyı korumak kimin haddine... Evet şer şebekelerinin ekmeğine yağ sürmükten öteye değil bu çocuksu milliyetçilik ve ohh çekmeler.. Zaten kimseler de oralı değil bu türden dar zihniyetlere... Evet KANIM DONDU ! denilerek ne güzel dile getirilmiş gaflet... Yapmayın ülkemin gençliği... yapmayın etmeyin başkalarınn oyununa tuzağına düşmeyin. Zira siz bizim geleceğimizsiniz.. Bu ayrıştırmayı yaparsanız bölünme çabuklaşır... Zaten onların da istediği bu... Suriyeli örgütçüleri gör(e)meyen gözler, beton yığınların arasında kurtarılmayı bekleyen masumları nasıl görüyor acaba!!!
Yüreğinden öpüyorum sevgili Nâz Revâ Nur...
ve yola çıkmadan konu ile ele aldığım 'Kimse var mı?' -DEPяεм-' başlıklı
benzer yazıyı okumanızı istirham ediyorum;
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=86250&syf=
~BİZce~ tarafından 10/24/2011 12:09:43 AM zamanında düzenlenmiştir.