VAZGEÇTİM
Ben sana ne diyip veda edeyim bilmiyorum, veda etmek söz konusu ya ; saatlerce yazabilirim biraz daha zamanı uzatmak için. Nerden başlıyım bilmiyorum, gerçi okadar çok bahsettim ki içimdekilerden artık anlatılacak ne var diyebilirsin, ama inan bir bu kadarda içimde var anlatamadığım. Eskiden mutlulukta mutsuzlukta insanların için de derdim ama bazen elimizde olmayan şeyler olabiliyormuş. Mutsuzluğa mahkum edebiliyormuş insan kendini. Dibi gördüm mü, artık çıkma vakti mi inan bilmiyorum. Tek bildiğim canım eskisi kadar acımıyor yada ben hissetmiyorum. İyi olmak için uğraşı cam dedim hep sana, uğraştımda, zamanla geçti acısı, geçti ki şuan bunları yazabiliyorum. İlk hastaneye yatarken anladım çok ta geçmediğini çünkü güç bulamıyordum tutunmak için, en çok o zaman üzdü beni bu durum, kendi acizliğime en çok o zaman yenildim. En çok ozaman aslında mutlu olmadığımı gördüm, ölümle sohbet ettim adeta ve yinede cesaret edip söyleyemedim her şeyi.
Neyse uzattıkça uzattım yine lafı, sen benim için her şey oldun, çok üzüldüğümde, bir çok şeyi hayatımdan çıkarırken suçlandığımda sen hep yanımdaydın, farkında değildin çünkü ben hiç konuşmadım ama hep sana anlattım. Hayatımın en güzel saatlerini geçirdim yanında ve inan yetti bana. sadece bunları benden esirgemediğin için şükranlarım var sana… Ama fark ettimki bende şükran duyguları oluşturan dakikalar sana zarar veriyor, ben benimle bağdaşmayan bir sürü şey yaptım ama mutlu oldum çünkü deli gibi sevdim, sen seninle bağdaşmayan bir sürü şey yaptın benim sayemde, mutlu ettin. Arada dağlar kadar fark vardı sen kendini sorguladın her seferinde ve dediğin gibi hayatında bir yerim olmazken etkiledim hayatını, dikkat etmek zorun da kaldın. Ben bir şey beklemedim hiçbir zaman .Bir kaç gündür çok düşündüm, cesaretimi senin için olsa bile anca toparladım. Bu sana veda etmek değil aslında sadece artık zarar vermeyceğim demek . Zor zamanlar geçiriyorum diyip buna sığınmadım hiçbir zaman ben sadece anlayamacağın kadar çok sevdim. Kendim için gidebilirmiydim engel olabilirmiydim bu duruma doğrusunu söylemek gerekirse hayır, ama söz konusu senken bunu inan yapabilirim.Hep yanlış zamanda çıktığını düşündüm karşıma ama anladımki aşkın yanlış zamanı yokmuş, sadece sevgiyle alakalıymış.Ben senden çok güzel bir şey öğrendim sevginin aslında nekadar değerli oldğunu, ve kimseye kendimi zorla sevdiremiyeceğimi. Kızacaksın belki bana aşkımı yüzüne söyledim bunları yazarak söylüyorum, ama inan çok zor….
Bu veda etmek değil sana bunu zaten istesemde yapamam , izin istemek sadece,ama sana gerçekten zarar vermeyeceğim duruma gelene kadar konuşmayacağım seninle. Acizim ben hayatımdaki beklide tek acizliğimsin bu yüzden yanımdayken istemsiz hareketlerim ve artık senide sürükler haldeyim. Sen çok değerlisin ve dostluğun çok önemli, ilerde iyi niyetini kullanmış bir dostun olmasını istemezsin sanırım. bu yüzden hoşça kal….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.