- 900 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KADININ RÜYASI
Bir kadın var içimde" diye başlıyor gelen mektup! Ve şöyle devam ediyor, "Benim yapamadıklarımı büyük bir başarıyla yapan bir kadın!
Adı, Alexsandra Nikolas!"
Çok güzel bir kadın! Upuzun saçları var. Uzun boylu her gören ona hayran kalıyor. Başarılı biri, her işin üstesinden geliyor ama para kazanmak için bir uğraşı yok. Çünkü o varlıklı ve asil bir ailenin kızı.
Hayatında aslında çok güzel şeyler yaşamamış ama hayattan zevk almayı ve mutlu yönlerini görmeyi hep başarmış. Evlenmiş Alexdra ama kocası ona ihanet etmiş ve ayrılmışlar. Ne mutsuz edilmeyi nede aldatılmayı hak etmeyecek kadara mükemmel bir insan olduğunu biliyordu Alexsandra. Bu ihanettin kamçıladığı başarılı olma hırsıyla giriştiği bütün işlerde hep başarılı oluyordu.
Birde çocuğu var Alexdra’nın! 1,5 yaşında ve hiç büyümeyen bir çocuk. Yatağının kenarında, annesinin onu gelip sevmesini bekliyor. Alexdra hep gezip yardım etmeyi sevdiği için fazlada ilgilenemiyor oğluyla. Çünkü nerde bir yardıma ihtiyacı olan insan varsa hep orda oluyor. Ne yapsın, kendini böyle çok mutlu hissediyor. Tabii ilgilenemiyor dediysek de oğlunu çok seviyor. Eve gelir gelmez onun yanına gidiyor, oynuyor, seviyor bazen de ona sarılıp ağlıyor. Bir şey daha var bu kadında; hiç gülmüyor! Tuhaf ama sadece tebessüm edebiliyor. İçten gelerek gülmenin onu herkesin yanında basit göstereceğini düşünüyor. Kendine göre ciddi durmak güç ve asalet simgesiymiş, böyle düşünüyor. Aslında gülmeyi o kadar özlüyor ki bunun farkında ama yapamıyor işte. Dedim ya ciddi kadın rolü oynuyor (çokta ciddi ya! Aman duymansın kızar sonra ) Bu ciddiyetini sadece oğlunun yanın da bozuyor. Çünkü ona çocukluğunu yaşatırken, sadece onun yanında çocuksu özlemlerini yaşıyor.
Bir kadın var içimde benim yapamadıklarımı büyük bir başarıyla yapan bir kadın
Adı…. Alexsandra Nikolas
Özlemleri de çok faklı Alex’in (bazen arkadaşları ona Alex der) ama en büyük özlemi…. Daha doğrusu tek büyük özlemi, "farklı sevmek ve farklıda sevilmek". Sadece ölesiye sevmek ve sevilmek. Ölümsüz bir aşk istiyor…
Leyla’yla Mecnun’un ya da Ferhat’la Şirin’nin aşkı gibi bir aşk! Aşkına ölümsüzlük istiyor. Para veya mülk istemiyor çünkü bunlara zaten sahip. Hoş, olmasaydı bile, zaten yüreği çok zengin Alex’in. Tüm iyilikleri parasıyla yapmıyordu ki zaten!
Dünyadan çekip gitse bile iyilikleriyle değil de yaşadığı aşkıyla anılmak istiyor. Zaten bu aşkı bulamadığı için yalnız yaşıyor. Bir gün eğer bu aşkı bulursa Alexdra, yapacağı şeylerin hayalini kuruyor. Ne kadar seveceğini nasıl seveceğini aşkı için neleri feda edeceğini düşünüyor evet aşkı için özürlüğünü bile feda edecek derecede bu aşkı yaşamak ve yaşatmak istiyor. Köle olmak istiyor Alexdra ama değer verilen bir köle olmak istiyor sevdiğinin yanında. Asilliği veya ciddiliği umurunda bile değil sadece sevmek ve sevilmek istiyor.
Gerçekte adı Alexsandra değil ama sonuçta bir kadın… Yüreği olan bir Kadın. Özlemleri ve özlemlerine ilaç olan aşkı hiç yaşamamış ve yaşayacağı konusunda korkuları olan bir Kadın. Hayalindeki aşkı kendisi yaşayamıyor ama her gece rüyasında gördüğü Alexsandra’ya bu aşkı doyasıya yaşatarak mutlu olan bir Kadın. Rüyalarındaki kadının yaşadıklarını düşündükçe, bir gün kendisinin de yaşayacağını düşünerek canlı tuttuğu umutlarıyla hayata bağlanmaya çalışan bir Kadın…
Aslında gerçek adının ne olduğunun hiç de önemi yok… Ama çektiği acıların çok büyük önemlerde olduğu bir Kadın. Sizin gibi ya da Bizin gibi… yani bizden biri…
"Bir kadın var rüyalarında… Bizim yapamadıklarımızı büyük bir başarıyla yapan bir Kadın
Adı, Alexsandra Nikolas…
Umutları hayallerimizle canlı tutmak yerine, umutları yüreğimizin hak ettiği ölçüde gerçek renkleriyle, gerçek sevgiyle yaşayacağımız bir ömür diliyorum efendim…