- 721 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SİYASET UZMANI(!)
Her olaydan sonra,her pkk saldırısından sonra,her şehit haberi geldikten sonra bir kısım mahlukatlar TV lere çıkarak başlıyorlar ahkam kesmeye,,ünvanlarınada TERÖR UZMANI yaftasını yapıştırarak.Peki bende soruyorum buradan:Madem bu kadar çok TERÖR UZMANIMIZ varda neden bu terör artarak devam ediyorda,durdurulamıyor?Hepsinin tek amacı HALKIN kafasını karıştırmak,her halukarda TSK yı haksız beceriksiz göstermek ve HÜKÜMETİ haklı ve başarılı göstermek.
Oysaki bu hükümet 2002 kasımında ikdidarı devraldığı zaman,terör sıfır noktasına gelmişti.Peki neden bu hale geldi?
1-AKP hükümeti devraldıktan hemen sonra dönemin iç işleri bakanı Abdulkadir AKSU derhal özel timin görevine son verdi..Arkasından olağan üstü hal kaldırıldı.
2-Biz her türlü etnik milliyetçiliğe karşıyız denilerek,Türk Milletinin milli duyguları zaafa uğratıldı.
3-Bir cemaat eliyle "ILIMLI İSLAM"Denilen bir UCUBE yaratılarak vatandaşın kafası iyice karıştırıldı.
4-Aynı cemaatin lideri konumundaki kişi"VATAN BAYRAK TOPRAK gibi şeylerin hicereti engellediğini ve bu sevgilerin çokta önemli olmadığını"söylemek sureti ile Türk Milletinin önce manevi değerlerine saldırmıştı bu ifadeleri ilede Milli değerlerine saldırıldı.
5-Ortada hiçbir şey yokken Sayın Başbakan bir ALT KİMLİK-ÜST KİMLİK yaratarak,"KÜRT SORUNU VARDIR VE BEN BUNU KABUL EDİYORUM" diyerek,Milletimiz arasında bir ayrışmanın fitilini ateşledi.
6-Açılım adı altında ortaya koydukları UCUBE de bardağı taşıran son damla oldu.Oslo görüşmelerindende anlamakyatız ki;Burada PKK ya tavizler ve sözler verilmiş,bunlar tam yerine getirilmeyince ipler kopmuş.GÜROYMAK’a NORŞİN diye hitap eden ve sonrada "GÜZEL ŞEYLER OLACAK" Diyen Cumhurbaşkanı son 24 şehitten sonra Milletimizin Gazı nı almak için bu defa"PKK DÖKTÜĞÜ KANDA BOĞULACAK VE MİSİLİ İLE ÖDETİLECEKTİR"ŞEKLİNDE HAMASİ BİR NUTUK ÇEKMEKTEN GERİ KALMAMIŞTIR.Bir şeye dikkat çekmek istiyorum;12 Haziran 2011 seçimleri öncesinde terör bıçak gibi kesilmişti,buradanda PKK ve Hükümet arasında bir anlaşmanın olduğunu tahmin etmek hiçte zor olmasa gerek.
Son şehit olaylarında şehit düşen Adanalı Onbaşımızın Merkez Sabancı Camiinde kılınan cenaze namazına iştirak etmek isteyen öğrenciler Adana’da bir polis müdür tarafından"GİDİN BURADAN HEPİNİZİ KAMERAYA ALIYORUZ,SİZİN İÇİN İYİ OLMAZ"Diyecek kadar şirazeden çıkan ve öğrencilerimize vatandaşlarımıza Şehitlerine görevini yapamaz duruma getiren ve VATANDAŞ ÜZERİNE KORKU salmak isteyen bir ikdidarla karşı karşıyayız.
Sonuç olarak Hükümeti yönetenler diyorki:"Benim izin verdiğim kadar düşüneceksin,ağlayacaksın,güleceksin,namza kılacaksın,oy kullanacaksın,yiyeceksin içeceksin,uyuyacaksın......v.s."Siz bunun adına demokrasi mi diyorsunuz?
Bu ancak müstemleke ülkelerinde görülür,birde BOP eş başkanlığının hükümran olduğu ülkelerde görmekteyiz.Kalın sağlıcakla..Cengiz YANIK..Siyaset UZMANI(!)
YORUMLAR
Yazınızı beğenerek okudum.
Her türlü ikaza rağmen uyanmayan halkımıza "İYİ UYKULAR" diler,
yazınız sebebiyle sizi kutlar, saygılarımı sunarım.