- 861 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ EMA;
22-10-2011
İST
SEVGİLİ EMA;
SENİNLE DERTLEŞMEYELİ,BAYAĞI ZAMAN OLDU.SANA NASILSIN DEMEK..AYNAYA BAKMAK GİBİ BİRŞEY İŞTE...ASLINDA BİLİYORUM Kİ,YİNE ÇEVRENİ GÖZLEMLEMEK..ÖZELLİKLEDE İNSANLARIN RUH DURUMLARINI, EN SEVDİĞİN YANIN....ÇOĞU TUALLARİNDE YER ALIRKEN ,ÇOĞUDA YAZILARININ KAHRAMANLARI OLMAKTA..BAZEN ŞAŞMAKTASIN BU KADAR ÇEŞİTLİLİK GÖSTERİRKEN BU OLĞULAR BİRDE OBJEKTİF BAKIŞA GEÇTİĞİNDE GÖRÜRSÜN Kİ...MODELLER HEMEN HEMEN AYNI....KERTENKELERCE..İHANET KOKARKEN..HEM ÜZÜLÜR ,HEM DÜŞÜNÜR ,HEMDE YARDIM İÇİN ÇIRPINIRSIN.....ÇIRPINIRSIN DA SENİN YARDIMA İHTİYACIN OLDUĞUN DA NERDELER BU KİMLİKLER...BENCİLLİKLERİNDEN BAŞKA VEREBİLECEKLERİ NELERİ VARDIR SANA...SEN YİNEDE POLYANA YANINLA BULURSUN BİR NEDEN...ONLARI AFFEDECEK....
HIRSLAR ,KIZGINLIKLAR,KİNLER ,İHANETLER.. SANA GÖRE DEĞİL/KEN ..HAYAT TA BUNLAR HEP BAŞINA GELENLER...VARDIR DERSİN BİR HİKMETİ..MUTLAKA VARDIR....
TERTEMİZ BİR İNSAN ARARSIN ..DOST ADINA ..AŞK ADINA.....İNSANLIK ADINA......HEYHAT DERKEN GÖZLERİNDEN AKAN İNCİ TANELERİ...YÜREĞİN KAN KIZILINDAN MAİ AKMAYA BAŞLAR...YİNDE KIZAMAZSIN ....KİME KIZMLIYIM Kİ DERSİN....BİZLER TANE OLABİLİRİZ..AMA BÜTÜNÜN AYRILMIŞLARIYIZ YA....KİME KIZAYIM....BÜTÜNEMİ!TANEYE Mİ!!!!!!!!!!!!
SEVGİLİ EMA..SANA YAZMAK GÜZEL,SANA NALATMAK YANSIMAYI GÜZEL...ASLINDA YANSIMAMI Kİ...ARADA SIR VARMI SENCE CAMDA...
...................................................................SEVGİMLE...............
EMA