- 1269 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KARDELEN'E SEVDA
Kardelen arayışı yetim bir sevdadır dağ başlarında;
Karlar içinde kan dondurucu soğukda uyuyan nazlı bir güzeldir kardelen....
Benim yüreğimse uyuyan nazlı çiçeğe aşık tek yürek değildir elbette,ama yetim bir sevdadır benim hayalim düşüm.Arayışsa en hüzünlü bestelerin dillendirildiği dağ yollarında yürümektir inançla... ulaşmak için, yükseklere tırmanmaya çalışırken yorulup usanmamaktır,durup dinlenmemektir sevgiliye kavuşmak özlemidir..Bir seher vakti kısacık hayata inat..! tutunmaktır pamuk ipliğine,, sevdalanarak..
Ellerim ve yüreğim cesurdur bir o kadarda yalnız.o yüzdendir ki benim;avcının ellerine sunduğum ölümüme aşık olmaktan başka bir şey değildir,, bir kutsal davadır benim sevdam.Kim bilebilir ki kaç aşık canını feda etmiştir bu uğurda.? kardelene sevdalanırken göze alıp sevmiştir ölümü.Her göz göze geldiğim de ölümü unutur o gözlere kaç kişinin sevdalandığını düşünüp dertlenen sevdalı, yetim bir çocuğum taşıdığım yüreğin içinde.
Dualar eder, dilekler diler o çocuk yürekli koca adam vuslat zamanına....
Tek davası sevmektir,sevdasının dertlerine aşık olur çırpınır durur amansızca vurgundur gönül,,kim böyle bir sevda yaşamamıştır ki kim böyle bir vurgun yememiştir ki aranızda,zaman zamanda olsa acı ve mutlu da olsa değerli dostlarım okuyucularım.
Kaçsa gidemez,gitsede bitmez.bir sevda dolmuştur yerleşmiştir yüreğe o sevdasıyla ne düşler emzirir iç ürperten karanlıklarda.O düşlerin seferine çıkarken gönül,gözüne kastirdiği umutlarıyla yola çıkar o yolun dönüşü yoktur artık....ciğerine dolan sevda,bedenindeki yetim çocuğun kardelen sevdasıdır artık...
Yüreği sorar..?
Bu nasıl sevda...!
Kimse bilemez,kardelen de bilmez sevda olduğunu adının.Şaşırır belki yetim çocuğa; bilmezki her an’ının adı sevdadır yetim çocuğun.Bir yel ile savrulur yapraklar suçlu değildir sevdalar birbirine değdiğinde....Lakin;kısa sürer; hep derim ya "Bir kelebeğin ömrü kadardır"mutluluk.Acısı ile tatlısı ile yan yana sırdaş olur yürekler yandığında,değerli dostlarım.
Sıcak bir Haziranın 3. günü akarken zamanın gözlerinden yıllar sonra,sevdanın adı veda ya dönüşür apansız...tek kişilik bir veda öpücüğü bile kondurmadan sevgilinin alnına. sebep; berrak alnın berraklığının kalmadığıdır gözlerinizin önünde ve o söylenen son cümlenin yıllar yılı kulağınızı tırmalamasıdır acı olan unutulmayacak olan......tek suçlu sevgili değil,sevdanın sancılarının bitmemek üzere başlamasıdır aslında.Ve yürek küser tüm aynalara içini göstermez bir kere daha,yürek okunmamış kitaptır artık ve kaldırılmıştır tozlu raflara.
Sırtındaki bıçaklarla yalnızlığın sağır yoluna yürümeğe devam eder gönül.Kendi gibi sevdalı ve kırgın bir gönülde yoktur yanında.İhanetle süslenmiş ayrılıklara içinden isyanlar ederken,dosta düşmana güler görünür yüzü içi kan ağlarken."""olsun der"""olsun,zamanla unutulur vurulsada sırtından.....
Zamanı dolmuştur oysaki,bir ömür geçip gitmiştir,bir gün batımının sonunda...Geriye ne kalmıştır.? sararmış yaprakların,kırık bir kalbin dışında.Kendini bıraktığı yerde düşürmüştür yüreğini.Onuru ise ayaklar altına bir paspas edilmiş bir sevgilidir artık.Atılır,satılır,kıyılır bomboş bir ezgidir dillerde dolaşan.Ve belkide bir daha hatırlanmamak üzere unutulur gider vade dolduğunda.Ne emeklerle yere göğe sığdıramadığı sevgili saçlarına ak olarak düşmüştür yeni bir gün batımı gecesinde....
Göz pınarları çağlamış yürek susuz çöller gibidir benzetmek yerinde ise..! Kesin dönüşü olmayan bir deliliktir Kardelen sevdası artık.Hala seviyorum demek dilinden düşmeyen nakaratlı bir ezgidir sadece...ve yürek kendisni vurmak üzeredir artık,değerli okuyucularım;
Ve sorar..?
Adı ne idi,şimdi ne...!!!
"Hayat senin gözlerine değdiğim yerdedir sonunda"
Başlangıcının sonu olmuştur bir kardelen’e sevda hikayesi....
Ve;
Sürer gider deli sevdalar......
"Gün batımı akşamlarımda, gözlerimde dert tanelerine dönüşür benim KARDELEN SEVDAM damla damla"
""Yüce mevlam kâinatı yaratırken sevgi üstüne kurmuşsa eğer "oku" emrinden de önce,neden birbirimizi sevmeyelim vakit geç olmadıki..."""
Sevgiyle kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.