- 1759 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BEN BİR KÜRDÜM
Ben bir kürdüm ben Alparslan’ın, ben Fatih Sultan Mehmet’in,ben Yavuz Sultan Selim’in, ben Kanuni Sultan Süleyman’ın torunuyum,ben üzerime hadisler verilerek Rasullullah (s.a.s)’in övgüsüne nail olmuş bir milletin nesliyim, ben mazisinde üç kıtaya hakim olmuş ve bu topraklarda ay yıldızlı bayrağını şanla şerefle dalgalandırmış bir milleti temsil ediyorum.
İşte ben milletlerin en şereflisi olan, Türk milletinin öz evladıyım!
Benim ismim kulağıma çanla hazzanla değil, ezanla kametle okundu!
Şimdi buradan soruyorum size?
Eğer ben kürt isem dağa çıkıpta benim milletime kurşun sıkıp bölünmez bütünlüğüme ve milletimin refahına fitne olup o mazlum vefakar annelerimizin yüreklerini dağlayanlar kim peki?
Ben söyleyeyim onlar Cenab-ı Hak’tan korkusu olmayan kuldan utanmayan,henüz daha insan olma bilincine ulaşamamış nerden geldikleri,ne oldukları belli olmayan insan müsvetteleridir...
Buradan bir kürt olarak pkk ya lanet ediyorum, onlar asla ne benim nede kürt halkının temsilcisi ve savunucusu olamazlar ve olamayacaklarda.Çünkü kendini temsil etmekten aciz bir kimse benim asla temsil noktama yücelme şerefine erişemez.Terör örgütünü ve onun siyasi uzantılarını buradan birkez daha nefretle lanetliyorum.
Terör örgütünün siyasi uzantılarını muhatap alarak kürt sorunu adı altında ortaya attıkları saçmalığa çözüm arayanlar, hadiseyi bir etnisite sorunu gibi yansıtanlar, nasıl bir gaflet içinde olduklarını artık anlamalı ve akıllarını başlarına alıp artık türklük şuurunu kafalarına empoze etmek zorundadırlar .
Buradan şunu söylemek istiyorum ki;’’BU ÜLKENİN KESİNLİKLE KÜRT SORUNU OLARAK TABİR EDİLEN BİR SORUNU YOKTUR,BU ÜLKENİN BİR SORUNU VARSA ODA PKK SORUNUDUR’’…vesselam
Hannan UĞURLU(abdül)
Ben bir kuşağı temsil ediyorum, bir dönemin mağduru, bir dönemin mazlumuyum. Şiddete asla tevessül etmeyeceksiniz ! Çünkü silahınız fikirleriniz olacak [ Şehit Lider Muhsin Yazıcıoğlu ]
YORUMLAR
Çok güzel bir yazıydı bu evet bu ülkenin bir sorunu yok olmamalıda... Biz hepimiz mülümanız kardeşiz T.C. Vatabdaşıyız şanlıyız şerefliyiz... Bu ülke insanın birlikteliği tarihin derinliklerinden geliyor ve bozulmadan öylede gidecektir... Doatlar değil düşman çatlasın... En derin selam ve sevgiller... Yaşasın kardeşik, yaşasın vatan, yaşasın bayrak, yaşasın istiklar ve hürriyet, gökkubbeyi çınlatsın Ezan ve istiklal Marşı...
Hannanım, Gardaşım,
Ellerine sağlık, bu yazıyı tüm Türkiye'de bütün sokaklara, caddelere ve bütün ilan panolarına asmak lazım.
Vatan, millet, bayrak, birlik, beraberlik sevdalısı herkesin altına imza atabileceği, İstiklâl Marşımızın ruhuna, Mehmet Akif Üstadımızın ve Şehit Muhsin Başkanımızın duygularına tercüman olan mükemmel bir mesajdı.
Allah razı olsun.
ABDÜL HANNAN
güne bu güzel yazınla başladım gardaş......sağol varol....saygılar....sevgiler
ABDÜL HANNAN
Abdül Hannan kardaşım bu vatanın öz evladı, çanakkaledeki şehitlerin yiğit uzantısı, Arabın Aceme üstünlüğü yoktur diyor efendimiz... Bu vatanın asil evladı Allah sen gibilerin sayısını artırsın ...