< BAKIŞ AÇISI >
< Bakış Açısı >
1) Şu meşhur heronlardan başlasak ..eğer doğruysa israilden alınmış ( büyüklüğü model uçak kadar olup içine cihaz yerleştirilerek görüntü alabilen ’ üstün teknoloji ürünü ’ diye bilinen bu uçakların ..üzerine basa basa söylüyorum ki israil’den alındığı doğruysa --> pkk yı mı ? Askerimizi mi !..görüntüleyip kime ne bilgi aktardığından şüphe etmemiz ..akıllara soru getirmez mi ?..
2) haberleşme..ki ülkenin en önemli kaynağı istihbarat abdnin kucağına bırakılmışsa .. hangi istihbarat kimin cebinde?.. sorusunu akla getirmez mi !..
3) ee haliyle benim ’şehid anam’da der tabii Genel kurmay başkanı da dinlensin.. ( ki bu açıklama dün basında geçen haberler arasındaydı ) doğrudur hakkıdır ..gereken yerlerden hesap sorulmalıdır..
candır yürekdir bu ana yüreği.. hafife alınamaz !..
Maalesef acı gerçek şu ki..devlet, terör örgütünün faaliyetlerini heronlar gibi İnsansız Hava Araçları ile izleme konusunda İsrail’e, anlık istihbarat konusunda ABD’ye muhtaç durumda olunca, ortaya anlaşılmaz, kabul edilemez içinden çıkıla..maz garip bir durum ortaya çıktı haliyle.. Sapla saman iyice birbirine karıştı!.ayıklama zamanı geçmeden..mümkünse / lütfen !..
’ kurda sormuşlar neden boynun kalın? : - kendi işimi kendim yaparım ondan ’ demiş..
Fuat ATAK & Ekim 2011
YORUMLAR
’ kurda sormuşlar neden boynun kalın? : - kendi işimi kendim yaparım ondan ’ demiş..
....Sözün özü durada. Toplum olarak davulu taşıyan biz ama tokmak başkalarının elinde. Bu gerçeği
görüp değiştirmedikçe anayasamız her yıl güncellense ne yazar.
....Kendi halkını tuvalette, banyoda ve hatta yatak odasında izleyen, dinleyen ve de görüntüleyebilen
güç bunları nasıl yapamaz? Kendi istihbaratını nasıl kullanamaz? Benim küçük aklım bu kadar yetiyor.
....Duyarlı olduğunu hisseden her kes bu konuyu biraz daha geniş düşünüp yorumlamadıkça biz daha çok şehit veririz ve daha çooook lanetler yağdırırız pkk ve teröre.
....Bu anlamda düşündürücü güzel bir yazıydı. Kutluyor ve saygılarımla selamlıyorum.