- 633 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MEHMETÇİK MEMEDDDD
Bugün 30 yıldır olduğu gibi yine 24 vatan evladını toprağa verdik.30 yıl oldu dile kolay binlerce Mehmetler geldi geçti top arabalarının üstünde biz hep aynı nakaratı tekrarladık ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ diye ;hiçbirini koruyamadık devlet olarak oysa anneleri babaları eşleri çocukları sevgilileri devlet anaya emanet etmişti onları hemde güle oynaya uğurlayarak.
Onların hepsinin birer hayali vardı birer özlemi hayattan beklentileri umutları hepsi yok oldu gitti ama bi gece yarısı gelen ABD yapımı kahpe terör kurşunuyla ama sabaha karşı kazılan bi çukur da patlayan İTALYAN mayınıyla.
Hani binlerce yıllık devlet geleneğine sahiptik hani Ceddin deden neslin baban diye marşlar söyler kafirlerin gavurların kahpelerin yüreklerine korku salardık ,hani her savaştan alnımızın akıyla çıkmış demir ağlarla örmüştük dört bir yanı bunlar artık dörtlüklerdemi kaldı.Tüm emperyal güçlere karşı türküyle kürdüyle çerkeziyle boşnağıyla lazıyla Çanakkalede ne güzel de savunmuştuk oysa vatanımızı peki şimdi neden savunamıyoruz?Çanakkalenin gerek coğrafi gerek insani şartları Şırnak tan ,Hakkariden Çukurca dan dahamı iyiydi ne olduda vatanımızı savunamaz Mehmet leri koruyamaz olduk farklı olan ne ?farklı olan tek şey Çanakkale de orduların başında GAZİ MUSTAFA KEMAL vardı.Onun Mehmet lerine kimse dokunmaya cesaret edemezdi edenler günlerini zaten görürdü oysa şimdi mehmetler birer birer ölüyor öldürülüyorlar,devletin başındaki başkomutan intikam dan başvekil metanetten ve sağduyuduan ordu komutanları kararlılıkla mücadeleden bahseder oldular 30 yıldır bugünde aynı sözler aynı vaadler değişen sadece isimler.
Allah binlerce kere razı olsun tüm şehit olan Mehmetçiklerden affedin bizleri sizlere verdiğimiz sözleri tutamıyor hergün bir veya birçok Mehmedi aranıza gönderiyor ahirette nasıl yüzünüze bakacağız diye düşünüyoruz belki yüzsüzlük olacak bizimkisi ama sizden hala bir isteğimiz GAZİ MUSTAFA KEMAL yakınlardaysa bi ses edin vatanın ve devletin gene sana ihtiyacı varmış deyiverin.
YORUMLAR
Gerçek olan sadece ateş düştüğü yeri yakar, sadece ölen evlatların analarının ciğeri yanar. Millet cenaze kaldırılırken alışılagelmiş sloganlar atar, ‘’kahrolsun pkk, şehitler ölmez - vatan bölünmez’’ falan filan. Cenazeden sonra artık o şehit sadece yakınlarını, aile efradını ilgilendirir. O vatan için değil, ailesi için şehittir artık... Ertesi gün geçer tv karşına, bugün -kuzey güney- yarın –fatmagül- diğergün -feriha- derken hayat devam eder, nasılsa hep bir yerde bir şölen, bir eğlence vardır.
Toplum insanı alınan canların, dökülen kanların niçin döküldüğünden bihaber, yeniden yaşamaya devam eder, ta ki başka bir yuva yeni bir şehit haberiyle sarsılana kadar.
Duyarlı toplum kalmadı, gitgide hainleşiyoruz, git gide sorumsuzlaşıyor, duygusuzlaşıyoruz. Olan garibanın çoçuğuna oluyor, EY YERİN GÖĞÜN SAHİBİGODAMANLAR size noluyor ki, sizin zenginliğiniz zirve yapmış, siz bu akşam ağzınızın tadı için endişelenirsiniz, ne yesek acaba, hangi tatlıyı üstüne lop etsek. Sadece şehit haberini aldığınız gün vah vah dersiniz, bugün üzülüp yas tutarsınız, yarın altınızdaki bilmem kaçbin dolarlık arabanızla tatillere çıkarsınız. Ya da paranıza güvenip askerden kaçırdığınız oğlunuzun nişanında göbek atarsınız. Çünkü sizler sadece kendi çıkarlarını düşünen riyakarlarsınız.
Çünkü sizin evladınız askere gitmiyor
Eşiniz gece dağ başında devriye gezerken sabaha kadar çocuğunuz başında uyumadan nöbet tutan ve sağ salim gelecek mi diye ölüp ölüp dirilen siz değilsiniz.. Elbette ki bu yiğitlerin, bu can parçalarının ölmelerine neden olan sorumsuz arsız vicdansızlara hesap sormazsınız.
Gecenin kör karanlığında sizden gizli pazarlıklara rağmen ölüme giderken ardınızda kimleri bıraktığınızı düşünenler de siz değilsiniz, elbetteki duyarsız kalır, rahat uyku çekersiniz.
Siz değilsiniz ki, gece uykusunda üstünü açmasın diye defalarca uyanıp gözünün içine baka baka büyüttüğü can parçasını tabutta gören.
Şuan o 24 ev için gerçek olan budur.
Çoğunluğu gelir seviyesinin altında aile mensubu olan evlatlar teker teker gizli saklı anlaşmalar, pazarlıklar uğruna ölüyor..
Şuan hala canlar bir hiç uğruna öldürülüyorsa, ülkenin yarıdan fazlasının hain, acımasız, duyarsız ve tuzu kuru olduğundandır. Askerler ölürken, siz godamanlar misafir edildiğiniz köşklerde elinizde içki bardakları, lüks sofralarda pozlar verip, o anı ölümsüzleştiriyorsunuz Yatlarda kumsallarda yan gelip yatan güneşi bilmem nerelerine kadar çeken karılarınızın bikinili resimlerini ölümsüzleştiriyorusunuz.
Hiç arlanmanız, utanmanız da yok.
Sesimiz çıkmıyorsa, gözümüz de görmüyor değil ya, tuzunuz kuruluğundan, yüzünüzün karalığını görüyoruz...
Şehitlere sadece gariban aileler ağlıyor, sadece onlar şehit ailelerine destek oluyor, ülke insanının yarıdan fazlası zengin, dolandırıcılık, arsızlık, sahtekarlık, yaparak, devleti soyarak, tarikatlara cemaatlara karışarak hayatını garanti altına aldı. Sadece gariban ailelerinin çocukları askere gidiyor, sadece onlar ölüyor, var mı bir godamanın kapsında cenaze. zaten pkk da kancık ruhlu olduğu için garibanların çocuklarını öldürüyor, kıçları yemiyor güçlüye yaklaşmaya, işte bu kadar da adi bir mahluklardır onlar. Eşeğe gücü yetmeyen semerini vururmuş, pkk itlerinin yaptığı da bu. Anca gariban çocuklarını sırtından kalleşçe vururlar.
Teşekkürler, saygılar tüm duyarlı yüreklere...