NEREYE KADAR ?
Hakkari Çukurcada aynı anda 24 askerimizin şehit olması bardağı taşıran son damla oldu.
Bu gün, yalnız 24 ocak değil,Türkiyenin heryeri yanıyor.
Şehitlerimiz için tek yürek olduk. Hepsi bizim yavrularımız.
Bizi bize düşürenleri bulup, bu sorunu çözmek hükümetin görevidir.
Biz Türkiye Cumhuriyeti Halkı, türk-kürt-laz- alevi ayrımı yapmadan Vatanımızda kardeşçesine yaşamak iztiyoruz.
Askere davul-zurna eşliğinde uğurladığımız yavrumuzu, albayrağa sarılı tabutta karşılamak istemiyoruz artık.
Varsa kurtuluş savaşı, bizide alın askere. Biz kadını erkeği, çoluk çocuğu ile savaşan bir ırkın torunlarıyız.
Yavrumuz kör kurşuna hedef tahtası olurken, mayın tarlalarında gövdesi parçalanırken yatağımızda rahat uyuyamayız.
Sesimiz duyulana kadarda meydanlardayız...
Ne mutlu Türküm diyene, ne mutlu şehit evladının peşinde yükselen anne sesine, baba sesine, eş-kardeş sesine
arkadaş-dost sesine, evlat sesine...
Ne mutlu Türküm diyene...
NEREYE KADAR ? Yazısına Yorum Yap
"NEREYE KADAR ?" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
23 Ekim 2011 Pazar 15:46:52
Ah canım! Kim duyuyor bu feryadımızı, onca canlar, anaların kınalı kuzuları bir bir şehit ediliyor ve bizim elimizden hiçbir şey gelmiyor. Bu savaş cephesi neredeyse, ne lazımsa, yapabileceğimiz bir şey varsa biz de yapmak, bu lanet terörü kökünden kazımak için elimizden geleni yapmaya dünden razıyız, hem de hepimizzzzzz!
Sevgiler.