BENİ AFFET....
Günler bir birini aynı gecen günler günde kac kez seni aramak icin telefon numaralarını ceviriyorum,sonra korku kaplıyor icimi vaz geciyorum.Yine numaralarını yazdım telefona uzun ca baktım bir süre sonra tek tek sildim her sildiğim sayıda icimden pir parca koptu..Ülkede yas varken benim aklımda sadece sen varsın anne`lerin canların`dan can koparılmış ken ben bitiremediğim aşkım icin ağlıyorum..Yanında olabilmeyi nasıl isterdim sesini duyabilmek icin nasıl özlem duyuyorum seni görebilmek teninin kokusunu icime cekebilmek sana sarılıp saatlerce öylece kalabilmek nefesini nefesimde hissetmek saatlerce sadece yanında olabilmek,beni sevmeyen gözlerine bakıp seni seviyorum seviyorum diye haykırmak............Sana dair icimde biriktirdiğim tüm sevgiyi aşkı hepsini görebilmeni sağlamak icimde yanan ateşi anlatabilmek bütün hepsini sana bırakıp gide bilmek isterdim..Kimbilir belki o zaman beni anlar yaşattıkların icin bir nebzede olsa üzüntü duyardın ne hissderdin hep merak edicem sevgimi anlıya bilseydin değişen bişiy olurmuydu.Ben kendim yarattım cehennemi`mi öyle büyük ve öylesne derin bir cukurun icinde ki ruhum bedenim gökyüzünü bile göremez oldum.Onsekiz gün sonra yıl dönümümüz olucak sıcaklı`ğını hissedişim dün gibi ne careki sana aynı sıcaklığı veremedim.BENİ AFFET AŞK SANA LAYIK OLAMADIĞIM İCİN BENİ AFFET.........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.