- 687 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
başlama mesajı
Çok değerli öğretmen arkadaşlarım,çok değerli milli zafer ilköğretim
öğrencileri, medarı iftiharımız sayın velilerimiz:
2011-2012 eğitim öğretim yılına başladınız. Okul müdürü olarak ilk başlama heyecanınıza katıla madım.O heyecanı sizler yaşadınız. Ben yaşayamadım. Atamamdan kaynaklanan gecikme beni bu heyecandan mahrum etti.Şimdi artık buradayım. Sizlerle beraberim.Bu yılı beraber geçireceğiz. Kısmetse. Sizlerle beş yıl beraber olacağız. Bu beş yıllık dönemde neler yapacağımızı oturup konuşacağız.Yönetimde aklımızı ve zekamızı çalıştırıp, pratik zekayı devreye sokacağız. Sizin adınıza ,eğitim adına ne kadar güzellik varsa uygulamaya sokacağız.
Sevgili öğrenciler! sizler buraya bilgilenmek, aklınızı zenginleştirmek, uygar bir insan olmak için geliyorsunuz. Öğretmenleriniz de bu özellikleri sizlere kazandırmak için buradadırlar. Hepimizin görevi sizleri, yararlı ve uygar bir insan olarak yetiştirmektir. Eğitilmemiş toplumlar uygar olamazlar, gelişemezler, ayakta kalamazlar. Öyleyse biz maziyiz,aynı zamanda biz atiyiz.Geçmişteki eğitim adına geliştirdiğimiz güzel şeyleri,geleceğimiz dediğimiz nesillerimize siz çocuklarımıza aktarmak zorundayız.O kulun iki kanadı vardır :Birisi eğitim ciheti,diğeri öğretim .Tek kanatlı uçak olamayacağı gibi, bu iki özelliğinden biri olmayan okul olamaz .Okul müdürü olarak bende bu kanatteyim. Titizlikle bu iki önemli unsura dikkat çekmeye çalışacağım.
Sevgili çocuklar:Sizler bizim en değerli varlıklarımızsınız.Sizin adınıza zamanımızı iyi kullanacağız. zaman kaybına meydan vermeyeceğiz.Sizlere en güzel ortamı hazırlayıp güzel ortamlarda ders yapmanızı temin edeceğiz .Siz bizim geleceğimizin teminatısınız.Sizlerde teminatımız olduğunu bilip ona göre çalışarak cevap vereceksiniz.Okul eğitim ve öğretim yuvası olarak, sizlere çeşitli bilgiler verir, beceriler kazandırır. Ayrıca okul, toplu yaşamayı, birbirimizi sevmeyi, kurallara uymayı da öğretir.
Okula gelmek, ondan yararlanmak insan hayatında çok önemli bir aşamadır. Atatürk bir sözünde şöyle diyor: “İlk ilham; ana baba kucağından sonra, okuldaki öğretmenin dilinden, vijdanından, eğitiminden alınır.”
Eğer başarılı olmak istiyorsanız hayatınız disiplinize etmelisiniz.Fikren zengin bir kişilik kazanmak,uygar verimli bir toplum olmak istiyorsanız?Bu kuruma ve kurumun imkanlarına sahip çıkınız.En iyi şekilde faydalanmaya çalışınız.Düzenli çalışınız. Çünkü başarılı olmanın yolu, düzenli ve disiplinli çalışmaktan geçer.Zamanınızı iyi yönetin.Gelişmiş toplumlara ,güçlü toplumlara baktığımızda;güçlü ve otoriter olduklarını görürüz.Bunun nedeni zamanı iyi yönetmeleri ve zamanın getirdiği teknolojiyi iyi kullanmalarındandır.
Bilgiye ulaşmak için ise modern teknoloji ile donatılmış kurumlara ihtiyaç vardır. Bu kurumlar okullardır. Okullarımızın amacı; siz sevgili öğrencilerimizi bilgilendirerek, hayata ve geleceğe hazırlamaktır.
Sevgili çocuklar gelir gelmez size kıyafet konusunda ,disiplin konusunda,servis konusunda ,sınıfı güzelleştirme konusunda küçümsenmeyecek adımlar attık.Bu yenilikler peyderpey devam edecek.
Güzel bir ortam, güzel bir gün, güzel bir dostluk,güzel bir gelecek adına yeni bilgiler yeni dostluklar aydınlık fikirler olması dileğiyle sizleri sevgiyle selamlıyorum.
Mehmet Talip BİLGİL
Milli Zafer i.ö.o müdürü
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.