- 765 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİNİ SEN DOLDUR..
Sıra ile gelecek,bilinmeyen değil bu gerçek,vakti zamanı gelecek,kimi erken gidecek ,kimi yanıbaşımızdayken ,veda etme arifesi yaşayanlar,eriyip gidenlerlerin gözlerini görecek,hiç gidiyorum demeden anzısın çekip gidenlerde olacak.Yakın kaldar uzak gördüğümüz,bir okadar gerçek bildiğimiz.Sormuyacak genç yaşlı diye,geliyorum diyecek zaman içinde,kimi zaman geliyorum söz konusu bili olmuyacak,varken yok olacak,ardında gözü yaşlı sevdiklerini bırakacak.Her ne olursa olsun,baki olan var olan,insan için bir başlangıç ve sonun olduğunu bilinmesi olacak.Sıkıntılardan ,düşmelerden ,dar ve sıkıntı günlerde,akla gelecek,yaşarken gitmeler gelecek,bitsede,gitsem denilecek.Adı zaman içinde aşklar için söylenecek,kimi zaman ayrılıklar için,yada kırgınlıkların yürekte bıraktığı acıların son bulması için.Ama ne olursa olsun,emir gelmeden gitmek olmuyacak.Bu emre karşı gelen zaten ondan olmuyacak..Herşeyin var olma ve yok olmasını kabul eden bedenler yürekler olması dileklerimle.Yaşam sevinçimizi içimizden eksıltmeyelim.Aramızda bu sevinçi kaybedenlerde olacak,yenik düşen,yürekte yeşeren,filizlenen fidanı sulamayan,bakmayan,ilgilenmeyen zavallılarda olacak,Çok acı olacak bu zamansız gidişleri,ne kadar yazık olacak...Anlıyacak iş çok geç olacak.Kısa kelimeler kadar basittir yaşam,ve kısa kelimeler içinde en kısası diyeceğimiz ölüm’de kısa ve bir okadar anlamlıdır.O kadar çok derin bir anlam ifade ederki,insanın varlığı,bu dünya üzerinde ,geçmiş ve gelecek adına,bir tohum tanesi iken asırlık çınar ağaçları gibi kalıcı ve gölgesinde nice yolcuları dinlendiren dev bir olgudur insan.Ölüm bir bitiş,başlangıcı kişiye ait bilinmeyen bir gerçekdir.Sahip olmak,kıymet ve değerini anlamak,nefes alıp vermek,yürürken,yol almanın,bu yolda yağmurlu havalarında,güneşli,aydınlık günlerinde oldugunu bilmek,yokuş çıkarken,yorulmaların ardında geri dönüşler oldugu gibi,sana el verenlerle dik yamaçları çıkma mutlulugunu yaşayanda insandır.Her bir çizgi,bazen rüzgarların esintisi ile oluşurken,bazende zemheri kışın keskin acı çizgileri ile oluşacaktır.İpeksi ten,gün gelecek yılların ağırlığı ile yerini olgunluklara bırakacak.Ne güzel o ilk gün ve son güne kadar gelen ne varsa kabul ve teslimiyet içinde herşeyi kabullenmek....S.A..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.