- 1685 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
..tersyüz
"…‘deki hain saldırıda şehit olan mehmetçiklerin kimlikleri belli olmaya başladı...
Şehitlerin isimleri:
…
Saldırının ardından Genelkurmay Başkanı … ve kuvvet komutanları bölgeye hareket etti."
…:(
Haydi hep birlikte hayatı tersyüz edelim…
Saldırıdan önce Genelkurmay Başkanı … ve kuvvet komutanları bölgeye hareket etti.
…:)
…‘deki hain saldırıda görev başındaki mehmetçiklerin kimlikleri belli olmaya başladı...
vatan millet Allah yolunda şehitlik madalyası gönlünde
sağlıklı kahraman mehmetciklerimizin isimleri:
…
YORUMLAR
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
daha fazla geç kalmamalı inmeliyiz sorunların kökenine
tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız glenay dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Yüz'ler ters ama...
Bu durum'u nasıl okuyacağız peki?
Necdet ARSLAN tarafından 10/21/2011 8:54:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
Bu durum'u nasıl okuyacağız peki?"
onları da tersyüz edeceğiz
' asil kanımızdaki kudretimizle' sevgiyle erdemle güzellikle d/okuyacağız..:))
sağolasınız varolasınız saygıdeğer hocam iyi ki varsınız şanssınız
teşekkürlerim hayata kattığınız eşsiz cümle güzelliklere..
Çok zekice bir eser. Tebrik ediyorum.
Artık Türkiye'nin bahtı da değişmeli. Ters giden talih asli yönüne dönmeli.
Bir yerini beğenmedim. Ters yüz etmeyelim. Tersyüz olan gidişi olması gereken yöne çevirelim
İnşaallah!
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
Bir yerini beğenmedim. Ters yüz etmeyelim. Tersyüz olan gidişi olması gereken yöne çevirelim
İnşaallah! "
tersliğin inmeli köklerine düzeltmeli
"muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda" tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız şanssınız saygıdeğer Ekrem hocam..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız Mehmet dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Ters yüz düşünceye sahip gönlünüz var olsun...Keşke dediğiniz gibi olsa...Dünya'ya daha yirmisinde bakan yüzleri tersine döndürüp toprağın kara bağrına, iki başlıklı haneye yatırıyorlar maalesef...hem de bildik söylem,eylem,baş sağlığı dileği,kanınız yerde kalmayacak!!! (Rafta kalacak belliki ) söz...söz...söz...yanan bağırlar yakan köz...selamlarımla
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız İbrahim dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız şanssınız Mehtap dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız fuıya a dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Yeter millet artık kenetlensin. Çünkü terörün dini, ırkı , devleti yoktur. Bir bumerang gibidir ve sürekli yön değiştirmesini çok iyi bilir. Otuz yıl önce Kürt o köylerini basıp, kürt bebeklerini keserek başlayan bu katliamların, şimdi mehmetçiğe polise döndü ise yarın yeniden yine masum kürt bebeklerine dönmeyeceğine kim garanti verebilir?
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
"muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda" tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız KargülüALMILA dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız şanssınız Mehtap dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Çok boyutlu geniş açılı düşünme refleksi kazandıran muhteşem yazınızı,yüreğinizi ve kaleminizi kutlarım.
Dün yaşanan bu vahim olayla ilgili yazılmış şiir ve yazıları okudum.
Mahalesef hiç birinde olayları geniş açıdan değerlendirerek ele alan bir yazı yada vurgulayan şiir göremedim.
Örneğin,gazetelerden ve televizyondan okuyup izlediğimiz haberlere göre ikiyüzü aşkın terörist ağır silahlarla kilometrelerce yol katederek eylem yapacakaları yere nasıl gelebildiler?
Bir başka örnek gece 01:00de başlayan çatışma sabah 05:00 kadar sürdüğü halde neden her hangi bir yardım destek kuvvet gönderilmedi.
Bu ve bunun gibi bir yığın soru sorulabilir.
İşte sizin bu yazınızda insanların farklı açılardan düşünmesine güzel bir örnek,
Tekrardan kaleminize yüreğinize bizlere ışık tutan ufkunuza çok teşekkürler..
Selam ve saygılarımla,
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız Serhat dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
"muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda" tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim..
teşekkürlerim o güzel gönlünüze hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle ışıltılara iyi ki varsınız nun dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Sabiha KÜÇÜKTÜFEKÇİ
ne çok kan
ne çok can
ne çok acı..:(
medeniyet ilerledikçe insanlık geri
biyerlerde hata var çözmeliyiz bu sorunu da gelmeliyiz tüm sorunların üstesinden "muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda"
sağolasınız her dem varolasınız gönlü güzel değerli hocam teşekkürlerim hayata kattığınız sevi yürekli eşsiz tüm ışıltılara iyi ki varsınız..:)
sevgim saygımla hep selamlar..