ANLATAMAM
Sana olan aşkımı, sayfalarca yazsam da anlatamam ki....Anlatılamaz bir sevda bendeki...Hiç bir kelime hiçbir satır sana olan aşkımı anlatamaz....Yüreğimde yanan bir ateşsin sen hiçbir zaman sönmeyecek....Gökyüzüne baktığımda bir yıldız, uzak fakat bi o kadar da yakınsın....Üşüdüğümde hep yanımda olurdun sıcaklığınla beni, güneşten bile çok ısıtırdın....
Yağmurlar seninle bir anlam kazanırlardı yağdıklarında.....Islanırdık, elele tutuşarak saatlerce yürürdük....Öyle büyük bir aşkla bağlıydım ki sana birtanem....Sen anlatamadığım hep içimde yaşadığım büyük aşkımsın.... Eğer bendeki seni merak ediyorsan gel....Ellerimden tut ve saatlerce gözlerime bak....O zaman göreceksin bendeki seni....Kalp atışlarımı hissedecek gözlerimde kaybolup gideceksin....Sen, bende bulduğun bu aşkı hiç birşeye değişemeyeceksin....
Ben sende buldum aşkı ve sende son buldum.....Senden başkası yalan sevdiğim... Bir damla gözyaşıma kıyamazdın sen, gel görki yokluğunda hep ağlıyorum....Şimdi bana geri dönmesende yüreğinde birtek ben varım.... Bunu bilmekle yetiniyorum sadece....Yokluğun zor hasretin çekilmez oldu artık...Gel desemde gelmezsin biliyorum....Ama şunu bil sevdiğim..... Ben sensiz çok üşüyorum.......
YORUMLAR
Sevmek;Sevildiğini hissedebilmek,
Sevmek;Sende onu, sevdiğini söyleyebilmektir!..
Sevmek;Yaşamın her anında onu düşünebilmek,
Sevmek;Sahip olunsun olunmasın, sevebilmektir!..
Sevmek;Hep beklentisiz olabilmek,
Sevmek;Her şeyi ama her şeyi,karşılıksız verebilmektir!..
Üşümek, çok sevmektir...
SEVGİYLE..
satırlara işleyen bu motiflerin temaşında saeyreyleyerek duran gözlerimizle, selamladık mekanınızı. Zatınızın şu hoş sayfaya indirmiş olduğu duygu sağanağında, bizde sizinle birlikte ıslandık, sırılsıklam olduk. Özlemlerin katmerleştiği yüreklerde yeni yeni filizler açtırdınız. Rabbim yolunuzda muaffak kılsın zatı kereminizi ve yüreğinizi tebrikler ve saygılar..Geçmiş Bayramınız tekrar kutlu olsun..
Sessiz-Sair tarafından 12/24/2007 8:25:19 AM zamanında düzenlenmiştir.