ADINI KOYAMADIM
Hayatımıza giren dizi isimleri ne kadar enterasan değilmi…konusu yada oyuncularından çok bazen adından etkilenip de bir göz atasımız gelir hani…ilginç..
O zaman dizi isimlerimizi ara başlık yada özne olarak kullanalım bakalım ne çıkacak
ÖYLE BİR GEÇER ZAMAN Kİ bazen yaşadığımızı anlamaya yetmez ömür dediğimiz şey,GÖNÜLÇELEN bir sevgiliye dönüşür zaman hatta çeler gönlümüzü en ummadık anlarda,ARKA SIRADAKİLER anlamaz ama önde oturana nazaran onlar hayatın daha gırgırındadırlar,hem sıra hem olanak hemde koşullarıyla KÜÇÜK SIRLAR tutarız bazen anlamlı anlamsız,tutalım diye verilmemiş bile olsa şahit olmanın verdiği esaret girer hayatımıza,KURTLAR VADİSİ ni değişiriz en güzel yaylalara ovalara,düş vadisi diye isim koyarız gerçek hayatta yaşadığımızı sandığımıza,KÜÇÜK KADINLAR masum kadınlar çaresiz kadınları anlamsız gerekçelerle öldürüp koyarlarken toprağa,AŞK-I MEMNU niyetsizliğimiz hüküm sürmeye başlamış demektir tüm çıplaklığıyla,ARKA SOKAKLAR da yaşananları çok irdelemeyiz aslında gazetelerin üçüncü sayfaları dışında,kurallar koyarız bazen tartışmalarımızın ortasına ÇOCUKLAR DUYMASIN diye sanki duyu organımız sadece kulaktan ibaret ya…KANIT bırakmayız cinayetlerimizin ardın da cinayet aleti ellerimizi ise savururuz tüm tokalaşmalarda ve bayramlarda,oysa yaşadığımız yüzyıla bakılırsa nasılda değişiyor dünya nasılda merhametsizleşiyor nasıl esir alıyor bedenlerimizi ve biz farkındayız aslında bu yaşadığımız zaman gerçekten MUHTEŞEM YÜZYIL…ve farkındayız LALE DEVRİ çoktan bitti…
HATIRLA SEVGİLİ derken anılarımızı kör bir bıçakla delik deşik eden zamana yenildiğimizin farkındayız..hayatın ACI HAYAT kısmının da tatlısının yanında…oysa doğumla yaşam arasında yüz defa BİNBİR GECE de yaşasa insan doyum noktası gelmez asla…sevdiklerimizin kıymetini öldükten sonra anlarız ya öyle işte…yaşarken değil…yaz günü değil,severiz biz hüznü ve kaybettikten sonra kıymet bilinir YAPRAK DÖKÜMÜ yaşadığımız anlarda…
Şimdi geçmişten günümüze baktığımızda ne çok karakter girmiş evlerimize hayatımıza,bazen kendimizden bir şeyler bulmuşuz bazen etrafımızda ki tanıdıklarımızdan bazen de yaşamadığımıza şükrettiğimiz hayatlardan….yada imrenerek baktığımız yaşamlar işte….ben ne isim koyacağımı bulamadım
ADINI FERİHA KOYDUM
A.B.
2011
YORUMLAR
"İkinci Bahar" yaşıyor ömrüm,acıkmış bir durumdayım."Ekmek Teknesi"ne doğru yola çıktım.Bazen kazanmak bazen kaybetmek var serde."Türk malı" arabamla gidiyorum işe.Kuyumcu Rasim rastlıyor.Vitrindekilerin hepsi "İstanbul'un altınları"
"Ezel"den ebede bir ömür geçiyor,diz dize dizilerle...selamlarımla
Çok güzel yakalamışsın...Tebrikler