- 687 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SANA DOĞRU
seviyorum seni ....sana uçuyor yüreğimin kuşları,yolasım geliyorsa da kanatlarını ...saatler yağıyor,yine ve hep üstüme...yine yelkovanımın yönü sana doğru...akrebimin sana...
sana tapıyorum...günün yirmidört vakti...güneşim sana doğru;ayım sana...gönlümün tüm dehlizleri sana açılıyor...sana uzanıyor ellerim,dualarım sana doğru....
seni içiyorum kadehlerimde...hep seni!
örttüğüm kapılarımdan çıkıp seni soruyorum;gördüğüm tüm insanlara...seni arıyorum akordu bozuk,isyankar seslerde... hep seni!.
içimde akan nehirlerimin yönü hep sana doğru...sana bakıyor diktiğim kumdan kalelerin, sağlam ,açılmaz kapıları...nefeslerimi senden alıyorum,sana veriyorum,sana koşuyorum soluk soluğa...hep sana!
kaç kere düştüğüm uçurumlar hep sana doğru,sana uzanıyor adımladığım yollarım...sana yatıyorum sana kalkıyorum çığlık çığlığa...düşlerimin yönü sana doğru,sana doğru hıçkırıklarım;hep sana!...
seni duyuyorum hiç söylenmemiş şarkılarda...hiç okunmamış şiirlerden seni anlıyorum...seni saklıyorum en mahrem yerlerine sevdamın.seni çiziyorum ucu kırık hayallerime..ve seni istiyorum en dipsiz gecelerimde... hep seni!
ben hep sana geliyorum..hep sana..
engellerim sana doğru...
sana çıkıyor kendime kazdığım kuyuların hazin sonu,sana esiyor fırtınalarım; hep sana!..
ömrün bitimine üç kala beş kala ,ama; hep sana!..