- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İKİ GÜNDE 37 İNSAN / KADİR DURAK
İKİ GÜNDE 37 ŞEHİT VERİLDİ....
"İKİ GÜNDE 37 İNSAN"
MAKALESİNİ YAZDIM....
...
...
BEN ŞEHİTLERE DİYORUM Kİ;
"EY ŞEHİTLER SİZİN YERİNİZ BELLİ... ANANIZA - BABANIZA BAŞSAĞLIĞI DİLENİYOR... ONLARDA "VATAN SAĞOLSUN" DİYOR...
SENİN KARDEŞİN DE; ŞEHİT YAKINI OLDUĞU İÇİN KAMUDA İŞ BULUYOR... KARDEŞİNİN BİRİ DE DİLERSE ASKERE GİTMİYOR...
YA GERİDE EVLAT BIRAKTIYSANIZ....
O EVLADINIZI UNUTULUYOR....
O EVLADINIZIN DURUMUNU KİMSE BİLMİYOR...
İHTİYACI VAR EL UZATIN BU ŞEHİT YAKINI... DENDİĞİNDE DE..
ŞEHİT YAKINLARINA BİR DÜYA PARA VERİLİYOR DENİLİYOR...
OYSA Kİ;
ŞEHİT OSMAN DAĞLI’NIN KIZI HATİCE DAĞLI...
427 LİRA MAAŞ ALIYOR.. MEHMETÇİK VAKFINDAN PAY ALAMIYOR.. EĞİTİM YARDIMI ALMASI SÖZ KONUSU DEĞİL...
KİRADA OTURUYOR....
BİR DE İLKÖĞRETİM OKULU SEKİZİNCİ SINIFTA EVLAT OKUTUYOR...
BİR NEFE OLUN.. DİYE DE.. SÖYLÜYORUZ...
BU ŞEHİT YAKINI TAM 20 GÜNDÜR EVİNDEN ÇIKARTILDI... HANIM KARDEŞİMİZİN EVİNE SIĞINDI... EL ELİN ÜZERİNDE NE KADAR DURABİLİR...
ŞEHİTLER ÖLMEZ... DOĞRU BU ALLAH’IN HÜKMÜ...
ÖYLE DE.. ŞEHİT EMANETİNİN DURUMU NASIL ACABA...
HER İNSANIMIZ 20 LİRA İLE EL UZATMIŞ OLSAYDIK....
4 AYLIK KİRASINI ÖDERDİK.. ODUNU KÖMÜRÜ DE ALINIRDI...
AYNI EVİNE GERİ DE DÖNERDİ...
BU SESİ ALLAH RIZASI İÇİN DUYUNUZ....
...AŞAĞIDA BELİRTİLEN YAZIYI OKUYUNUZ... OKUTUNUZ... BİR DİRHEM OLSA MERHEM OLMAYA ÇALIŞMAK ZOR OLMAZ... ALLAH RIZASI İÇİN VERİLECEK OLAN 20 LİRA İLE BU EVLADIMIZ EVİNE DÖNECEK.. 20 GÜN BAŞKASININ EVINDE DURMAK ÇOK ZOR BİR DURUM.. SADECE ALLAH RIZASI İÇİN EL UZATINIZ....
AŞAĞIDAKİ BAŞLIKLA YAZILI OLAN NOTUMUZ... SAYFAMIZDA MEVCUTTUR...
SADECE ALLAH RIZASI İÇİN...
EN ZOR İBADET ZEKAT VERMEK SADAKA VERMEKTİR...
İŞTE ALALHIN VERDIĞI SAĞLIKLI NEFES HÜRMETİNE BU ZOR OLANI KOLAY HALE GETIRINIZ... BIR YUDUM NEFES OLUNUZ.. ALLAH RIZASI İÇİN BU SESİ DUYUNUZ...
BU NOTU OKUDUGUNUZDA DURUM YAZILIDIR...
"ALLAH RIZASI İÇİN DAMLA DAMLATINIZ"
ŞEHİT OSMAN DAĞLI’NIN KIZI HATİCE DAĞLI TAM 20 GÜN EVVEL KİRADA OTURDUĞU EVİNDEN ÇIKARTILDI... BİR HANIM KARDAŞIMIZIN EVİNDE KALIYOR... HATİCE DAĞLI İLE İLGİLİ BİLGİLER SAYFALARDA VARDIR.. SİCİL NUMARASI DA VAR.. KAÇ LİRA ÜCRET ALDIĞI DA VAR.. HESAP NUMARASI DA VAR....
KALAN KISMI OKUYUCULARIN TAKDİRİNDEDİR....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.