- 1680 Okunma
- 19 Yorum
- 0 Beğeni
KÜRT TÜRK DEMEDEN SORUYORUM, NELER OLUYOR KARDEŞLİĞİMİZE
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Evet neler oluyor bize..Bu gün geldiğimiz noktayı sosyal bir paylaşım sitesinden dünden beri izliyorum Allah başka acı göstermesin mekanları cennet olsun, iki günde otuzu aşkın ana kuzusunu şehit verdik. Sonrasında gelişenler ise benim akıl melekelerimi zorluyor.
Ben bu sosyal paylaşım sitelerini biraz da halkın nabzını tutuyor diye düşünmekteyim. Görüyorum o nabız öyle yüksek ki bir yerlerde zamansız bir kanama hayati tehlikelerle bizleri yüzleşmek zorunda bırakabilir.
Bazıları bilinçli, bazıları sırf cehaletin başıboşluğu ile haran gürran bir kavgaya atılmış durumda. Küfürler hakaretler ortada geziyor birbirini alkışlayanlar yanında, ne iyi küfür ettin diye birbirinin sırtını sıvazlayanlar… Sükûnet dediğiniz de sizi terörist sayanlar da cabası. Yani ortası; grisi, siyahın ya da beyazın tonu yok; bir gruba göre diğeri, zifiri siyah.
Ne üzgünüm bu manzarayı görmekten bilseniz. O ana kuzusu fidanların acısını yüreğimizde taşırken bizi birbirimize düşürmek isteyen şer odaklarının neredeyse oyununa gelinmesi bu noktayı bu ayrıntıyı görmek inanın içimi yakıyor. Kimse kimseyi anlamak dinlemek istemiyor ben gibi “aman” diyenler de yok değil varız ama öylesine gözler büyümüş, yumruklar sıkılmış ki sesimiz cılız kalıyor. Bu aşamada Türküm, Kürtler sürülsün,Kürdün adı sanı yok sayılsın, ortadan kaldırılsın diyen de Kürdüm ben; Türk düşmanım diyen de aynı derecede ülkemize zarar veriyor, barışı baltalıyor, ateşe kıvılcımla gidiyor ve kardeşi kardeşe düşüren nifak tohumlarını etrafa saçıyor.
Başka Türkiye yok burası benim vatanım Bayrağımın zeminindeki kırmızı rengin temsil ettiği şehit kanı ile sulanmış vatan toprağım;.Hadi biri çıksın da bana bu topraklar için Kürt kardeşlerimiz hiç kan dökmemiş desin.Bayrağımda ki beyaz hilal, İslamiyeti benim yüce dinimi temsil eder..Hadi biri çıksın da sadece Türkler bu dine hizmet etti Kürtler etmedi desin.Yıldız yaşamım hayatta olduğumun simgesi; benim beş duyum..Peki aynı bayrağın gölgesinde neden duymuyoruz, neden anlamıyoruz bizi bize düşürmek isteyenlerin gayretini. Hadi sarılalım gırtlak gırtlağa en yakındaki Kürt komşumuzdan başlayalım. Yazık ki bunu dün bir öğretmen arkadaşım bile dillendirdi… Peki, sorarım KİM KAZANACAK, kim bu kardeş savaşının galibi olacak. Bu soruyu sordunuz mu kendinize bin yıllık dostluğu sele verelim, ya da yakalım. Unutmayalım bu ateş döner hepimizi yakar, bu sel hepimizi önüne katar…
Küfredenle hakaret edenler nasıl benim Türklüğümü bayrağımı dinimi milliyetimi temsil edebilir, savunabilir ve ben de onu alkışlarım. Nasıl bir cehalet, nasıl bir körlüktür bu görmeyiz. Kim ne kadar küfürde ise o kadar revaçta ne günlere kaldık Yarabbi!
Evet, dostlar biz kendisine Şah tarafından insan pisliği gönderildiğinde dahi misliyle hakaret yerine ona güllü lokumlarla karşılık veren “Herkes yediğinden ikram eder” diyen sultanların torunlarıyız. Fatih mi küfürle vatan sevgisini gösterdi. Öyle bir peygamberin ümmetiyiz ki canı en çok yandığında bile sadece “Yarabbi! Sen bilirsin” dedi… Evet peygamber değiliz o denli sabrımız yok, ama tepkimizi küfürle, ayrışarak, hakaretle değil, bayrağımıza birbirimize daha çok sarılıp kardeşliğimizi tüm bu şer ocaklarının tahriklerine kapılmadan göstermeyi başarabilirsek, bunu en iyi o zaman dosta düşmana göstermiş oluruz.Aksi düşmanımın ekmeğine yağ sürmüş oluruz.
PKK teröristlerinden gelin 1000 tane, yetmez 2000 tane hatta 3000 kişiyi öldürelim içimiz soğur belki. Ben kendi adıma ciddiden çok mutlu olurum ya sonra; beş yıl sonra, on yıl sonra içimize atılan o ayrık ot tohumları büyür ve terör yeniden hortlar. Lütfen bir de buradan bakın, tek çare kardeşlik tek çare barıştır. Türk, Kürt ayırt etmeden bu çağrım…
Ne olur Anadolu’mun bağrı yanık anaları elinizde küreğinizle tırpanınızla oğullarınızı dağa çıkaranlara karşı ayaklanın. Çıkın sessiz sedasız bayrakların gölgesinde yürüyün, haftanın son gün gurubu anneleri kandil bombalanırken yürüdüğünüz gibi gelin Mehmedim içinde yürüyün.İzmir Kadifekale’deki kardeşlerim her 1 Mayısta yaptığınız gibi gelin bu defa da şehitlerimin Hak’ka yürüme vaktinde bizlerle olun..Dualarla yanımızda dimdik durun. Kırın şu zincirleri bırakın dostluk kardeşlik kazansın..
Ve milliyetçi kardeşlerim siz çığlıklarla küfür ve hakaretlerle siyaset yapmaya devam ettikçe ancak tek yaptığınız şey ülkemize barışa kardeşliğe zarar vermektir.Büyük bir acı ile izliyorum sizleri de ve herkesi dostça kardeşçe kucaklıyorum. Başka Türkiye yok , başka vatanımız yok gözümüzü açıp Ortadoğu’nun kaynayan kazanına bizi de ilave etmek isteyenlere fırsat vermeyelim. Fırsat verme Yarabbi!
Saygılarımla…
Şehitlerimize birer Fatiha ricasıyla…
Perihan TUNÇOK KILIÇ
ESMİZE
20 Ekim 2011 İZMİR
seçki kuruluna, yazımla barış diyen herkese, kardeşliğe verdiğiniz desteğe, yanımda olmanıza binlerce teşekkürler sevgiler saygılar
YORUMLAR
"muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda" tüm sorunları çözmek de elimizde yeterki isteyelim yeterki akılcı bilinçli davranalım..
tebriklerim günün yazısına hayata kattığınız erdemli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız Perihan dost..:)
sevgim saygım selamlarımla..
Tüm yazdıklarınızın altına ben de imzamı atıyorum. Çünkü aynı duygular içindeyim. Birilerinin öldürülmesinden zevk alamam, düşman bile olsalar, yapım böyle. Vahşete, şiddetle karşılık neyi çözer?
Hele ki bunların olmasını isteyen ve uzaktan zevkle izleyenler varken. Şehit oldu gençecik fidanlar, yandı anaların yürekleri, telef oldu beyni yıkanmış başka insanlar ne yapsın onların anaları? Hırsla kalkıp sevindirmeyelim, bizleri birbirimize düşürmeyi bekleyenleri.
Yakınımızda ki ülkelerde olanlara bir bakın, nasıl çomak sokup karıştırıyorlar, demokrasi getireceğiz diye. Demokrasinin adı var
sadece, kendi yok hiç bir ülkede. Allah sonumuzu hayırlı getire .
Hızımı almış gitmişim, nerdeyse güzel yazın için teşekkür etmeyi unutacaktım. Kalemine sağlık :)
Billur T. Phelps tarafından 10/21/2011 11:05:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Neler mi oluyor?
UNUTUYORUZ iNSAN OLDUGUMUZU VE YiNE UNUTUYORUZ DÜNYANIN 3 GÜNLÜK OLDUNU ...
O KADAR !
Esmize - Perihan Kılıç
Neler olmuyor ki ?
Farkında değil misiniz ?
Bizi bölmeye çalışıyorlar. "Farkındayııııız" diye sitemle okuduğunuzu hissediyorum.
Aslında bölünmek,ayrılmak dünyayı yöneten güçler açısından çetin bir iş değil.
Rusya'yı da bölmediler mi?
Hani o uzaydan dünyanın istediği yerini vurabilecek kuvvet ve kudrette olan ,dünyanın ikinci büyük askeri gücünü sırtında taşıyan SSCB imparatorluğunu bölmediler mi?
Bizi de bölecek-ler.
Fakat bu bölünmenin istikbalde büyük ve güçlü birliğe sebebiyet vermemesi için,kanlı ve kinli olmasını istiyor-lar.
Bölündükten sonra dini -tarihi kardeşliği olan halkların bira araya gelip,oynanan oyunu farkedip daha büyük güç olmasını istemiyor-lar.
Böldükten sonra hala kan ve intikam duygusu ile aradaki açıklık uçurumlara dönsün istiyor-lar.
Selahaddin Eyyübiler olsun istemiyor-lar Haçlı Ordularının önünde...
Direniş istemiyor-lar.
On-lar kıymetli ...
On-lar doyumsuz.
On-lar her ulusa layık olduğu demokrasiyi kanla da olsa götürmeyi kendine ilahi görev kabul etmiş-ler.
On-lar kendilerine vaadedilmiş topraklara kavuşmak için her şeyi mübah gören-ler.
On-lar yarın kardeşlerinin gözleri önünde Müslümanları katlederken ellerini kıracak mukavemet olmasın diye halkların arasına kan sokan i...ler.
Ya biz ?
Biz ne olursa olsun Allah'a söz verdik.
"Müminler kardeştir"
Ebediyyen kardeşiz.
Değerli "Esmize" ,kutlarım kardeşim.
Çok yerinde,zamanında ve bu sese muhtaç olduğumuz anda yazmışsınız.
Saygı ile.
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
bugün memleketimde bir şehidimizi toprağa verdik. üzüntümün tarifi yok. tüm şehitlerimize rahmet acılı ana/babalarına tüm ailelerine baş sağlığı diliyorum. yazacağım o kadar çok şey var ki şu an ki hislerimin tercümanı olacak yetkin kelimeleri maalesef sıralayamıyorum. tüylerim diken diken ve gözyaşlarım buna izin vermiyor Perihan hanım yüreğim dayanmıyor. bir tek oğlum var ve yüreği dağlanan, kalplerine felç inen evlat acısını yaşayan anneleri çok iyi anlıyorum. korkum yarınlarımıza, somaliye ağladık, ırakta ki kadın çoluk çocukların katline yandık, filistinde yaşanan insanlık dışı olayları izledik. millet olarak uzaktan her şeyi izlemeyi iyi biliyoruz. yeri geldiğinde türlü türlü ahkam kesmeyi de. ülkemizde her türlü olay gerek aleni gerekse üstü örtülü, üstelik 10 yıl sonra öğrenebileceğimiz şekilde yapılmakta. geçmişte 61 darbesi ve 80 darbesinden sonra ki süreçlerde olduğu gibi, mevcut hükümetin ve daha önce oylarımızla gelen tüm liderleri gördük. kimi sattı topraklarımızı karış karış, ses çıkarmadık, kimi üç beş güçlü ülkenin pasifize etmesiyle tehditlere boyun eğip yakmadı kandili. apoyu bile idam edemezsiniz diyenlere zamanın üçlü ittifak hükümeti imza verip teslim aldı. 33 binin failini hem de. hangisi //(menemende 1 subayımızı öldürdüler paşam! diyene; YAKIN ORAYI!!! ATATÜRK)//... dedi . yıkılan ocaklar bilir evlat ACISINI yaşamayan ne bilsin, ahh vah eder geçeriz.yılda en azz bir kaç kez askeri törenlerle şehidini uğurlar şehrimiz. bugün yolları sokakları meydanları görseydiniz, ve son yolculuğuna uğurlanan mehmetciğin kederli ailesini. binlerce öğrenci okulu, işçiler işi genç yaşlı herkes ağladı. ne yazık 3 - 5 gün geçince unutur bizim milletimiz diyecek durumu çoktan aştık, artık yazınızın masumiyetini binaen söyleyebilirim ki, gözle görülür derecede aştı ve bardağı taşırdılar. mazlum ve günahsız amacı kardeşlik ve ekmeğinin kaygısında olanlarsa başımın üstünde. topraklarımızda ekmekte kardeşlikte kucaklaşma da vardır. lakin artık amerika da diğer destek veren ülkelerde arkamızda olmaya söz veriyorlar. sanıyorum buraya kadar, gerekirse vatanım ve üzerinde yaşadığım topraklarım adına, çanakkale şehitlerimiz, gazi şehrimizde 11 ay çarpışıp şehitlik mertebesine ulaşmış şehitlerimize, seyit onbaşılara, kurtuluş savaşında sırtında mermi taşıyan analarımıza şimdi ahde vefa borcumu öderim. tüm gücümle kanımla canımla savaşırım, evlatlarımıza ordumuza yaşadıkları toprakların soyuna gelmişine geçmişine meydan okuyan bu terör örgütüne karşı savaşırım. Bu topraklar bizim kardeşlik dedik / özerklik dediler , hadsizce Türkiye sınırları içinde devlet kurmaya kalktılar. sıkılmıyorlar birer birer öldürürken canlarımızı bir de meclisimizde boy gösteriyorlar. leyla zana dan bu yana tbmm ne girmeyi başardılar. fakat verilen özgürlük onlara fazla geldi. Hangi ülke alır başka dilden ırktan soydan insanları bizim ülkemiz, karıştırsınlar ve ülkemizi insanına dar etsinler diye. ama dayatmalara yeter artık, o kadar üzgünüm ki olanlara ve öfkeliyim vicdan namına hiçbir şekilde onların anlayışı olan kandök/kardeşlik ve barış, oyununa gelmeyeceğim. iyiniyetimin suistimaline izin vermeyeceğim kendi adıma. Kan dökenlerin elbet kanı dökülecektir. Bu topraklar bizim, ASİL TÜRK MİLLETİNİN var mı itirazı olan. Bunları sadece sizinle paylaştım Perihan hanım 2 gündür hiçbir yere hiçbir söz yazmadım. İbret ve üzüntüyle izliyorum her şeyi. Rabbim rahmetini üzerimizden eksik etmesin. Bu alelacele içdöküşle sayfanızı meşgul ettiğim için özür diliyorum. TÜM TÜRK MİLLETİNİN BAŞI SAĞOLSUN, BAŞIMIZ SAĞOLSUN.
Saygım sonsuz değerli kaleme…
Esmize - Perihan Kılıç
hepimiz hazırız evladımız vatanımız için hatta geçen bir arkadaşıma söyledim toplansak bir hareket oluştursak sadece biz Türk anneler yeteriz kandilde her taşın altını didiklemeye hazırız. Aynı tepki Doğudaki güneydoğudaki hemcinslerimizden de gelmeli...Sami beyin yazdığı gibi "benim için öldürme "diyebilmeliler..ya da onlarda bizim kadar gür sesle haykırmayı öğrenmeli..
Sakın tabiatlarında yok sanma yıllarca baskı ile sindirilmiş silahların gölgesinde yaşamak zorunda kalmış insanlardan kadınlardan söz ediyoruz..İstemediklerinden değil, öğrendiklerinden sessizlikleri..Çünkü gündemden takip ettiğimiz gibi bir tarafta devletin altını oymaya çalışan ak görünümlü karalar diğer taraftan o zebaniler arasında kalmışlar.kime güvenilir bilememişler haklı olarak.Ancak kendilerini buluyorlar... seslerini çıkarabilecek gücün hançerelerinde olduğunu keşfettiklerinde o mübarek Anadolu Anaları birer nene hatun kesilir...
dediğin gibi Başımız ve öncelikle Vatan sağolsun sevgilerimle
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
İtidal dolu mantıklı yazınız için kutluyorum Perihan kardeşim, Türk Kürt ayırımı yapmıyoruz.Bu vatan için yaşayan, endişe duyan yüce gönüllü nice insanlar var.Ayırım yapmadan, Mehmedime polisime kısacası bu vatanın bağrına nifak sokan,kurşun bomba yağdıran, ayırımcı ve şer odakları, adı ister PKK ister KCK,isterse meclise giren BDP olsun, isterse onların yandaşları olsun, öfkemiz, bedduamız onlara.
Selamlar nurlu, güzel yüreğine.
Esmize - Perihan Kılıç
handan akbaş
Bu güzel ülkemiz Rabbime emanet, bölücülere fırsat vermesin!
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
Bize kurşun sıkan PKK'mı sandınız. PKK saldırıları bu yıl neden artış gösterdi hiç düşündünüz mü. Bize kurşun sıkıp, eline şehidimizin kanını bulaştıran kansızlar şunlardır.
1- Kuzey Irak'ta PKK yı eğiten, Kuzey Irak'ta istediği gibi cirit atan İsrail İstihbaratıdır. İsrail ile ilişkilerimiz bozuk. İsrail'de PKK yı kullanıyor. Bakım için teslim ettiğimiz Heronlar bile süresi geçmesine rağmen tarafımıza iade edilmemiştir.
2- Natonun radar sistemlerinin ülkemize kurulması ile kendini tehdit altında hisseden ve pjak ile anlaşıp kendi sınırlarında pasif konumuna geçiren ve pjakı ülkemiz sınırları içinde eyleme yönlendiren İran istihbaratıdır.
3- İç meselemiz dediğimiz ve meydan okuduğumuz Suriye istihbaratıdır.
bizde artık dağa çıkan insan sayımız yok denecek kadar azaldı. Bizim insanımız artık dağa çıkıp silah sıkmıyor, KCK adı altında birleşip şehirlerde eylemler yapıyor.
Biz PKK ile değil, istihbarat örgütleri ile mücadele ediyoruz. Saldırının boyutlarına ve yapılan eyleme baktığımız zaman ne kadar profesyonelce koordine edildiği ortaya çıkıyor. Bize kurşun sıkan ellerini şehitlerimizin kanı ile yıkayan kansızlar PKK adı altında ülkemizde eylem yapan yukarıdaki ülkelerin istihbarat elemanlarıdır. İşte PKK bu ve bunun gibi birçok ülkenin maşasıdır.
Bir gün bu milletin önünde de diz çökmeyede mahkumdurlar.
saygılarımla
servet38 tarafından 10/20/2011 5:38:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
servet38 tarafından 10/20/2011 5:40:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esmize - Perihan Kılıç
Perihan hanım kardeşim... 12 Eylül 1980 İhtilalinin yapıldığı gün ben iki yıllık bir öğretmen olarak Antalya- Manavgat İmam-Hatip Lisesinde görev yapıyordum. Sabah kalktım. İkmal imtihanlaı vardı ve ben ayırtmandım sınavda. Okula giderken baktım her yer asker kaynıyor. Beni '' derhal evine dön, ordu yönetime el koydu '' diyerek evime yolladılar...İki gün sonra herhangi bir dernek ya da sendikaya üye olan ne kadar insan varsa tutukevi haline getirilmiş olan okullara dolduruldu...Kanarya severler Derneğine üye olanlar bile alındı. İki ay sonra da ne duvarlarda bir tek yazı ne de tek bir illegal örgüt kalmamıştı artık. İGD sinden ÜGD sine kadar hepsi bir daha geri dönmemek üzere tarihin tozlu sayfalarındaki yerlerini aldılar. Biri hariç...Pkk...O günlerin en zayıf örgütü olan pkk ya niçin dokunulmadı bunun sebebini anlayabildiğimiz gün inanın bana bu terör de onu çeşitli amaçlarla kullananlar da ortadan kalkacaktır.
500 teröristin belirli bir noktada toplanması sekiz ayrı noktaya bir sürü silah ve mühimmatle gelmesi, on kişilik bir mangaya değil de koskoca bir tugaya saldırabilmesi ve bütün bu olup bitenlerden hiç kimsenin haberinin olmaması akıl ve mantığın kabul edebileceği bir durum mudur?
Birileri evlatlarımızın kanı üzerine çok kirli oyunlar oynuyor...İşte bunlar ortaya çıkarılmadıkça ne terör biter ne de terörist...
Bu terörün bitmesi için tek çare sizin de belirttiğiniz gibi kürt anne ve babaların ''Ji Bo Min Nekuje, Ji Bo Min Nemire'' pankartları açarak binler, onbinler, milyonlar halinde haykırmasıdır '' Benim için öldürme- Benim için ölme ''
Saygılarımla.
Esmize - Perihan Kılıç
ne güzel anlatmışsınız üstüne söz bulamıyorum katkınız için çok teşekkürler
PKK nedir?: Türkiye' yi böl, parçala ve yut mantığıyla dış mihrakların beslediği bir mikrop yuvası.
PKK' yı Kürtlükle eş tutma mantığını bırakmadıkça, her şehit olayından sonra ayrımcılığı alevlendirdikçe, bu istekleri çok kısa zamanda gerçekleşecek.
Şehitlerimiz için dua etmekten başka yapacak bir şeyimiz yok. Sımsıkı sarılıp eskisinden daha çok kardeşçe bir yaşamla azaltabiliriz bu acıları. Giderek düşecektir ivme. Toplum tek yumruk olma bilincini kaybetmeden, tam da Çanakkale ruhu ile. O zaman çözülecek üstümüzde baskı oluşturan terör. Eskisi gibi zemin bulamayarak azalacak. Belki bitmeyecek, ama en azından daha bilinçli bir toplumla bunu sağlayabiliriz.
...
Çok güzel anlatmışsın yapmamız gerekenleri ve olan biteni Perim. Yüreğine sağlık.
Esmize - Perihan Kılıç
Kalimera.
kınıyormuş abd
kokuşmuş zihniyet
kan çanağı yalayıcıları
gülüyorsun eminim sırtlan dişlerin ardından
sana ne ulan benim acımdan
...
SIRTLAN DOLU ETRAFIMIZ VE HER ŞEY BİR OYUNUN PARÇASI
BİZ ALET OLMAIDKÇA BİTECEK İNŞALLAH BU KAN KOKUSU. Öperim yüreğinden.
Esmize - Perihan Kılıç
gÜZEL VE İYİ NİYETLİ BİR YAZI. Dünyada iki millet vardır. Biri inananlar öteki diğerleri.
Fakat terör varken sadece onunla savaş olur. Faşistler barıştan anlamaz. Ahlaki duygular barındırmaz. Sadece güçten anlarlar.
Öz kardeşiz, din kardeşiyiz ama kardeş de kardeşine silah çevirmeyecek. Evladımı vuran kardeşimi de lanetlerim.
Kürt asıllı Türk vatandaşı kardeşlerime düşen görevler de var. Din ve vatan düşmanlarına pirim vermemeliler. Çocuklarına mukayyet olmalılar. STK lar yolu ile seslerini yükseltmeliler.
Sevgi ve selamlar.
Esmize - Perihan Kılıç
Esmize - Perihan Kılıç
Senin kaleme aldığın her konu hakkını veriyor yazdığının...
Keşke sorduğumuz sorular yerini bulup cevabını paşa paşa verebilse!:(
Sevgimle..