- 2294 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
İHANET
Hayat kadını ile eşiniz bir olabilir mi?
Bir yasak aşk, ailenin yerini tutabilir mi?
Evinde mutluysa kadın ya da erkek, bir yasak aşk asla evin yerini tutamaz. Ama olamaz mı yine de?
Olabilir.
Aile saadeti ihaneti frenler fakat tek başına yeterli olmaz önlemeye. Mayasında ihanet olanı hiç ama hiçbir şey engelleyemez. Akrabalık bağlarını dahi gözetmez. Hedefe ulaşırlar.
Mutsuz olan eş ihanete mi meyleder?
Elbette hayır ama ihanet edenlerin çoğu evinde ve yatağında mutsuz olanlardır.
Sevişmekten kaçınan eş ya da zoraki sevişen eş mutsuzdur. Ön sevişme yok, öpüşmek yok, aşk oyunları yok, cinsellik ölmüş.
Fantezi ve tatlı aşk nameleri yok. Sevgiyle bakan gözlerin feri sönmüş. Öpüşürken dudak kaçıran, iğrenti duyarcasına surat ekşiten, eşine bakmayan ve yabancıları hayal eden, “ hadi işini bitir de yatalım” diyen bir eş ihanet te eder; ihanet te ettirir.
Kişinin ihaneti kendisine değil eşine bağlıdır birazda. Eşi ihanet etse de ihanet etmeyen eşler de bulunur. Fakat onlar onurlu olur ve bu çirkin hareketi hazmetmez, boşanırlar. Hazmeden çok çok çaresiz olanlarda vardır nadiren.
Seks evliliğin temelidir.
O olmazsa yuva biter. Seksin olmayışı sevgi yokluğunu ya da güvensizliği gösterir.
Boş tarlada yabani ot biter. Bazen dolu tarlaya bile karışır yabani ot. Tarlandaki mahsul piç se ve memnun değilsen ihanet ortamı hazırdır. Her kadın ve her erkek ihanet edebilir.
İhanet için seçilen kadın ya da erkek bir süre insanı onurlandırır. Eşinin asla yapmadıklarını yapar. Eşinin monotonlaştırdığı hayatını canlandırır. Eti ya da parası için ruha da hitap edebilir. Haram tatlı gelir insana.
İnsanları bulundukları ortamlar da değiştirebilir.
Her zaman için zina yapan eş haksızdır. Diğer eşin hatası olsa da. Ama bu noktada hakkın ya da haklılığın önemi yoktur. Yürümeyen evlilik medenice bitirilmelidir.
Eşin yeri yatakta ve gönülde doldurulabilir ama yuvada asla.
Saygı ve sadakat çok önemlidir. Bunlar yoksa boşlukta duran yuva her an yere düşüp parçalanabilir.
Yasak aşk ailenin yerini yutmaz fakat aile güven erozyonuna uğramışsa ihanet de son da kaçınılmazdır.
Sınırsız hürriyet isteyen belasını bulur.
İhanet edenlerin tümü yabani ot gibidir. Bittikleri tarla önemli değildir. Zevk için istila ederler. Yabani otlar aslında kimse tarafından istenmezler. Sökülüp atılırlar.
Gariptir ama bazen kınadığı duruma düşer insan. Yabani ot kendisi olur. Evdeki yemek dışardaki abur cuburdan iyidir ama …. Bazen değişiklik ister insan.
Bekârların yasak aşkı bir yere kadar anlayışla karşılanabilir. Olan olmayanın halini bilmez.
Ailenin temeli sekstir, sadakat ve doğruluktur. Hem de iyi seks. Kötü seks kötü aile. Seks biter, aile de biter. Ama “ Çalma elin kapısını, çalarlar kapını” deyişi asla şaşmayan bir ata öğüdüdür.
YORUMLAR
Sayın Tatlıtürk;konuyu seks ağırlıklı ele alıp kocaman laflar üretiyorsun.Acaba herkesin gerçeği bumu?Konuyu istersen başka açıdan ele alalım.Evliliğin temeli ekonomikdir diyelim.O zaman şunu göreceğiz.Ekonomisi düzgün olamayanlar geçim derdine düştüklerinden seksi de düşünemez olurlar.Dolayısiyle aile içi huzursuzluklar başlar.Çevremizi iyi gözlemlersek bu durumu daha iyi farkedebiliriz.Üstelik seks kadın ve erkek için ileri yaşlara göre farklılıklar gösterecektir.Bu durumda ailenin temeli bozulacak mı sanıyorsun? İşte o zaman seksin yerini başka güzelliklerin aldığını,sevginin, aşkın bitmediğini, giderek büyüdüğünü de göreceksin.Selam ve sevgilerimi sunarım.
yüreklice bir tatlıtürk klasiği....zaman yoksuluyum eşimin rahatsızlığıyla nete pek fazla giremiyorum...saygılar can
Engin Tatlıtürk
Bu sıralar ben de zaman fakiriyim. Biraz da hasretlik iyidir sanırım.
Sevgi ve selamlar.
Ailenin toplum için önemini ve önemsiz sandığımız pek çok küçük noktanın da aile için olmazsa olmaz önemde olduğunu vurgulamak için yıllar önce kaleme aldığım bir yazıydı. Bazı konular yüzyıllar geçse de değişen bir şey olmaz. Bu da öyle bir konu. Ve bu konuda az çok sancı yaşamayan aile yok gibidir.
İşte bu konu o nedenle çok önemlidir.
Görmemezlikten gelerek veya hafife alarak sorun çözemeyiz.
Edebi değer arzetsin diye yazdığım bir yazı değildi. Sadece kendi kendi gözlemlerimi topladığım yazılarımdan sadece küçük bir alıntıydı.
Okuyan, bakan ve yorum bırakan herkese teşekkür ederim. Tanıyan tanımayan herkese sevgi ve selamlar.
Çok doğru sözler. Eskilerin dediği gibi, sağlam ve kalıcı evlilik “dostluğa“ bağlıdır. Eğer eşler zevkli, güvençli, birbirlerini her alanda doyurup hiç olmazsa çoğunlukla memnun edemezseler, ortam bozulur. Bence, en iyi arkadaşın kimdir sorusuna, “eşimdir“ diyemezsen, vay haline!
Kutluyorum değerli kalemi. Selamlarımla.
Not:
Cümleten başımız sağ olsun dostlar. Allah PKK’nin, yandaş ve yönlendiricilerinin, hepsinin belasını versin!