- 12026 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BİZBİZE YETERİZ ÇÜNKÜ BİZ FENERBAHÇEYİZ
Madem bizi sevmiyorsunuz niye bizimle uğraşıyorsunuz? Uzak durun kardeşim, ilgilenmeyin bizimle. Biz bize yeteriz çünkü FENERBAHÇELİYİZ.
Ne yaparsak size yaranamayız. Herşeyimize kulp takarsınız. Maç kazanırız şike yapmış oluruz. Milli takıma oyuncu göndeririz ıslıklarsınız yuhlarsınız. Almayın o zaman ne biçim insanlarsınız. Daha doğrusu nasıl insansınız? Mahkeme kurulmadan adamı götürür asar sonra da tartışıp kendinizi haklı çıkarırsınız. Kimi kandırıyorsunuz. Kendinizden başkasını asla kandıramazsınız.
Kardeşim görünen köy kılavuz istemez. Medyasından tutun da sanatçısına, sokaktaki çöpsünden siyasetçisine kadar herkes bizimle uğraşıyor. Biz neymişiz anlamadık gitti. Bizi sevmiyor musunuz tamam! O zaman bırak gidelim. Sen de rahatla biz de rahatlayalım. Bizi kabul edecek dünya kadar ülke var. Eğer kendi ülkem, takımımı dışlarsa ben de başka ülkeye giderim hiç kusura bakmayın.
Ama onu da yapamıyorsunuz niye? Çünkü biz olmadan bu ülkede futbol olmaz. Bir Afrika ülkesinden daha ileriye götüremezsiniz. İşte daha yeni yaptığınız Arena Stadyumu kaç maç oynandı? Zemin bitmiş! Gel bir de bizim mabede bak var mı böyle sorunlar? Vermesini bileceksin ki alacaksın. Ama ne yazık ki bunları size anlatmam mümkün değil. Bize şikeci diyorsunuz. Peki Gençlerbirliği Maçında Ömer topu kaleye attı. Oda mı şike yaptı? Size göre öyle olması gerekiyor. Yoksa şike olması için ille de bir fenerbahçe maçında mı olması gerekiyor. Kardeşim bizim başarılarımızı Kurtuluş Savaşında 1962 yılında İngilizler gördü.
Siz futbolun f sini bile bilmezken biz futbol dersi veriyorduk Avrupa ülkelerine.
Bizimle dans edemezsiniz. Bizi anca karalayarak durdurabilirsiniz. Onu da yapıyorsunuz. Ama böyle bir yere varamayacağınız meydanda. Bizi sevmiyorsanız bizden uzak durun. Bizimle ilgili haber yapmayın, maçımıza gelmeyin, bizi unutun yapabiliyor musunuz? Madem biz kötüyüz, kötüden uzak durun. O zaman temizlenirsiniz. Siz bunu yapamazsınız ama biz yaparız. Biz fenerbahçeliyiz kendi kendimize yeteriz. Ama siz, biz olmadan yetmezsiniz kendinize.
Futbol adına yapılmış en büyük yenilikler hep Fenerbahçeyle gelmiştir. Türk futboluna ne kadar hizmet ederseniz edin dünyaları kazandırsanız futbol adına üç beş kişi çıkar sizi karalar ve soluğu alırsınız demir parmaklıklar arkasında. Peki ya o demir parmaklık arkasına gönderdiğiniz adam suçsuz çıkarsa ne diyeceksiniz? Nasıl bakacaksınız onun yüzüne ve onu destekleyenlerin suratına bakarken hiç mi içiniz sızlamayacak? Peki ya çocuğunuz “Baba madem suçsuzdu o zaman niye hapisteydi?” diye sorarsa ne cevap vereceksiniz. Ona da mı yalan söyleyeceksiniz?
Zaten hasta bir insan niye onu demir parmaklıklarda tutuyorsun niye? insanlık dışı davranış uygulanıyor. Hiç mi içinizde insanlık sevgisi kalmadı. Tutuksuz yargılasanız kaçıp gidecek mi? Ülkesini, takımını, insanını seven biri bunu yapar mı? O kadar art niyetlisiniz ki onunla aynı konumdaki adamın yurtdışı yasağını bir günde kaldırıyorsunuz? Peki içeride tuttuğun suçsuz olup da dışarıya saldığın suçlu olursa onunla beraber sen de girecek misin içeri?
İçiniz o kadar kinle dolmuş ki milli takımda oynayan oyuncuma bile saldırıyorsunuz. Siz nesiniz önce bir kendinizi tanımlayın öyle gelin. Sizin suratınıza hırsız diye bağıran birini gidip havaalanında karşılıyorsunuz. Hem de size hakaret ettiğini bile bile… Sonra senin onurunu gururunu yükseklere çıkarmak için mücadele eden adama hakaret ediyorsun? Siz nasıl insansınız?. Bunları yapan insan olamaz! Allah insana en büyük özellik olan akıl vermiş ama siz bunu kullanamayacak kadar basitsiniz.
Sayfalarca size yazı yazsam anlamazsınız. Birileri sizi kandırmış siz de inanmışsınız ve bu doğrultuda gideceksiniz. Bu doğru mudur diye yorum yapacak kadar düşünceniz yok. Size söylüyorum ve buraya da yazıyorum. Belki yazılanı anlarsınız diye. Bizimle ilgili haber yapmayın, bizimle ilgilenmeyin. BİZ BİZE YETERİZ ÇÜNKÜ BİZ FENERBAHÇELİYİZ. Sizin temiz, herşeyin üstesinden geldiğine inandığınız takımlarınız var gidin onlara! Kısaca; “SİZ BİZİ HAKETMİYORSUNUZ!”
Mehmet Ali AKSÜMER
YORUMLAR
Bir şarkıyı hatırladım nedense yazınızı okuyunca:
vay seni cerrahpasa
icmem suyundan icmem
birdahaki seneye
yolcuda gelur gecmem
yaş akar gozum sizlar
ne kalir gerisine
herkesin bir derdi var
durur icerisinde...
Özellikle şarkının son iki dizesi... Selamlar, saygılar.
sami biberoğulları tarafından 10/20/2011 2:20:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aziz Yıldırımın dosyası kabarık sayın yazar. Şike işini aşmış durumda artık cürmü. Çete kurmakla ve kaçakçılıkla terör örgütüne silah temin etmekle suçlanıyor duymadınız galiba.
Ben de Fenerbahçeliyim ama, bu camiayı rezil edenleri asla savunmam.
Saygılar.