- 1668 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
Sustum
Şu olanlar karşısında susmaktan başka yapabileceğim birşey yok.
Ateş, sadece düştüğü yeri yakmıyor...
YORUMLAR
Sayın Yükselenyıldız.;acılar karşısında belki bir müddet suskun kalmakta fayda olabilir.Ancak çare değildir.Geçmiş yıllarda ortaya atılan;"susma,sustukça sıra sana gelecek" sloganını çok doğru olarak kabul ederim.Yorum yapan tüm arkadaşlarım gibi benim de içim kan ağlamaktadır.Nuray Telli arkadaşım en doğrusunu yazmış ;"şehitlerin arkasından ağlanmaz".Beni ağlatan nedir biliyormusun; hudut nöbetine gönderdiğimiz ve şehit olan askerimizin ayağında uygun postalının olmadığını belirterek babasından telefonla postal istemesi,bir başka şehidimizin cenazesinin evindeki elektiriğin borcundan dolayı kapatılmış olmasıdır.Bir yöneticimizin bedelli askerlerden alınacak parayla hudut karakollarımızı yenileyeceğiz demesi iç acıtan bir söylemdir.Bir roketatarın tesirli mesafesi 300-400 metredir.Gelişen teknolojilerden istifade etmeyen bu kadar yakına gelen düşmanı tesbit edemeyen bir Devlet düşünülemez. İsrail bir yYahudi askeri için binin üzerindeki Filistinliyi serbest bıraktı.Bizim asklerimize verilen değer karşısında ağlamamak mümkün mü? Şayet susarsak; 20 yaşındaki gencimizi yaşatamayacak,yaşattıklarına da gelecek umudu veremeyecek yönetimlere mahkum olacağız.Selam ve sevgilerimi sunarım.
Yükselenyıldız
Bunlar derin konular. En doğru yorumu o müessesenin içindekiler yapabilirler.
Sıradan bir levazım subayının Amerika'nın en güzide şehrinin en gözde semtinde villası olduğunu biliyor musunuz? Levazım subayı.
Haaaaaaaaa;
Ordumuza saygım olmadığını zannetmeyiniz. En güzide erler olduğu kadar en güzide subaylar da yine bizde.
Yorumunuz için teşekkürler.
Ben çok evvelden beri suskunum.Sesim çıksa karışacak gözyaşlarıma...Oysa ki biliyorum dinimize göre şehitler ardından ağlanmaz.Ağladığım an şehit diye düşünmem, ziyan olurlar gözyaşlarımda...Ne büyük yazık oldu kaybolana...Yazık degil mi dökülen bunca gözyaşına?Yolculuk sonsuza, ama ne ugruna...Vay kaybolana, vay onu dünyaya getiren ve o ana yetiştiren anaya babaya...Yazık oldu tüm umutlara... Sustum ve düşündüm, ateş sadece düştüğü yeri yakmakla kalmıyor; bu gün yarın ve sonrası hepsi cayır cayır gözümün önünde yitip gidiyor...
Hepimiz susalım.Ve sadece bekleyelim...Bir gün gerçek karşımıza çıkınca konuşabilirsek görüşelim...
İki cümlesiyle bu kadar sözcüğü telaffuz ettiren yazara selam olsun.Saygılarmla...
nuray telli tarafından 10/21/2011 1:48:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Konuşulacağı yerde susmak en büyük kötülüktür. Bu acı başka acı.. Hepimizin ortak acısı..Vatan uğruna şehid olduğunda hepimizi yaksın ki genç fidanlarımızın hakkını ülkeye sahip çıkarak ödeyebilelim. Onları binbir emekle yetiştiren anaların babaların hakkını ödeyebilelim. Nasıl bir ateş ya Rabbim..Gözyaşlarımızda boğulsunlar,ahımızın gazap olarak üzerlerine inmesi nasip olsun. Rabbim birlik beraberliğimize gölge olan her oluşumu kahr etsin. Ömrümde ilk kez böylesi beddualar engel olamadığım halde dilimden dökülüyor. Resimlerine bakın, çocuk onlar...Anne kuzusu onlar daha...Naz zamanlarında şehidliğe eriştiler. Tesellimidir şehidlik.. Mutlak öyledir de..dayanabilene...
Teşekkürler efendim. Başımız sağolsun.
Haklı olabilirsiniz ama herkes susarsa kim konuşacak.Ağızlarımızdaki siyah bantları çıkaralım artık.
Birilerinin dediği değil ,( bizim) dediğimiz olsun.Ben de herkesi konuşmaya çağırıyorum.
Zamanı geldi de geçiyor bile..Şehitler ölmez vatan bölünmezden başka ,güçlü seslere gereksinimimiz var..
Selamve saygılar..
Üstadım...Bu gün masa başına oturduğumda inan bana aynı cümleleri yazdım önce...Sonra sildim. Yüreğim bar bar bağırırken kalemimi nasıl susturabilirdim ki? Ben de bir şeyler yazdım lakin sizin ikinci cümleniz yazılabilecek her şeyin özeti olmuş : '' Ateş sadece düştüğü yeri yakmıyor''
yakıyor hemde nasıl yakıyor..benim yüreğim yanıyor her şehitte..yüreğim göğe doğru çekiliyor..kolaymı bir evladı o yaşa getirip acısını yaşamak ..çok çok çok acı....bu yüzden ben susamıyorum..ağzım yay oluyor..dilim ok..üstad.. kusuruma bakma ..elimdeki kalem böyle kusarsa ..elimde silah olsa nasıl kusar ALLAH bilir...göze göz dişe diş olmalı..derim.esen kalınız..