- 1367 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK YETER !!!
Bu gün, kendimle biraz sohbet edeyim dedim. Konu bulamadım konuşacak. Aslında konuşulacak çok şey var ama vakit yok!...Ba ba ba yalana bak ! Biz Türklerin kırılmaz komplike yalanlarındandır ..."Tam seni arayacaktım sen aradın !" bu da onlardan biri...Neyse sadete gelelim...Çalışmak için bilgisayarımı açtım...Daha yarım saat var mesaiye biraz gazete okuyayım dedim...Açmaz olaydım...halâ kendime gelmiş değilim...Elim ayağım titriyor...YİRMİ DÖRT civanmert şehit,yirmi ikisi yaralı...Bir tugayı sekiz koldan çembere alıyorlar... Gece saat 01.00 de başlıyor çatışma.Sabaha kadar karşılıklı çatışma, ağır silahlarla bombalama ve tarama eylemi yapılıyor. Sonra,sonrası ortada ve ellerini kollarını, sallaya sallaya kaçıyorlar.Yazıklar olsun !!!
Pekiii , devletin istihbaratı nerde? Gece görüşlü kobralar,heronlar nerde? Sorular,sorular cevabı saklı sorular...Olan, gencecik gariban çocuklarımıza ve onların ailelerine oluyor...Şöyle kendimce bir analiz yaptım. Şehit olan çocukları ve ailelerini inceledim. Bundan önce şehit olanlarda da sonuç aynı...Hepsi pırıl pırıl ,daha yirmisinde gençler.Bunu biliyoruz diyeceksiniz! Ama en önemlisi ise...En belirgin ortak noktaları şu...Bunlar gariban ve Allah’tan gayri kimsesi olmayan gençler ve aileleri...Bir tane zengin ve bürokrat çoçuğu var mı ? veya v.s. ne demek istediğim anlaşıldı.
(Küçük bir not düşeyim; yanlış anlaşılmasın zenginlerin,bürokratların çocukları ölsün demiyorum.Uygulanan politikanın yanlışlığından,yapılan torpillerden,bahse konu kişilerin tuzu kuruluğundan bahsediyorum.Böyle olunca zenginler ve diğerleri, "bana değmeyen yılan bin yaşasın" diyor. Sonrasında,hep aynı görüntüler,bildik söylemler ve sorunlar havada kalıyor.)
Ya hu ! bu basılan küçük bir karakol değil tugay ya tugay...anlamakta zorluk çekiyorum!...Bu konuyla ilgili otuz yılla ilgili,yazacak o kadar şeyyy var ki; ama ama....ARTIK YETERRRR!!!
Kendimle olan sohbetimin de, yaşanılan bu kahpelikler olduğu müddetçe hayatımın da tadı yok...Yok arkadaş yok!... Ne olacaksa olsun artık!..Öleceksek bir kere ölelim!...Her gün ölünmez arkadaş..."Tavuk gibi kırk gün yaşayacağımıza, horoz gibi bir gün yaşayalım." Haydi ayağa kalkalım! ...Sivil toplum örgütleri susmayın,ey benim asil milletim yeter uyuduk, uyanalım!!!...ARTIK YETERRR !!!
Bir de bugün, "Birgün" gazetesi köşe yazarı Başar Başaran’ın köşe yazısı "Kayıp giden altyazılar kimin kucağına dökülür? " başlıklı yazının son paragrafını yayınlıyorum okuyun lütfennn....
*** "Bu sebepten infialimiz sınırlıdır. Gündelik hatta anlık homurdanmalardan ibarettir. Sonra karnımız acıkır, patron işe gelir, çocuk ağlar, hayata kapılır gideriz. Buradan kesintisiz bir tavır çıkması mümkün değildir. Otuz yıldır evlatları yiten bir halkın el ele o dağlara yürümemesi, orada yatıp orada kalkmaması, bu lanetin sonunu getirmemesinin sebebi bu atalettir. Herkes kendi başına gelmeyenin sevinciyle susmaktadır. Gizlice masaların altına vurulan eller, içimizden edilen şükürler, birazdan öleni öldüğünle bırakıp, evlerine çekilirler. Başkasının sırtını sıvazlamakla acılar tükenmez. Düşen koru yerden alıp avucumuzda tutabilmek gerekir. Hala ağlayabildiğimizden emin olana dek sıkmalıyız. Böyle olaylardan sonra nasıl olup da hayatımıza kaldığımız yerden, aynı şekliyle devam edebilmemizin tuhaflığı üzerinde düşünmeliyiz. Gösterdiğimiz tepkilerin kifayetsizliği üzerinde durmalıyız. İnternette öfkeden, üzüntüden naralar basmakla hangi yağmamış yağmurun bulutunu ziyan ettiğimizi anlamalıyız. Bizim gazımızı kimler ne için almaktadır? Bir an için sakin olup yaşadığımızın mahiyeti üzerine uzun uzun düşünmek vakarını göstermeliyiz. Politik bir şeyler söylemeden evvel sahiden burada olup olmadığımızı kendimize sormalıyız. Şu acıların bize gerçekten değdiğine emin miyiz? Yoksa kanıksanmış bir hayatın içinde kestirilebilir tepkiler veren, öğrendiği mecralarda kumla oynayan ve hep aynı şeyi yapmaktan sıkılmayan robotlar gibi miyiz?" ***
YORUMLAR
Ya hu ! bu basılan küçük bir karakol değil tugay ya tugay...anlamakta zorluk çekiyorum!...Bu konuyla ilgili otuz yılla ilgili,yazacak o kadar şeyyy var ki; ama ama....ARTIK YETERRRR!
===============
Hep aynı tekrar,
Kalmamış Namus ar...
Sadece konuşmak mı kar,
Ciddi olarak bir çare bulun,
Bir araya gelin,meclisteki hainleri kovun.
İbrahim ERZURUMLU
Eski Genel Kurmay Başkanı İlker Başbuğ Bir televizyon proğramında konuşuyor...Hem soruyor hem de cevap veriyor:
+Pkk nın şu andaki silahlı gücü nedir?
-6000 kişilik bir kuvvet
+Türk silahlı kuvvetlerinden istene ne?
- Pkk yı ortadan kaldırmak.
+Türk silahlı kuvvetleri bu güne kadar kaç pkk lı öldürmüştür?
- Yaklaşık 36000
+Yani?
- Yani altı kez pkk nın silahlı gücü tamamen ortadan kaldırılmıştır
+6 kez pkk nın silahlı gücü ortadan kaldırıldığı halde terör nasıl oluyor da tüm hızıyla devam ediyor??
İşte bu noktada soru sorma sırası İlker Başbuğa geçiyor?
- Doğu ve Güneydoğuda yaşayan insanların dağa çıkmalarını önlemek Türk silahlı kuvvetlerinin görevimidir? Pkk ya yapılan maddi yardım ve desteği önlemek Türk silahlı kuvvetlerinin görevimidir? Dünya uyuşturucu ticaretinden senelik 25 Milyar dolar rant elde eden bir örgütün bu beslenme kaynağını kesmek Türk silahlı kuvvetlerinin görevimidir?
Kısacası terörün bitmesini istiyorsak her kes üzerine düşen görevi hakkıyla yerine getirmek zorundadır. Yoksa Demirelin dediği gibi '' Yollar yürümekle aşınmaz'' istediğimiz kadar yürüyelim...Ölmekle ya da öldürmekle de çözülmez bu sorun. Kimi öldüreceğiz hem...Anam Sürmeneli laz, babam Kağızmanlı Karakalpak Türkü, Babaannem Kürt, Üvey halam kürt, Gidip halamı mı öldüreyim yani?...Ya da İstanbulda yaşayan halamı Kağızmana geri mi yollayayım?
Bir başka konu da: Bu gün ölenler Cumhurbaşkanın, başbakan, milletvekilleri, ensesi kalınların evlatları olsaydı acımız daha az mı olacaktı? Boş ver ya öldülerse öldüler iyi oldu mu diyecektik?
Uzun sözün kıssası: Bir hastalığa teşhisi doğru koyup tedaviyi yanlış uygularsak o hastalık iyileşemez?...Kanser hiç asprinle tedavi olur mu?
İbrahim ERZURUMLU
İbrahim ERZURUMLU
sami biberoğulları
Ya sizlere inanamıyorum...Sizler aklı selim olmazsanız, kimler olacak başka. Siz bu memleketin kültürlü okumuşları yazar çizerleri resmen halk isyanı diyorsunuz. Ve bunun bu vatana neler kaybettireceğini nasıl bir kaosa sürükleneceğimizi, bunu yaparak düşmanları ve pkk yı sevindireceğinizi düşünmüyor musunuz? Zaten istedikleri bu? Kaos yaratmak ve isyan çıkartmak.
Bugün ne çok isyan lafı duydum. İnanamıyorum. Vatan böyle korunmaz, mübarek şehitlerimizin intikamı böyle alınmaz. Herkes yürüyüş de yapabilir, makul olan her yolla tepkimizi koyup halkın bu haberlere tahammülü kalmadığı cümle aleme gösterilebilir. Ama yakmak yıkmak, öldürmek, dövmekle değil. Bunun arkası gelmez sonra. Akşamları yürürken arkanızı kollayarak mı gezmek istiyorsunuz artık bu topraklarda. İsyanın getireceği tek şey kan ve korku.
Gerçekten inanamıyorum bu sözlere...
İbrahim ERZURUMLU
İbrahim ERZURUMLU
Tüm türkiye olarak içimiz kan ağlıyor elbette fakat bu olayların ardı arkası neden kesilmiyor anlamıyorum, dediğiniz gibi hep gariban fakir aile çocukları hayalleri var kimi nişanlı kiminin sevdiği arkasında bıraktığı, kimiside evli ve çocuklu Allah sabırlar versin başımız sağolsun....
İbrahim ERZURUMLU
Duyarlılığınız için sizi kutlar, şehitlerimize Allah'tan rahmet dilerim.
saygılarımla.
İbrahim ERZURUMLU
ah dedim duyunca yandı yürekler
paşalar hapiste pinekler
tugayı sarmış teröristler
işte olay bu ölsün gençler çok üzgünüm çok
rabbim makamlarını cennet etsin kabirlerini nur
ailelerine ise sonsuz sabır
millete ise ölü toprağımı serptiler nedir uyanan yok
saygılarımla
İbrahim ERZURUMLU
Bugün aynı haykırışytayız hepimiz. Artık gerçekten yeterrrrrr.
Büyük Türkiye isek göstersinler büyüklüğümüzü, bitirsinler bu kanı.
Teşekkürler İbrahim Bey.
İbrahim ERZURUMLU
Bugün henüz haber dinleyememiştim, dinleyecek hal kalmıyor zaten.
Oh Allahım, yine yirmi küsür şehit mi? bir o kadar da yaralı.
Dünyanın ikinci büyük ordusu diye öğündüğümüz ordumuz, niye gerekeni yapmıyor?
Hep Mehmetçiklerimizin şehit haberini mi duyacağız, neden gerekenler yapılmıyor?
Yıllardır bitirilemeye bir PKK ve terör illeti, feryat etmek boşuna, çare üretilmeli, hep analar mı ağlayacak?
Gerçekten yeter artık, son olsun yeterrrrr!
İbrahim ERZURUMLU
Kimin tadı kalmış ki söylermisiniz?. Hadi varmısınız sivil ayaklanmaya, hadi birlik olup çıkalım sokaklara ve yeter diyelim hep bir ağızdan ve hükümeti istifaya çağıralım...... meclisi lanetleyelim ve çıkın o yerden sizler oralara layık değilsiniz diyelim. PKK ya açık destek veren BDP lileri alıp tek tek sorgulayalım ve birliğimize, bütünlüğümüze itiraz edenleri Yumruklayalım..... Bu vatan için çarpıyorsa yürek hadi birlik olup haykıralım YETERRRRRRRRRR diye...