BAŞIMIZ SAĞ OLSUN GÖNÜL DOSTLARI
Akşam sekiz şehide içim yanmıştı
kahrolmuştum polislerimize ve bir minicik bebeğe
elimden bir şey gelmiyordu dizelere vurdum acımı şiir astım sekiz şehide
sabah duydum ki yirmidört şehit ve bir sürü yaralı yandı yürekler gönül dostları yandı yürekler
nedir bu ne zaman dur denecek bu katliama ne zamana kadar
ağlayacak analar nasıl dinecek göz yaşları
gelin dostlar dua edelim ölenlere rahmet dileyelim
sınırda askerlik yapan çocuklarımıza gayret diyelim rabbim korusun onları rabbim korusun
AYŞE KARAN
YORUMLAR
Paylaşdığınız yazınızı okudum,ve tüm düşünceleri not düşen arkadaşların size yazılmış kısa mesajlarınıda okudum.Ateş düştüğü yeri yakar derler,Bu ATEŞ bu toprakları nasıl kazanıldığını bilen tüm milletin yüreğine düşmesi,her olumsuz haber aldığımızda,bitsin artık bu illet diye herkes kendince,her ortamda dile getirmesinden anlıyorum,ateş güzel yurduma düştü,acıttı birkez daha.Beni birazdaha derinden düşündüren,ölen şehitlerimizin ocaklarında,evlerindeki durumlar.Ana yüreği yanar şimdi,baba geceleri sabah eder,belki gizli gizli ağlamaları vardır.gün boyu o ağır ölüm gerçegi dışında,gecelere bıraktıgı çiğerin yanmasını düşünürüm.Hani insan,daha yürümeyi beceremeyen evladının dengesini kaybedip yüz üstü düştüğünde,bir can ile koşup sarılması gibi,hani tatil sonrası güle oynaya gelinen evin soyuldugunu,yada yandığını gören ailenin,şimdi ne yapacagız feryadı gibi,hani amansız hastalığa mahkum olmuş ve caresizlik içinde sayılı günleri bekleyen kişinin,gözlerinin önünde eriyip gitmesi gibi.....derinden düşünürüm hep böyle kötü haberleri alınca...Biz daha en yakınımızda olan ufak tefek, belki telafesi biraz geçde olsa sorunları düzelte bileceğimiz olaylar karşısındaki telaş ve hüzünün verdiği sıkıntılardaki düşünürken.Şehit düşen oğullarının haberini alınca o evde yaşayan insanların yaşadığı yoğun travmanın ne kadar büyük ateş olduğunu anlıyorum.ATEŞ O EVİN TAM ORTASINA DÜŞMÜŞTÜR..ALLAH ONLARA SABIR VERSİN.EVLAT ACISINI ,ACILARIN EN BÜYÜĞÜ BİLİRİM...Teşekkürlerimi birkez daha tekrar ederim..milletimizin başısağolsun...saygılar.
AYSE 09
evet ne yazıkki ateş düştüğü yeri daha çok yakıyor üzgünüz hemde çok
ama ne çare rabbim yar ve yardımcıları olsun
saygılarımla
BAŞIMIZ SAĞOLSUN, VATAN SAĞOLSUN.....
Yüce ulusumuzu bölüp parçalayarak, kardeş kavgasına sürükleyerek meşum emellelereine ulaşmak isteyenlere lânet olsun.
Hiç kimse senmasın ki tarih boyunca olduğu gibi ne bu gün ve ne de yarın bunlar lanetli emellerine ulaşamayacaklardır. Ruhlarımız bir, duygularımız bir, acımız büyük olsa da vakaretimiz sonsuzdur Ayşe kardeşim.
Allah Vatanımızı ve Yüce Türk Milletini korusun. Çünkü bu yüce millet İslamın sancaktarıdır.
Azdılar hak ettikleri ceza kararlılıkla gelince paniklediler,ne yapacağını şaşırdılar,Oysa ki kendi kuyularını kendileri kazıyor farkında değiller,açılımı anllamadılar,kardeşliği anlamadılar bir tek anladıkları şiddet yurt dışındaki siyoninst uzantılarına güveniyorlar,RÂBBİM 'İnde bir hesabı vardır.Ölenlere ALLAH^tan Râhmet kederli ailelerine başsağlığı diliyorum.selam ve dua ile...
RABBİM GÖRÜYOR HAİN OLAN BU ADAMLARI
KALIRMI YANLARINA BU ŞEHİTLERİN KANI
KIRLACAK BİRGÜN ADAM OLMAYANLARIN KOLU
AĞLAYAN ANALARIN KALIRMI YANLARINA AHI
AH ANNEM AH BUGÜN KAR BİR GÜN VATANIMIZIN SAYFALARINDA
BİRDAHA OLMASIN YAVRULARIMIZ DÜŞMESİN KARA TOPRAĞA
ANALARINA SABIR BİZLEREDE TABİ SABIR VERSİN YARADANIM
KAHRETSİN SİLAH SIKANLARI