24...!
AHMET,HÜSEYİN,TURAN,ALİ,YILMAZ,SERDAR,KADİR
HASAN,MUHAMMET,MUSTAFA,ERHAN,SELİM,KAAN
EMRE,MURAT,OKTAY,İRFAN,İBRAHİM,SELAHATTİN
MEHMET,SÜLEYMAN,TİMUÇİN,METİN
YUKARIDA Kİ İSİMLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR…AMA BELKİDE VARDIR İÇLERİNDE BİR AHMET BİR MEHMET…HANİ MEHMETÇİK OLANINDAN HANİ ANASININ KUZUSU OLANINDAN
VARDIR İLLAKİ İÇLERİNDE BİR MURAT…YADA YILMAZ…BİLMİYORUZ HENÜZ…
YARIN GAZETE MANŞETLERİNDE OKURUZ…!AMA YARINDAN ÖNCE,YARIN OLMADAN,GEÇ OLMADAN
HADİ BİR KERE DAHA HESAPLAYALIM….ÖYLE YA MATEMATİK YALAN SÖYLEMEZ.
ŞİMDİ ELİNİZE BİR KAĞIT KALEM ALIN YUKARIDA Kİ İSİMLERİ 5 LE ÇARPIN…!
ÇIKAN SAYIYI,YÜREĞİNİZE BÖLÜN…!
YADA ELİNİZE BİR İĞNE BATIRIN,YADA YAKIP BİR KİBRİTİ TUTUN ELİNİZE….PARMAĞINIZIN ACISINI DA 5 LE ÇARPIN….YETMEZ…10 LA ÇARPIN…YETMEZ…
BU ACIYI ANLAMANIN İMKANI TAFİRİ MÜMKÜNÜ YOK…!
ATEŞ BU KEZ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKMADI BE…!!!! DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKMADI….
HEPİMİZİ YAKTI…
VATAN SAĞOLSUN…YİNE YENİ YENİDEN SAĞOLSUN.!!!!!
A.B.
2011
YORUMLAR
vatan mı sağ olsun,bu 24 ile bitecekse sağ olsun.
bugün gata'da idim :( askerler kanağlıyor hem beden yaralı,hem yürekleri:(
yüzlerine baktıkca gencleşiyorum,asker olmak istiyorum ,şehit olmak istiyorum..
ama her nedense ne sevenlerimin nede devletimin arkamdan arkalarından vatan sağ olsun cümlesini kullanmalarını düşünemiyorum bile..
çünki vatan hiç sağ olamıyor :(
hepsi unutuluyor....
kime güvenecek bu millet.kimin kim olduğu belli olmayan bu ülkede.oysa 10 yıl rahat bırakılsa japonya kalkınmasını geride bırakır Türk insanı.amaç belli terörü kışkırtanlar belli içimizdeki hainler belli ama ne işse demekrasi insanhakları adı altında yaslar çıkartılarak bu kınalı kuzularımızın savunma koruma gücü elinden alınıyor karakollar hedef tahtası gibi.Bir İran gibi olamadık,sildi süpürdü bizi ne engelliyor anlaşılır gibi değil.bunu içimizde firenliyenler kim.kime kim dur diyor...evet düştüğü yeri değil hepimizi yakıyor bu suskunluğumuz...
AliBUDAN
saygılarımla,