- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KALPDEKI DERIN SIZI
Sevdiginin kokusunu özlemekdir kiskanclik, sevdiginden ilgi beklemekdir kiskanclik, sadece senin olmasini istemekdir kiskanclik, paylasmamakdir kiskanclik, cildirmakdir kiskanclik, bazen nefretdir..bazen öfkedir..bazen üzüntüdür. Ve her defasinda hickiriklara bogulmakdir sonucu. Sevginin katilimidir degilmidir mechul.
Dün gece ilk defa sensiz yattim, daha dogrusu yatmaya calistim. Kokun eksikdi, tenin ve en önemlisi nefesin eksikdi. yügregim sizladi, hemde ta derinden. Ask acisi cekiyordum. Yastigina sarildim kokun sinmisti..siki siki sarildim ona.Gözlerimden pitir pitir yaslar akmaya basladi ve onlar akdikca canim dahada yanmaya basladi özlemim dahada büyüdü. Resmen aci cekiyordum ve bunu sen bana yasatiyordun. Sana cok kizdim! Hani bensiz yasayamazdin hani bensiz sende yatamazdin, hani hep yanimda olucana söz vermistin?Nerdesin Sevgilim?Askim..Herseyim? Nerdesin? allah kahrettsin.. yoksun iste!! Yoksun !! Yoksun..
Bumudur sevgi? yada sevgi tam olarak nedir diye sordum kendime. Mutlu etmekmi yoksa aci cektirmekmidir?Birtürlü bulamadim cevapini. Yoksa ikisimidir sevgi. Iki zit seyin birlesmesimidir? Ayni dünyadaki iki zit olan ama birbirlerinden asla vazgecemegen varliklar kadin ve erkek gibimiydi? Madem öyleyse neden mutlulugu kabul ediyoruzda , aciyi redetiyoruz. Aciyi cekmesek mutlulugu nasil anlaya bilirizki.. sevginin degerini nasil biliriz. Yoksa sevgi önemsiz olmazmiydi, olurdu.. ozaman bizde önemsiz olurduk . Biz diye birsey olamazdi..
Ama yinede kabullenemiyordum birtürlü senin yanimda olamamani ..cok özlemistim .
Seni kimseyle paylasamiyordum.. sen benimdin. Sadece benim! Sana sadece siki siki sarilip saatlerce nefesini icime cekmek istiyordum. Iste böyle birsey kiskanclik..cok deli, tehlikeli bir duygu. Ama ne yapigim seni cok seviyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.