- 1068 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
'Koyunlaştık'
ABD ve Avrupadaki sömürgeci devletler ’KOYUNLAŞTIRDI’ Tüm dünyayı,
Yanıbaşımızdaki bir ülke harap olurken,elimiz kolumuz bağlı bir şekilde izlemek zorunda bırakıldık.Bu tıpkı hayvanlar alemindeki belgesellere benzer;bir sürü geyik içinde bir aslan elini kolunu sallayarak istediği geyiği nasıl yakalayıp avlıyorsa,sömürgeci devletler de bizlere bu oynu oynuyorlar.
Dedim ya koyunlaştık,sıra bize gelmesin diye hep kaçtık,birçok kere çıkmaz sokaklara girdik;ama sömürülmemiz pek geç kalmadı,teker teker yakalandık ve o acımasız çarkın içinde eritildik.
Baş kaldırdık hep;ama bizde eridik o çarkın içinde.
Koyunlaşmak yakışır mı düşünebilen insana bunu hep düşündüm;ama insanların nasıl koyunlaştığına bir türlü anlam veremedim.
İnsan gibi yaşayamıyorsak,insan gibi ölemez miyiz!
Bence koyunlaşmak yakışmaz insana.
İnsan gibi yaşayamıyorsak,peki neden yaşıyoruz bu dünyada?
Duyduğumuz kelimeler artık aşina olmuş kulağımızda:’Atanamadınız;çünkü puanınız yetersiz.Vergi vermek zorundasınız;çünkü hava soluyorsunuz.Her şeye zam geldi yemenden içmenden kısıtla ne olacak allah allah;çünkü havada oksijen bol soluyorsunuz işte,yetmez mi:)’
Ama ne yazık ki hiçbir şey yapamıyoruz;çünkü bu sömürgeciler türedi ve bütün dünyayı koyunlaştırdı.Bütün bunları yaparken de hiç hissettirmediler.
Tek çare insan olmak için,sürüden ayrılmak.
YORUMLAR
mazlumların feryadı ile levendlerin zulme çekilen kılınç şakırtısı karışmadıkça uyanış olmaz..dünyada çulu olmayanların ödü koparken karunların pervasızlığı zihinleri donduruyor...
dünyadaki tüm sömürenlerin bir haydut çetesi pentagon var arkasında..maalesef insan olanların böyle bir örgütü yok...bu da hakiki inanç sahibi olmayanları ümitsizliğe düşürüyor.esasen ümitsizlik her kanaldan pompalanarak insan olanlar intihara sürükleniyor ..
selam ve dua ile gardaşım..