- 756 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TAMERİN AŞKI
Tamer, maddi durumu gayet iyi orta yaşın üstünde olmasına rağmen yakışıklı, karizmatik bir o kadar kültürlü bir fert olarak toplumda saygınlığı olan bir kişiydi. Tamer, dört tane çocuğunu da evlendirmiş.Ev bark sahibi yapmıştı.Eşiyle ilk evlendiği zamanlar gibi, mutlu bir beraberlikleri vardı.Tamer, torunları geldiği zaman adeta bütün dünyayı kendisine bağışlamışlar gibi mutlu oluyordu.Günlerden bir gün, Tamer eve gelen torunlarını parka götürürken eşine de “sen bize, bir şeyler hazırla biz geliyoruz.” Dedikten sonra, torunlarının kolundan tutup parka götürdü. Torunları, yoruluncaya kadar oyun oynadıktan sonra eve döndüler. Tamer, zile defalarca basmasına rağmen bir cevap alamadı endişelenmeye başladı.Kapıyı zorla açtı. Eşine seslendi.Cevap veren olmadı. Hemen evin içini, dört döndü.Birde ne görsün mutfakta eşi yığılı vermiş. Nabzına baktı bir tepki yok hemen 112 Acil Servisini arayıp, durumu anlattıktan sonra onlar gelinceye kadar göz yaşları içerisinde ağlayan torunlarını, susturmaya çalışıyordu. Görevliler, geldiklerinde yapılacak bir şeyin kalmadığını söylediler.Dünya, Tamerin başına yıkılmıştı.Günlerce kendine gelememişti.Evde tek başına yaşamaya alışık olmadığı için, bir gün bir çocuğunun diğer gün başka bir çocuğunun evine gidiyordu.Fakat; zaman ilerledikçe istenmediğinin farkına varıyordu.
Nerdeyse eşi öleli bir sene olmuştu.Bu yalnızlık, artık çekilmiyordu.Evlenmeye karar verdi. Zaten, çocukları da kendisine gereken değeri vermiyorlardı. Bir arkadaşıyla otururken, bu konuyu arkadaşına açtı. Artık yalnız yapamayacağını evlenmeyi düşündüğünü söyledi.Arkadaşı da, bizim mahallede eşi vefat eden bir bayan var istersen onunla tanıştırabilirim o da zaten evlenmeyi düşünüyormuş.Tamer, olur dedikten sonra kalktılar.Tamer,, eve vardığında evin duvarları halıları mobilyası onu soğuk bir şekilde karşıladı.Evde, oturmaktan vazgeçti.Tekrar dışarı çıktı.Biraz dolaştıktan sonra arkadaşını aradı.Arkadaşına, o bayana söyle müsaitse görüşelim ben tam kararımı verdim evleneceğim.Arkadaşı, tamam o bayan görüştükten sonra seni ararım dedi.Bayan, gelen teklifi makul gördü.Görüşebiliriz dedi.Görüşmeyi kabul eden bayan Tamerin, mal varlığını öğrenince teklifi kabul ettiğini söyledi.Tamerin çocukları, bu evlenme işine son derece karşı çıktılar. Böyle bir durumda düğününe gelmeyeceklerini, görüşmeyeceklerini söylediler. Tamer, yapacak başka şeyim yok ben evlenmeliyim sizin yanınızda yapamıyorum. Demesine rağmen çocukları, bunu kabul etmedi.Tamer, bu çocukların tavrına rağmen evlendi.Çocukları düğüne gelmemekle birlikte ne arayıp ne soruyorlardı.Tamer için yeni bir hayat başladı.Bu yeni eşini daha çok sevdiğini, sırılsıklam aşık olduğunu herkese söylüyordu.( Tamer amcanın, göz ardı ettiği nokta yeni evlendiği eşinin maddi durumu iyi olduğu için kendisiyle evlendiğini unutuyordu.) Eski eşiyle ara sıra tartışırlarken şuanda, en ufak bir tartışma dahi yaşamıyorlardı.Tamer, çok mutluydu varsın çocukları kendiyle konuşmasınlar; arayıp sormasınlar, ne önemi var ben mutluyum bu bana yeter diyordu.Bir gün eşi, “Tamer senin çocukların sana kızdıkları için malını mülkünü senden alabilirler o yüzden sen evleri ve dükkanları benim üzerime geçir kimse hak iddia etmesin.Çocuklar, sana küstüğü için pişman olsunlar.Tamer aşkından kör olduğu kişinin bir dediğini iki yapar mı tabiî ki yapmaz.Canım, aşkım sen ne zaman istersen o zaman mal varlığımı senin ayaklarının altına sermeye hazırım dedi..Bu teklif, karşısında biraz naz yapan eşi tamam yarın tapuya gidip gerekli işlemleri yapalım dedi.Ertesi gün, Tamer mal varlığının hepsini eşinin üzerine tapuladı.Tamerin eşi de Tamerden habersiz üzerine tapulanan mal varlığının hepsini kardeşinin üzerine geçirttikten sonra evde gereksiz tartışmalara girdi.Tamer, acaba ne oldu bu eşime bugünlerde çok huzursuz diye düşünüyordu. Fakat; işin içinden çıkamıyordu.Tamer, çiçekçiye uğrayıp çiçekçiden eşi için çiçek alıp güle oynaya eve gitti.Sürpriz olsun diye anahtarıyla kapıyı açtı.Açmasıyla şaşkınlık içerinde kaldı. Evin içerisinde şaşkın şaşkın dolaştıktan sonra, eşinin ona not bıraktığını gördü.Notta beni bir daha arama seni sonsuza kadar terk ediyorum. diye yazıyordu. Ne yapacağını bilemedi. Bir süre boş boş baktıktan sonra çekmecesindeki silahı alıp kafasına bir iki el ateş etti.Komşuları, hemen polisi arayıp yan daireden silah sesinin geldiğini söylediler.Polisler geldiğin cansız bedenle karşılaştılar.Böylece Tamerin temiz aşkı acı bir sonla noktalandı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.