SENİ SEVİYORUM-
Aşkım bir günü daha sensiz bitirmek üzereyim hava iyiden iyiye karadı ekim ayındayız ben sensizim yanlızım.Aşkım mektupları`mı sana göndere bilmeyi çok isteridm aynı ifadelerle dolu mektuplar olsada ben bunları önceden tasarlıyarak yazmadım o an ne hissediyorsam onları yazdım aslında yaza bilseydim göz yaşlarımı`da yazmak isterdim .Her bir mektupta biten peceteleri görse firmalar beni raklam filimlerinde oynatırlardı her halde.Senden bana dönmeni istiyemem sevemiceğini biliyorum,sevgim yeterli olursandığım icin aptalım.Senin`le ilk buluştuğumuz kafe yi hatırlarmısın bilmiyorum ama ben o kafenin bulunduğu sokağa gitmek icin her gün kendime yeni bahaneler buluyorum seni kafenin önünde beni bekler`ken hayal etmek o gün`ki gibi icimi sıcacık ediyor.Kasımìn dokuzu yıldönümümüz olucak seniin kalbime sıcacık bir şekilde girişinin yıl dönümü...Ben gidemedim senin gibi olmadı acımı anlatıcak yeni sözler yeni ifadeler de bulamıyorum çok uğraştım inan ben .....................AŞKIM BENİ SENİ HİC EKSİLMEYEN DAHA ÇOK ÇOĞALAN BİR AŞKLA SEVİYORUM ve bunun icin özürdilerim sevmemeyi bende isredim ama olmuyor..SENİ S E V İ Y O R U M ..Ben seni sadece sevdim keşke sevgimden korkmasaydın sen den hic bişi beklemedim ki sevgin den başka..Kazanamadım sevgine olmadı sevimen layık olamadım belki ama inan ki bu mektuplar kağıt üzerine yazılı olsaydı göz yaşlarımdan okunamaz bir hade olurdu........Sanmaki vaz geciyorum senden ben kendimden vaz geciyorum ...HİC UNUTMA İKİ DÜNYADA DA AYNI ÇOĞALAN BİR AŞK VE SEVGİYLE SADECE SENİ SEVECEĞİM......A Ş K I M..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.