- 739 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NOKTALARIM.
"’’Seni sevmeler cumhuriyeti’’ kalbe yapılan ağır bir darbeyle yıkılmıştır.".Bildik manzaralar var hayatımda, kalbim paramparça mesela, gözlerim ilk gün ki; gibi dokunsalar ağlayacak onlar da.
Omzumda yılların yorgunluğu, içimde unutulmuş sözlerin "belki hatırlanır" umudu, benimkisi; kahbesi bol hayatta ayakta kalma yorgunluğu.
Bir değişiklik yok bende; yorgun halde ben benim işte.
Karmakarışık kalbim herşey heryerde; bulamıyorum koyduğum bir şeyi yerinde; seni koymuştum sevginle kalbime;
bulamıyorum hani sevişin nerde?
Mektupların var bende sevdiğini falan söylüyorsunya onlar işte. ,
Hatırlarmısın birisinde seviyorum yazmıştın baştan başa hece hece.
Hoş hatırlayacak olsan gitmezdin de; benimkisi laf işte!
Söyledikleri gibi ne kadar da zengin bir dil türkçe;di li geçmiş zamana sığdırabiliyor hayallerimle yaşadığım tüm güzellikleride;
Seviyordun,özlüyordun, ben mutlu olmak istiyordum; gördüğün gibi güzel olan cümleleleri dili geçmiş zamanla kurabiliyorum.
Ve aslında ne kadar da fakir bir dil türkçe; söyleyecek söz bulamıyorum şimdi o gidenlere!
Kimseler gibi olamadım ben, boşver ne demek anlamını bilirdim de; hiç sözlükten çıkarıp kullanamadım bi kere de.
Başımı sallayıp boşver diyemedim ne gidişine ne de hiç olmamışım gibi bana boşverişine.
Hem insan olan tabi sıfatta değil gerçekte ; boşverirmi seviyorum dediğine!
Belkide hata bendeydi seni özne yaptım ömrüme;ama sen son olmak istedin, yüklem misali bir eylemi gerçekleştirp; beni yıkıp giderkende!.
Devrik cümeleler gibi şimdi hayatım, hayatımda kim nerde duruyor aldırmıyorum
Kim hayatımına nasıl bir anlam katıyor önemsemiyorum.
Hem hayatımın noktalama işaretlerine de dikkat etmiyorum.
Nokta yok virgül yok ne duruyorum ne de soluklanıyorum.
Durup herhangi bir güzelliğin önünde de nefeslenmiyorum.
Kendime ait tırnak içine alabileceğim cümlelerim yok şimdi ezbere yaşıyorum.
Ve hayatıma ünlem koyup beni mutlu edecek zaten birşey de bilmiyorum.
Tek bildiğim adamlık bende kalsın yinede seni seviyorum.
Birde hayatımın öznesiyken noktası olmana üzülüyorum.