- 1756 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜ
-BÜYÜCÜLÜK VE BÜYÜ AŞIKLILARI- Şunu şöyle bilsinlerki cennete giremiyeceklerdir. Buda demek oluyorki bilindiğinden daha çok aykırı insan toplulukları elleriyle kendini ateşe atmıştır... İzmire çocuk yaşta gelip burada büyüyünce büyük şehirlerde bu yola başvuran insanların ve büyücülerin varlığını duydum ve büyü yapılanları gördüm hele molozun biri annem mutlumusun dediğinde, heee mutluyum teyze, adama işiyip işiyip içiriyim demesinmi insanlığımdan utandım adamların çayına çiş katıp pislikten sarılık yapacaklar, elin evlatlarını kul hakkı işte .
Çiş büyüsü, Kıl büyüsü, Ölü toprağı atıp milletin evini yıkma, kapısına domuz yağı sürme, daha nice iğrenç pislikler, bunları yapan yaptıran hiç oruç tutup namaz kılmasın, zaten kılmayanlarda lütfen hiç kılmasın bu işe bilmeden girenlerde tövbe edip vazgeçsin, sonra Allaha yönelsin olurki Rabbim bilmeyenleri affeder...
Bir kaç hadis var benim bildiğim bu konuyla ilgili Efendimizden.S.A.V. (Büyücüyü nerde görürseniz hemen tepeleyin) (Büyü yapan yaptıran Muhammede S.A.V indirileni inkar etmiş olur ve bizden değildir, cennetede giremez) Başka bir alimin sözü (Büyücünün had cezası kılıçla boynunu vurmaktır)...
Peygamberimiz S.A.V hasta olup yatağa düştüğünde, Cebrail A.S gelip ( Filan kuyuda bir Yahudi kadın senin için düğüm düğdü, büyü yaptı) Dediğinde Efendimiz S.A.V Sahabileri kuyudan elleriyle koymuş gibi getirip büyüyü imha ettiler ve daha sonra Felak ve Nas sureleri inince Efendimiz S.A.V Her gece yedi bir rivayete görede altı Felak ve Nas surelerini okuyup vücudunu uyumadan mes etmiştir...
Doktor gerektiren hastalar dışında, kafirlerin büyü ile hasta ettiği insanlarda vardır, Rabbimiz ALLAH C.C. Peygamberimize S.A.V sana bu işi yaptırmazdım ama büyü illetini yaşayıp tüm Müminleri uyarasın diye izin verdim demiştir.... Velhasılı kelam ahiretini zulüm için satanlar bunun bedelini cehennemde birbirleriyle görüşerek ödeyeceklerdir.......
Bütün bu şerlilere karşı bol bol felak ve nas okunmalı..
Sana sıkıntı zamanında okuyacağın bir duayı öğreteyim mi? : Allahu, Allahu Rabbi, la üşriku bihi şey’en. (Rabbim Allah’tır, Allah! Ben ona hiçbir şeyi ortak koşmam!)
Ravi: Ebu Davud, 1525
---RABİABELGİN---
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.