- 650 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gitmelerin Ardından
Nasılda arıyorum meleğim seni. Yüreğimde yanıp duran bu sevda ateşini
söndüremiyorum.... Gözlerime vurduğun mühür çözülmüyor..
Ayaklarıma taktığın prangalar, ağır geliyor yeniden sevmelerime.. Yeniden sana dönüyorum tanıdığım bütün yüzlerden...............
Kararıyor gözlerim güpegündüz rüyalar görüyorum. Seni beynimden silemiyorum, içimden atamıyorum. Sensiz nefes bile alamıyorum..
Sen nasıl bir zehirdin ki böyle girdin kanıma. nasıl bir yağmurdun ki karıştın gözyaşıma…
Dileğim,ölmeden sana son kez dokunabilsem, ellerim titreyerek ellerine,gözlerine,saçlarına........Son kez duyabilsem sesini,
sana aşkım işte buradayım seni bekliyorum desem
Ve sonra da ölsem..
Meleğim… Söyle neredesin şimdi… Hangi uçurtmanın kanadında yükseldin gökyüzüne … Kim kopardı iplerini..hangi ülkeye, hangi dünya ya armağan gittin.....Ya beni nasıl bıraktın. Oysa ben iplerimi koparalı O kadar çok zaman oldu ki..
Söyle meleğim.......yoksa sen geldin de, ben mi görmedim..
Hangi kelebeğin kanadında, kondun omzuma. Kondun seni ben mi fark etmedim.. Nereden bilirdim ki kelebeklerin ömürlerinin bu kadar kısa olduğunu. Sana hiç benzetemedim ki…
Yoksa bir yağmur damlasında mı düştün yanaklarıma. bilemedim gülüm.
Artık her damlasında bedenim sırıl sıklam seni bekliyorum............
Fırtına olsan da, Yıldırımlar düşse de.. Sen öyle uzaksın ki…
Bir çiçeğin kokusun da soludum seni. İçime çektim doyasıya, Eksik yanım senmişsin. Sende tamamlandım Sende bütünlendim.
Sen alev alev yanan kor bir ateştin Seni avuç avuç aldım yüreğime koydum ve hala yanıyorsun orada.. Bilerek,isteyerek sevdim seni, hiç pişmanlık yaşamadım. Baharın ortasında sevdanın siyah rengini de yaşatsan da bana
Sen hala benim küçük meleğimsin.
Ama o nasıl gidişti meleğim.. Öyle bir anda habersiz,selamsız nereye gittin sevdiğim… Üzerime bu yalnızlık cübbesini nasıl giydirdin, gönül sayfalarımı sonsuza dek mühürledin. Hiç düşündün mü bu küçücük yürek nasıl taşır bunca acıyı..
En kolayını seçtin ölümün bense en zorunu yaşıyorum hala…
Her gün sensiz biraz daha ölmekteyim… Bekle beni orada,
Sana gelmem yakındır meleğim…
Faik Danışman
YORUMLAR
Her gün sensiz biraz daha ölmekteyim… Bekle beni orada,
Sana gelmem yakındır meleğim…
Kaybedilenin ardından hasret cekmek... Yüreğin ondan başka herşeyi reddedişi ya da her kabul ettiği şeyde gideni araması... Yazı derin yazı ağır gözyası tasıyor yürek ağrısı... Yüreğim acıdı okurken derin bir sızı...