Geçmişten geleceğe ( Türk Mucizesi )Yazısı
Azizim umarım sonuna kadar okur gereken dersleri,özellikle umutları özümsersin..yararlanmasak sayfamızda yer vermezdik..Sayın yazara teşekkürlerimizle.Allah kendisinden razı olsun.
İlluminati’nin sayacı: Şeytan İmparatorluğunun çöküşü
İsrail’in, kontrol ettiği tüm finansal örgütler ve nifak çeteleriyle Türkiye’nin üzerine saldırmasının sebebi, can havliyle kendisini, bekleyen akıbetten kurtarmaya çalışmak.
Haberi KaydetArkadaşına Gönder15 Ekim 2011 12:25 - 53 Yorum - 18,872 Okunma “(İşte ey kullarım siz işin aslını öğrendiniz. Şeytan sizi kıskandığı için, sizi insan olmaktan çıkarmak için her yolu deneyecek). Artık kim (bunları bile bile) Allah’ı bırakır da şeytanı dost ve arkadaş edinirse, gerçekten o, açık bir ziyana uğramıştır!” (Nisa, 119)
İşte bugün yeryüzünde yaşanmakta olan hadiseler. Ta ezelde bildirilmiş zıtlaşmanın/düşmanlığın bir ucudur. Bugün yaşanan ve adı konulmamış savaş, Allah’ın ‘gerçek kullarım’ dediği müminler ile ötekilerin yani ‘onlardan büyük bir pay alacağım’ dediği ‘ele geçirilmiş’ insanların oluşturduğu ‘hizbu’ş-Şeytan’ın (Şeytan’ın partisi) arasında cereyan eden savaştır.
Bu savaş, yeryüzünde onlarca defa tekrarlandı. Çünkü onlarca belki yüzlerce veya büyük ihtimal, binlerce defa bu küre doldurulup doldurulup boşaltıldı. Sayısız Ademler geldi. Onların soyundan gelenlerle İblis’in adamları kıyasıya bir mücadeleye girdiler ve her seferinde, İblis galip geldi ve Ademin zürriyeti yok edilip yerine yenisi gönderildi. Ama anlaşılıyor ki sonun sonuna geldik. Deccal düzeninin belinin kırılması ve kısa süreliğine de olsa Hakkın mutlak galibiyetinin zamanı geldi.
İşte şimdi dünya üzerinde yaşanan ister Neo Conlar deyin, ister İllüminati deyin, ister Gül Haç Örgütü deyin, isten Opos Dei deyin, hepsi ama hepsi, insanın insanlıktan çıkarılmasını öngören, neslin yok edilmesi, harsın tüketilmesi ve insan soyunun yeryüzünden kazınmasını netice verecek hizmetleri gören İblis’in hizmetkârlarıdır.
Peygamber Efendimiz, bizim atamız olan Adem neslinin sonunun nasıl geleceğini haber verirken şu meselelere de temas eder. Günlerin sonu yaklaştığında, İblis’in en büyük projesi olan Deccal ve onun en yıkıcı örgütlerinin ortaya çıkacağını, aldatmakla iş görüp, milyarlarca insanın kendi rızasıyla dininden ve insanlığından vazgeçmesine sebep olacağını, İblis’in bu hizmetlerini, ekseriyetle Yahudi’lere gördüreceğini haber vermiştir…
İşte bugün insanlığın yok edilmesini, mutasyona uğratılıp insanlıktan çıkarılmasını, insanlık düzenini tahrip etmeye çalışanların büyük ekseriyetinin Yahudi menşeli örgütler ve vakıflar veya cemiyetler olduğunu hayretle müşahede ediyoruz.
İblis, yeryüzündeki sürgün hayatının, ancak, insanın yeryüzündeki macerasının sona ermesiyle son bulacağını, bunun için de insanın, insanlıktan çıkması gerektiğini bildiği için, insanı insan olmaktan çıkaracak faaliyetler yaptırıyor bu örgütlere. Tıpkı Rabbin, insanlara yaptığı gibi İblis de kendi adamlarına vah yederek onları –güya iyilik yaptıklarını sanarak- şerre sevk ediyor.
Bu örgütleri finanse eden, hizmet eden, her türlü Şeytani ve yıkıcı yapılanmalarına destek verenlerin hep Yahudi milletinden olması esasında İblis’in en büyük başarısıdır. Zira Rabbin ‘en kıymetli halkının’ –Kur’anda bahsi geçen 25 peygamberden 18’i bu kavimden çıkmıştır- bu sefil ve süfli hale düşürülmesinden daha büyük bir başarı olabilir mi?
Yazık ki, Yahudilerin, uzun yaşama hırsları ve ‘Yeryüzü krallığı’ nı ele geçirme hülyaları, onları, İblis’in, insanlığın neslini ve harsını yok etme çabalarının gönüllü hizmetkarları haline getirmiştir.
Yahudiler bütün çabalarına rağmen çoğalamamışlardır. Diğer ümmetler ise sürekli artarak bunları hâkimiyetleri altına almışlardır. Yahudilerin en çok nefret ettiği ümmet Hıristiyan ümmetidir. İblis’in en çok nefret ettiği insanlar ise Cenab-ı Hakkın ‘gerçek kullarım’ dediği inananlardır.
İşte İblis ve yeryüzündeki aveneleri şimdi bu iki ümmeti birbirine kırdırmaya çalışıyorlar. İblis her gün yeni bir nifak ve dehşet ‘vahyederek’ , onlara görülmedik icatlar yaptırarak taraftarlarını azdırdıkça azdırıyor. Artık işi aleniyete döktüler. Çünkü bütün çabalarına rağmen, ne Yahudiler arzı mevut dedikleri alanda krallık kurabildiler, ne de Hıristiyan ümmetini tamamen ellerine geçirebildiler.
Kendilerine tanınmış olan vakit de kalmadı. 2000 yılına (yani Milenyuma) kadar büyük israil’i kurmuş olmaları gerekiyordu, başaramadılar. Yeryüzünün sularını ele geçirmeleri gerekiyordu, muvaffak olamadılar. Beş nehrin sularını İsrail’e akıtmaları gerekiyordu, yapamadılar. Bunu ne zamana kadar yapacaklardı Milenyum’a kadar. Kendi tespit ettikleri zamanlar olan 2006 ve nihayet en son 2012’ye kadar bunları başarmış olmaları gerekiyordu. Bunu başaramadıkları takdirde İblis’in avenelerinin başına nelerin geleceğini, kehanetler kitabı olan Kabbala’dan biliyorlardı.
Başaramadılar. 2006’ı geçti ve şimdi 2012’ de geçiyor. Artık şartlar onların aleyhine Türklerin lehine dönüyor. Çünkü her iş bir vakit tarafından rehin alınmıştır. Her iş bir vakt ile merhundur. O vakte kadar başarmaları gerekiyordu, yapamadılar. 7-12 Aralık 2012 o açıdan onların başına kıyametin kapacağı zamanın başlangıcıdır.
Bizim için, özellikle Türkler için iyi dönemin başlangıcı. Çünkü hem İsra Suresi, hem Daniel Peygamber’in Kehaneti –haşa peygamberler kehanette bulunmazlar, hakikati aktarırlar- gösteriyor ki, azgın Yahudilerin cezalandırılması Türkler eliyle olacak!
Daniel Kehanetinde Türkler ismen anılır. İsra Suresinde ise ‘Ey Nuh ile birlikte gemiye bindirdiklerimizin Zürriyetinden gelenler!’ diye nitelendirilirler ki, ‘literal’ manada ‘Nuhun Çocukları’ Türkler olarak bilinir.
Bugün, bütün fitne örgütlerinin, nifak cemiyetlerinin, dehşet dengelerinin tam göbeğinde Türklerin bulunması bunu içindir. Çünkü eğer Türkler devre dışı kalırlarsa, nihayet kapışmada kütüler yine galip gelecekler. Tevrat, yıkımın kuzeyden geleceğin bildirir Yahudilere. Kuzeyden maksat da Anadolu’dur.
Şu anda yeryüzünde ‘Allah’ın gerçek kulları’ ile İblis’in aveneleri arasında cereyan etmekte olan savaşın kimin lehine veya aleyhine sonuçlanacağına, Anadolu’da oturan halk karar verecek. Eğer o halk Türkler olsa, kaybeden taraf ‘İblis ve adamları olacak. Eğer Türkler Anadolu’dan çıkarılır veya Anadolu başka bir kavmin yurdu haline getirilebilirse Yahudiler kazanacak ve dünyanın sonu gelecek. (Çünkü ikinci ve son azgınlıkları yine Allah’ın ‘cengaver’ bir kavmi tarafından durdurulmazsa, bu azgınlık kıyametin kopmasına yol açacak, Bknz. İsra 7-8. ayetler).
Evet, iyilerin muvaffakiyeti için Anadolu’da Türk iktidarı devam etmeli ki Peygamber Efendimizin ‘yavmül melhame’ dediği günde, iyiler galip gelsin. Ahir savaşı da o kazanacak. Breivik’in söylediği ‘müminlerin katliamı’ operasyonu başlayacak
İşte İsrail’in, kontrol ettiği tüm finansal örgütler ve nifak çeteleriyle Türkiye’nin üzerine saldırmasının sebebi bu. Can havliyle kendisini, onu bekleyen akıbetten kurtarmaya çalışıyor. Yok olmaktan!
Türkiye devre dışı bırakılır veya Anadolu’da iktidarı elinde tutan halk, Müslüman Türk halkı (ırk anlamında değil) olmaktan çıkarılırsa İsrail başarmış olacak ama insanlık kaybetmiş olacak!
O kaybederse iyiler galip gelecek. İyilerin galebe çalması da Hıristiyan ümmetinin uyanması ve en azından dindar Avrupa’nın Türklerin yanında yer almasıyla mümkün olacak. Bu da sembolik olarak Hz. İsa’nın inmesi demektir ki, o zaman Şeytanın İmparatorluğu çökmüş oyacak! Bunu yapacak İsa (as)’dir. Bakmayın bir kısım aklı evvellerin ‘İsa gelmeyecek!” demelerine. Gelecek, ama onların sandığı gibi değil. Onu bekleyenlerin de büyük kısmı o geldiğinde karşı çıkacaklar. Çünkü gelecek olan Hz. İsa’nın nebi olan kişiliği değil, veli olan yönüdür! Ve bir lider olarak ortaya çıkar. Taa sonraları insanlar, onu yaptıkları işlerden dolayı bilirler ki o İsa (as)’dır
Evet, bırakınız o sayaç dönsün. Onlar hakkında söz sabit oldu: Ve kaybeden taraf oldular. Tuzakçılara ve oyunbazlara müşevveş bir mazi bize parlak bir gelecek düştü!
Merak etmeyin, kazanan taraf Anadolu’da yaşanan Müslüman Tük halkı olacak.
Ve insanlık!
Mehmet Ali Bulut - Haber 7
[email protected]
YORUMLAR
Türkiye devre dışı bırakılır veya Anadolu’da iktidarı elinde tutan halk, Müslüman Türk halkı (ırk anlamında değil) olmaktan çıkarılırsa İsrail başarmış olacak ama insanlık kaybetmiş olacak!
O kaybederse iyiler galip gelecek. İyilerin galebe çalması da Hıristiyan ümmetinin uyanması ve en azından dindar Avrupa’nın Türklerin yanında yer almasıyla mümkün olacak. Bu da sembolik olarak Hz. İsa’nın inmesi demektir ki, o zaman Şeytanın İmparatorluğu çökmüş oyacak! Bunu yapacak İsa (as)’dir. Bakmayın bir kısım aklı evvellerin ‘İsa gelmeyecek!” demelerine. Gelecek, ama onların sandığı gibi değil. Onu bekleyenlerin de büyük kısmı o geldiğinde karşı çıkacaklar. Çünkü gelecek olan Hz. İsa’nın nebi olan kişiliği değil, veli olan yönüdür! Ve bir lider olarak ortaya çıkar. Taa sonraları insanlar, onu yaptıkları işlerden dolayı bilirler ki o İsa (as)’dır
SAYIN HOCAM İÇERİĞİ GEREKLİ BİLGİLERLE DOLU BU YAZIYI BİZİMLE PAYLAŞMANIZDAN FEVKALADE HUZUR VE KEYİF DUYDUM.PEKTABİKİ HZ.İSA YILBAŞINDA GÖKTEN ZEMBİL İLE İNMEYECEK.
LİDER OLARAK GELECEK,LİDER İŞLERE İMZA ATACAK VE İNSANLAR O ZAMAN ANLAYACAKLAR BEKLEDİKLERİ HZ.İSANIN GÖKTEN DEĞİLDE,AKILALMAZ ŞEKİLDE YENİDEN DÜNYADA VAR OLDUĞUNU.
BU KONU BENİM HEP İLGİMİ CEKMİŞTİR VE HEP HEYECAN YARATMIŞTIR RUHUMDA
DOGRUSU HZ.MEHDİ VE HZ.İSA PEYGAMBERİN GELME,SAVAŞMA,KAZANMA DÖNEMİNDE BULUNUP ZAFERLERİNİN SEVİNCİNİ YAŞAMAYI VE BU ZAFERE KATKIDA BULUNMAYI ÇOK İSTERDİM..RABBİM GÖNLÜMÜZCE VERSİN İNŞALLAH
SAYGIYLA SEVGİYLE ŞAD OLUN HOCAM
Bu antisemitizm kokan bir yazıdır ve bir tür nefret suçuna da girer.
Demek ki ülkemizdeki insanların büyük çoğunluğu bazı siyasi liderlerin 1930larda yaptığı gibi her taşın altında Yahudi aramaya kalkması çok ilginçtir.
Hem Medine Sözleşmesinden bahsedeceksiniz,hem de bir "ırka" tamamen düşmanlık.
Bunu kabul etmek insani değildir.