- 1821 Okunma
- 8 Yorum
- 1 Beğeni
NE çabuk geldin geçtin sen kapımdan ey hayat 2
Orta şekerli bol köpüklü kahvevi içtim.Fala inanma falsız kalma misali fincanımı ters çevirdim tuttuğum , olmasını istediğim dileklerimle.Şimdilik fincanım masanın üstünde dursun.(dün devam edemedim)
Dün dünde kaldı bugün bugündür.Dışarısı yine yağmurlu.Ben yine sabah çok erken uyandım.Oysa bir yerde okumuştum.Tembellik bazen ciddi bir ihtiyaçtır diyordu.Uzun yıllar yaşamın içinde hiç durmadan çalıştım kendim için değil hep başkaları için ömrümü heba ettim,hayatın zorlukları içinde onunla hep savaştım hep kavga halindeydeydim yaşamla ne günlerim oldu benim güneşin ardından koyu lacivert karanlık.Başkalarına ait üzüntülerim oldu kendimden çok başkalarını düşündüğüm oldu artık bende şöyle bir ardıma yaslanmak enerjimi sadece kendi üzerimde toplamak herderdi her çileyi rafların en yükseğine saklamak istiyorum,beynimi dinlendirmek bu gidişatla onun bedenimide hırpalamasına mani olmak istiyorum.Ya ben Can Yücelin şiirindeki gibi her bahar bir yerlere kaçmak istiyorum .Sadece kendi doğrularımla kalmak vede kendim için birşeyler yapmak keyfime bakmak istiyorum.Sözün kısacası bende tembellik yapmak istiyorum haaa yapabilirmiyim ben ve tembellik bunu uyguladım, uyguladım yok uyguluyamadım dinlenmezsem biliyorumki üzülen yine ben olacağım.Birde diyorlarki hayatın, karşısında başıboş bildiğini okumak lüksü olmazmış insanın.Neyse bırakayım bu hayat bildiği gibi devam etsin ekseninde.
Gelelim biz şimdi farklı bir konuya AŞK aslında farkıda neresinde onuda çözmüş anlıyabilmiş değilim.Hep aşk şiirleri dolu sayfa hep aşk şairleri,ee insan oğlunun genlerinde var merak şimdi sorsam Aşk nedir USTA, GÖRMEDİM, DUYMADIM BİLMİYORUM,RASTLAMADIM 3maymunu oynamayıda geçtim.Ben şimdi uydurup uydurup birşeyler atıyorum ortayada peki ben niye AŞK üzerinde oynıyamıyorum onu tasvir edemiyorum sizlere bakıyorum şiir sadece diyorsunuz okey peki niye yanıp yakılıyorsunuz yaşanmamış duygular kapınızı çalmamış hisler vallahi beni bile sizin adınıza ağlatıyor sulu gözlü oldum çıktım sayfalarınızda.Cesaretiniz mi yok anlatmaya itirafa yoksa sanane be kadın sen karışma bak işine mi ne iğdeliyorsun sadece oku Ya dedim ya bilmenin öğrenmenin yaşı yokmuş bırakın bende faydalanayım olaki bir gün rastlarsam başıma gelirse ALLAH muhafaza bu yaşta da gerçi o aşkında benim yaşta olması halinde sorun yoktur sanırım:))Evet nedir Aşk sevmek yeterli mi?Bir insana sevdalıya söylenecek en güzel kelime buysa giden sevgiliden sonra yenisine hangi cümle kurulur Aslında sevgiyi aşkı bu 2 kelimeye yüklemekle bitiyor mu Aşk bu kelimeyle mi besleniyor onu yeterince hissettirebiliyormusunuz sevdiğinize,Ben olsam kolay inanmam seni seviyorumlara
yok öyle herkeze kurulan cümleyle geçiştirmek hissettirebiliyor musunuz öyle kolayına kaçmakla olmaz diyorum Aşkta kolaycılık olmaz diyorum Zaten sevmekle iki kişilik oyunun gerçekliğinde yeterli olabiliyormu yürütebiliyormu sunuz Ama ben çok sevdim derken neden yürütemiyorsunuz kafi gelmiyen nedir sizden neden uzaklaşılıyor oysa Aşk şiirlerinizi okudukça benim size bağlanasım geliyor kıskançlık bilmeyen ömrüm bak gördün mü değersiz kadın bak nasıl sevilenler var diyorum.Aşkın sonuna kadar yürüyemiyenler yürütemiyenlerin geçerli nedenleri ne hadi gelde çık şimdi işin içinden.Gidenlerin mi acaba sevgileri yüreklerinde değil sadece dillerinde diğer ihtiyaçlarım gibi bende sevgiye sevgiliye ilgi göstereyimde hadi vazgeçtim dostluklarıma sahip çıkayım gönlüme kiracı gibi değil ev sahibi gibi dostluk kurabilseniz bir arayıp bir es geçmeseniz bendeki yüksek değişmez dostluk sevgisini bir bilseniz sadece sabah erken bir günaydın gece yatağınıza çekilirken bir iyi geceler dileseniz bilsemki aklınızdayım bilsenizki sizde aklımdasınız eeee daha ne isterim sadece tatlı rüyalar dilerim.
Falım soğumuştu kendi kendime ne görmek istiyorsam ne olmasını istiyorsam öyle yorumladım oda bende saklı kalsın
evet NE ÇABUK GELDİN GEÇTİN SEN EY HAYAT benide söylettin benide inlettin ama ben senden hiç vazgeçmedim kurşuni gençliğim gelip geçerken ruhum hep genç kalmasını bildi hep çocuk ben hiç büyümedim onun için kimse benim karamsarlığıma aldanmasın takılmasın ben başımı hiç eğmedim zorluklarda kimsede eğdiremedi bundan sonrada hodri meydan.
YORUMLAR
hülya hicran
Merhaba ben bu pazar rahmetlik annemin kollarındaydım yine ...bu yazıyı yeni gördüm.. oh yarasın..kahve yine içilmiş bitmiş ve kapatılmış bile...gelelim aşk ve meşke...aşkı tarif ederler çoğunlukla denilir ki aşk kalbe oturur..kalbinden hiç çıkartamazsın..karnında ağrı hissedersin..ben bunu anlıyamadım hiç ...karın ağrısı...ama tatlı tatlı derler..yok canım..benim niye karnım ağrımadı..bir bakış bir söz çeyrek asırdır bende saplanmış dimakta..tutulmuş beynimde bunun adı aşk değil mi... yoksa çok mu çok vahim durumdayım ..ben onda tutuklu kaldım...gelsin sezen aksudan
tutku,tutkaldan türetilmiş biliyormusun.. ..latincesini google teyzeye sormam lazım..sorsam bana tutku bisküvilerini gösterecek:)) neyse..ben boğa burcuyum ya dediğim dedik..öldür Allah vazgeçemem..şimdi dilime dolandı dede efendiden tellelli tele.... yar..
şaka bir tarafa ...aşkın yaşı yoktur..gönül kayar birisine ama 15 inde ama 45 inde ama 70 inde. kayan yıldızlar olurya işte öyle yada yörüngesinden çıkan meteor taş gibi .. olmasada canım bu dünyada aşk öbür dünyada veriyorlar..erkeklere huri..bayanlara nuri..kaçarı yok yaşanacak bu aşkkkkkk...
çok güzeldi yine içimi açtın..için ferah olsun günün güzellikleri senin olsun..esen kal
GÜLESEN SANCAR tarafından 10/18/2011 9:32:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
....Merhaba,
....Falınız fallansın, halınız hallansın. Gönlünüzde ne varsa karşınıza o çıksın.
....Yina bir AŞK tartışması ile karşı karşıya geldik değerli dost. Yine aşkı yaşayanlara, anlatmaya çalışanlara ve de aşk şiri yazanlara o tatlı dilinizle dokundurmalar yaptınız. Belki de aşka dair bir şeyler aradınız. İyi de yaptınız. Dilinize yüreğinize ve de güçlü kaleminize sağlık.
....Ben de aşka inanıyor ve aşk şiirleri yazmaya çalışıyorum zaman zaman.Bazen hüzünlü, bazen coşkulu. O an aşk üzerine ne yaşadıysam, gördüysem veya duyduysam hislemimi yazıyorum. Bunlara şiir denir mi? Onu da okuyanlara bırakıyorum.
...Amaaa, bana deseniz ki, aşkı tanımla.İşte onu yapamam. Çünkü aşk tanımlanamaz,sadece yeri ve zamanı gelince yaşanır. Nasıl ki benim hiç yemediğim bir avakadonun tadını bana anlatamazsanız, ben de aşık olmayan, onunla tanışmayan birine bunu yapamam. Çünkü o bir yaşamdır.
...Aşk plansız, programsız ve zamansızdır.Yani sürrealdir.İşte bunun içindir ki; acısının çaresi, varlığınında tek bir açıklaması yoktur. Bir bakmışsınız hangi yaşta ve nerede olursanız olun, gönül kapınız davetsiz bir konuk tarafından çalınmış. Ve gelen konu sormadan girer içeriye ve gönlünüzün en güzel bir yerine yerleşir kalır.İşte o andan itibaren o kişi her kimse aşkı acısıyla tatlısıyla yaşamaya başlar. Bundan kaçış yoktur.
....Hani derler ya;" Fala inanmayın, falsız da kalmayın." Ben de sizin iyi niyetinize güvenerek, " Aşkla inatlaşmayın, onu yaşayın." diyorum. Gönül kapınız hep açık olsun.
....Sağlıklı yarınlar dileklerimle hoşçakalın, saygılarımla kalın.
....İYİ GECELER.
Selamettin PULAT tarafından 10/17/2011 1:56:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
samimiyetinize inanıyorum .Aşk konusunda bende sizin gibi düşünüyorum .
Seni seviyorumlar da öyle güzel geliyorki kulağa ister istemez kanıyorsunuz .
Falınız inşaallah güzel çıkmıştır. Hep başkaları için yaşıyoruz da o başkaları
anne baba çocuk olunca seve seve kendinizi feda ediyorsunuz..Selam ve sevgilerimle..
Günaydın Hülya hanım,yine bir pazar sabahı sizin güzel yazınızla başladı,evet çok güzeldi;çünkü çok samimi ve doğal yazıyorsunuz.Sadece AŞK konusunda size katılmıyorum,çünkü aşk sadece bir yaşın mahsulü değil ki.Bir bakmışsınız yüreğe damlayıvermis ılık ılık,güzel düşünceler belirivermiş,git gide tomurcuklanır ve açar rengarenk,mis kokan.
Sevgiyle kalınız.