- 1753 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
HEY SEN !
Ne kadar tanıyoruz insanları?
Ya da ne kadar tanıdığınızı düşünüyorsunuz?
Nasıl belirliyorsun arkadaşlarını?
Ya da nasıl seçiyorsun kuracağın sözcükleri?
Gün gelir tamam dersin.İşte budur! Budur benim arkadaşım-sırdaşım-dostum-kardeşim- ve dahi her birşeyim...
Kollarını, yüreğini , kalbini öyle bir açarsın ki .. Sanki koca koca dağları sıkıca kavrayıp,sarıp sarmalayıp sinene sokacaksın.
Canından can veresin, kanından kan veresin yediğin her bir lokmada onu da hatırlarsın.İçtiğin her çayda bir yudumda onun için alırsın.
Bazen gün güneşin sıcaklığında yanarsınız.Bazen sert esen rüzgarda kırılırsa da dallarınız birbirinizi korur, kollarsınız.
Gün gelir, yağmur yağar.Şimşek çakar, deprem olur. Gün hep karanlığa meyleder.Sanki sabah en uzak ihtimalden de uzaktır
Ağlayan gözlerine mendil, dertli başını koyacağı bir yastık olur omuzunuz.
Dinlersiniz .Bıkmadan.Yorulmadan. Susarak.Destek vererek. Onun sıkıntılarından, anlattığı hiç bir şeyden gocunmaz, derdini sizinle paylaştığı için kendinizi her anlamda onore ettiği için mutluluk duyarsınız...
Gün gelir kar yağar.Bembeyaz.Yer gök bulutlar kadar temiz,berrak, akıcı. İşte bu sevginizin yüce bir dağda çadır kurmanın ne kadar güzel bir keyif verdiği hissiyle coşmuşken içiniz… Çatladığını hissedersiniz. Büyük bir çığ’ın içinde tepetakla düşüceğinizi(düşeceğini).
Ne olurda insanlar tam her şey yoluna girdi derken kuruyan toprak misali dağılır.Ya da şöyle diyelim insan kalbi-yüreği bu kadar basitmi görünüyor ki .Bir laf bir söylem bir tekmede yıkılabiliyor mu insan?
Hey sen ! Akıllı geçinen gerzek…Akıllı ol akıllı senin aklını yerinden çıkarırım…Duyduklarımı duymamazlıktan gelemem ben!
Ben ona- buna- şuna benzemem…!!!
O dilini çeker çeker koparırım yerinden…Haddini bil..Herkes dokuz aylık.Gramın kaç kuruş senin?
Benim yüzüm güleçtir kalbimde pek narin.Herkese sevgiyle saygıyla en içtenliğimle yanaşırım.Herkese eşit davranırım. Yeri geldiğinde ise iki tarafı keskin kılıç olurum.Ve gözüm kimseyi görmez. Var, sana verdiğim değerin kıymetini bil.Yoksa o dilini çeker-sündürür- senin gırtlağına tıkarım… Bu bir uyarı değil ha.Düpedüz tehdit ediyorum seni.Sağa sola bakma ! Aynaya bak gör kendini…!!!
YORUMLAR
Vay benim kalem dostum...vay vay vay...!!! bu ne ya...kızdırmışlar mı ,yoksa benim kalemdaşımı...Gerçekler acıdır,acıda gerçektir...eee her neyse ben iyice karıştırdım gelelim sana...Durdun durdun amma vurdun derler ya...Kimler kızdırmış Sultanımızı ...selam hürmet ve saygıyla
İbrahim ERZURUMLU tarafından 10/17/2011 8:59:20 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu ne şiddet ve celal değerli hürrem...Damarınıza basan olmuş besbelli,ah ah içimde ne fırtınalar koparda şöyle uzun uzadıya sayıp yazamam...Kırmanın düşüncesinde kırılır kalemim,o kara kalem beyaza bürünür görünmezliğinde bakarım yazdıklarımın hepsi düşüncemde:)
Kime güveneceğini şaşırıyor insan,kim dost kim candan arkadaş...
Kalp bazen hislerine güveniyor diyor işte o benim dostum,gördüğü belki an kadar...
Lakin o resim çok hiddet ifadesi olmuş bence,İfadeler kabullenememenin rüzgarındaki esintiyi ifade etmiş,nice aynalar vardır çirkini pusunda güzel gösterir gören göze bakmaya cesareti bulamaz onlar gerçeği görmemek için...Kelimelerinizin takibindeyim her an kelam edecek sözü esirgesemde...daimi saygımla...
Ben derin dostluklar yaşayan biriyim. Kırk yıldır devam eden dostluklarım var, yani bu konuda söz söyleyecek yetkinliğim var. Tüm insan ilişkileri gib dostlukta sahiden emek ister..Hiçbir şey kendiliğinden olmadığı gibi, dostlukta hem olmaz, hem siz suyunu ve güneşini vermedikçe devam etmez. Yerimizde çakılıp kalarak kimsenin başımıza üşüşmesini bekleyemeyiz, böyle birşeyi istemeğe hakkımız yok. Dostluk, derin, anlamlı ve zaman içinde örülen bişey. Çöküşüde aksine yükselişi gibidir. Her insan için bu anlamda sayısı da azdır dostlarımızın. Kozmik odamız hariç tüm yüreğimizi önüne serdiğimiz birirdir vakitli vakitsiz. O bunlara katlanır sizin gibi...Dostlarında kemiyet ve keyfiyet açısından içimizde elbet bir pramidi sıralanışı vardır. Bu zaman zaman değişsede, pramidi bir yapı içimizde hep vardır ve birileri en tepe noktadadır.
Yürekten kutladım.Selam,saygı...
Hey sen ! Akıllı geçinen gerzek…Akıllı ol akıllı senin aklını yerinden çıkarırım…Duyduklarımı duymamazlıktan gelemem ben!
Ben ona- buna- şuna benzemem…!!!
O dilini çeker çeker koparırım yerinden…Haddini bil..Herkes dokuz aylık.Gramın kaç kuruş senin?
hayırdır Sultan...bu ne öfke böyle(:
boşver takılma derim dostca kardeşce...sana diken atana sen gül uzat misali.
inancın ve insanlığının bunu söylediğine eminim zaten.
dostluğa sıra gelince. bu çok ciddi güven gerektiren bir durum.
"arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyim." iyi tahlil edip Allah veya insanlık vasfına yakın her insan ile uym sağlanabilir. ama dostluk korulamaz.
bu çok zaman isbat tahlil ve tesbit gerektirir.
dost öyle olmalıdırki gel dediğinde iki eli kanda yuyunuyor olsada niyeki demedn koşandır.
sen gönlünü ferah tut.eğer doğruysan korkma hak senden yana mutlaka...
bu kükreyişin asıl nedenini bilmiyorum ama
sabretmek lazım diyorum tabi...tahammül...(:
çok sevgimle karamelim
dua üzre....