- 27679 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
İstiklal Marşımıza Neden Saygı Duymalıyız ?
İstiklal Marşı ’ mız , bağımsızlık sembollerimizden biridir . Bayrağımız ve İstiklal Marşı ’ mıza gerekli saygının duyulmadığı bu dönemde ’ İstiklal Marşımıza Neden Saygı Duymalıyız ? ! sorusuna cevap aramak için aldım kalemimi elime .
Bugün Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olabilmemizde en büyük rolü oynayan şehitlerimizin ve gazilerimizin emaneti , ülkemizin gururunu anlatır İstiklal Marşı ’ mız . Milletimizin imanı , görüşü düşer dillerden tek tek bu marş okunurken , ayakta dimdik dururuz bu ezelden beri TÜRK ler için böyle değil midir zaten . Hep ayakta dimdik durmamış mı atalarımız , askerlerimiz , gazilerimiz , analarımız ... Sadece sıradan bir şiir değildir İstiklal Marşı , sadece bunu yazana saygı da değildir . TÜRKİYE ’ dir , bağımsızlıktır , gururdur , imandır , görüştür , bağıra bağıra ben TÜRK ’ üm diyebilmektir . Bugün evimizde rahat uyuabilmemizi sağlayan o zamanın askerine , şehidime saygıdır , teşekkürdür . Onlar bizler için , bu ülke için canlarını hiçe sayarak koşa koşa savaşa gittiler de şimdi bu ülkeyi emanet ettikleri gençlik 1 dakika kımıldamadan ayakta duramıyor mu ? Susamıyor mu ? YAZIK !
İstiklal Marşı ’ mızın yazarı şair Mehmet Akif Ersoy ’ a teşekkür etme imkanıdır İstiklal Marşı ’ mızı usulüyle okuyabilmek , şehidime , askerime güçtür , selamdır , saygıdır . Gururdur , mutluluktur TÜRK gencine yakışandır İstiklal Marşı ’ mızı okuyabilmek bu vatan için ölenlere ağlamaktır belki de .
Her şeyden önemlisi BAĞIMSIZLIKTIR İSTİKLAL MARŞI
BAĞIMSIZLK .
YORUMLAR
Böylesine bir duyarlılık her Türk kanı taşıyan insanda olmalı bence kutluyorum canım seni güzel yüreğinden kalemine dökülenler için...Allah bu millete bir daha İstiklal Marşı yazdırmasın !
Pınarslanşair
Yazınızı beğenerek okudum.
Duyarlılığınız için sizi tebrik eder, saygılarımı sunarım.