Şehit Uğur Kantar (2)
’Genelkurmay’dan disko ölümüne açıklama
Genelkurmay Başkanlığı askeri disiplin ceza ve tutukevinde kaldığı sırada gördüğü kötü muamele sonucu yaşamını yitirdiği iddia edilen Piyade Er Uğur Kantar ile ilgili bir açıklama yaptı.
Genelkurmay Başkanlığı’nın internet sitesine konulan açıklamada Kantar’ın KKTC’deki 28’inci Mekanize Piyade Tümen Komutanlığı’ndaki Disiplin Ceza ve Tutukevinde kaldığı sırada gördüğü kötü muamele sonucu olduğu iddia edilen rahatsızlığı nedeniyle 26 Temmuz 2011 tarihinde ambulans uçak ile GATA’ya sevk edildiği bildirildi. Genelkurmay Başkanlığı’nın açıklaması şöyle devam etti:
"GATA’nın bütün imkanları seferber edilerek yoğun ilgi ve tedaviye rağmen maalesef kurtarılamayarak, 12 Ekim 2011 tarihinde, tedavisinin 79’uncu gününde vefat etmiştir. Vefat eden Erimize Allah’tan rahmet kederli ailesine başsağlığı dileriz.
P.Er. Uğur KANTAR’ın GATA’daki tedavisi süresince kendisine refakat eden babası, annesi ve yakınları GATA misafirhanesinde misafir edilmiş, kendilerine her türlü idari destek sağlanmıştır.
Olay hakkında KTBK K.lığı As. Savcılığınca derhal soruşturma başlatılmış ve yapılan soruşturma neticesinde iki gardiyan 27 Temmuz 2011 tarihinde tutuklanmıştır. Adli işlemler devam etmektedir." (Kaynak: Milliyet)
Aferinnn... şak şak şak!
Adalet yerini buldu tabii şimdi... Hatta soruşturmayı yapanlara madalya da verelim isterseniz. Hatta madalyayı şehit Uğur Kantar’ın ailesi versin size...
Ya kockoca T.C. devletinin askerini iki gardiyana öldürten/ler ne ceza alacak?
YORUMLAR
Her kurumda yanlışlıklar, kuruma yakışmayan insanlar olabilir .
Amerikan oyununa gelmeyelim yeterki. Gördüğümüzün bile yarısına inanalım.
İşin içyüzünü bilmiyoruz . Sizi gerçekleri arayan tavrınızı kutluyorum..
Sevgiler..
glenay tarafından 10/15/2011 11:09:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
korkunç olan yanı; buna izin verildi
daha da korkunç olan yanı;
bu ne bir ilk ne de son olacak...
Olumlu tarafından bakmalı (Dalga geçmiyorum, dalga geçilecek bir konu değil). İki gardiyan ceza almış. Esma Hanımın sondaki yorumuna tamamen katılıyorum. Ama aklıma polisler geliyor. Sistematik olarak işkence yapılan bir ülkede hiç işkenceci polisler ceza aldı mı? Davalar yıllarca sürdü, polisler ifade vermeye bile gelmedi ve bütün davalar düştü. Sonuçta ben kendim "Biz kime işkence yapacağımızı biliriz" diyen bir polis müdürü tanıyorum. Öte yandan yine benim Çeşmedeki komşum işkence sonrası aklını kaybetmiş olarak sokaklarda dolaşıyor. Askerler göstermelik de olsa iki gardiyanı suçlu bulmuşlar. Polisler ise bunu bile yapmıyor.
Sadece Ateş düştüğü yeri yakacak
O gardiyanlar kaç yıl ceza alacak ki
Hem ceza alsa bile Uğur'lar geri gelecek mi
Bizler
Mumlar yakıp
"Uğurlar ola"şarkısını söylemeye devam edeceğiz
Niçin anlayış yüzünden
TV de izliyoruz
PKK'lılar araçları yakıyor,BANKALARI,DÜKKANLARI PARÇALIYOR,MÜDAHALE yok
Ama gariban öğrenci Eğitim harçları çok yüksek deyip yürüse,saçından tutulup yerlerde süründürülüyor,doğmamış çocuğu öldürülüyor.Geçen gün yine aynı.Başbajkan bir Üniversitede konuşacak.Onu protestoya kalkan öğrenciler GAVUR eziyeti ediliyor
İşte fark burda
Neyse efendim
Ömrüne bereket
Allaha emanet olasın,sağlıcakla kalasın
Ne yaşanıp ne yaşanmadığını tam olarak bilemesek de aklımıza gelen şüphelerden kurtulmamız gerekir... Böyle bir skandalın yaşanabileceğine ihtimal dahi vermiyorum...
Esma KAHRAMAN
yansıtılmayanları hiç düşünemiyorum hayal bile edemiyorum artık!
Ortada şehit olup olmadığı bile tartışılan gencecik bi adamın soğuk cesedi var.
Ve dünyası cehennem olan ailesi ve sevdikleri...
Nice erlerimiz beyinsiz komutanları yüzünden şehit oldu, nice
ellerine bomba konularak cezaya tabi tutulanları mı dersiniz ve daha sayamayacağım nice vakalar...
Ne diyelim Allah yanlarına koymasın. tabi anında tepki de göstermek gerek, yoksa böyle vakalar daha çoğalır.
duyarlı yüreğin var olsun Kahraman arkadaşım.