AŞK SENDE AFFET
Araf dayım aşkım bu kadar zaman kendimle hesaplaştım sana kızdım seni kendimi sucladım bağırdım, ağladım ,öfkelendim ama gidemedim ben yapamadım senin kadar güclü değilmişim.şimdi karşımda olsaydın merhamet diliyecek kadar kücülürdüm aşkım ben seni kazanamadım sadece sevgi yeterli olursandım olmadı.Yetmezmiş safca sevgi aşk yetmezmiş hayelleim le vadalaşmak çok zor hayalimdeki kızım ya oğlum anlıyorum ki ben ben ...................................Özürdilerim aşkım herşey icin beni affet AŞK sende affet adına sahip cıkamadım AŞK .Ben şimdilerde araf dayım iki dünya arasında ne yalan dünyayı yaşıya biliyorum ne gercek dünyaya gide biliyorumararaf dayım sensiz yalan dünyada yaşamak zor gercek dünyada orda hep sensiz kalmak öyle olucağını bilmek .....Ben bu kadarını kaldıramıyorum özürdilerim senden aşk tan beni affedin gitmesini beceremediğim icin beni affet seni sevdiğim icin affet öfkelenmene neden olduğum icin affet sana söylediğim tüm kötü sözler icin affet.Araf tan cıkacağım gün gelirmi bilmiyorum sadece senin böyle bişi yaşamanı istemiyorum seni her durumda ve her şartta hep seviceğimi bilmeni istiyorum hayatında hep güzellikler olsun hep mutlu ol ............................... Ben bir yüreğe vuruldum/Kar kadar temiz/Evren kadar büyük/Aşk kadar tutkulu/Ölüm kadar derin di/Meğer bir hayale vurulmuşum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.