- 8293 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgi ve Güven
Kaynaktan Deryaya
lebiderya
Sevgi ve Güven
İnsan hayatının vazgeçilmezi sevgidir. Sevgi olmayınca hayat zul olur. Sevgi guveni tesis eder.
Sevgi ve Güven tesis edilmediği sürece hiç bir problem çözülemez.
Devletin millete, milletin devleti temsil noktasındakilere güvenmemesi bizi ne hallere getirmiştir.
Neticede hepimiz insanız.
İnişili çıkışlı hayat da insan faktorü içindir.
Bu konu ile ilgili ben bir hatıramı anlatmak istiyorum.
"Bir dönem de bir siyasi prtinin genel başkanlığına aday olan şahsın yanında kaldım.
Adaylığından dolayı yanında değildim.
O insan benim için çok kıymetli bir şahsiyet idi onun için o kimsenin yanında idim.
Parti Genel Başkanlığı için çalışmalar sırasında il başkanlıklarına ziyaretler yapıldı.
Gezilerinde yanında yer aldım.
Aynı partinin Genel Merkez delegelri ""Oyum senin sayın başkanım ne demek bu bizim vazifemiz, her zaman emrinizdeyiz"". gibi söylemlerde bulunuyorlardı.
Aynı parti Genel Başkanlığı için sekiz aday var idi.
Neticede seçim oldu. O yanında bulunduğumuz kişiye kesin kesin yemin ederek """oy’um sana’’"" Diyenleri saymıştık. Yemin edenlerin içinden bazılarının oy vermeye gelemeyeceklerini de hesaba kattık. 300 ün üstünde oy alacak diyroduk. Sonuç 23 oy olmuştu".
Bu durumda o insana yine benim saydığım 33 kişi gelip meselesini derdini anlattı ve çözüm bulmasını yardımcı olmasını istedi.
O insan da yardımcı oldu.
Burada anlatmak istediğim hadise şudur.
Bir insan yapmıyacağı bir iş için asla söz vermemeli. karşısındaki insanın çevresine olan güvenini zedelemekten başka hiç bir işe yaramıyor.
Sevgi ve Güven tyesis edilmediği sürece probler kördüğüm olur.
Şu anda ülkemizde sevgi ve güven proıblemi vardır.
Bu seçimlerde benzewr durmu Karşıyaka’da yaşadık.
Kesin oy vercem diye hiç kimse sormadan yemin edenlerin bir çoğu seçimden sonra.. Ben o partiye asla asla gelmem.. diyenlere rastladım.
Ben de derim ki; güven zedeleyici bir durum yaşatanlar ile ilgili net bir izleme oluşturmak kolaydıor..
Ayrıca; memleket nasıl düzelecek? yazımı ile insanı tanıma sanatını da ızah etmeye calıstık
Insan tanımanın dort asaması vardır.
Bu dort asamadan (test) gecmeyen ınsa ıle ılgılı ne ıyıdır dıyebılırız ne kotudur dıyebılır...
Sevgi ve Guvenın tesıs edıldığı bayramlar ve hayat yaşaqmanız dılegı ıle sevgı ve saygılar sunuyorum
Lebiderya
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.