- 1693 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
EKRANDA HAKARET
Önceki akşam, ’KİM MİLYONER OLMAK İSTER’ programına Atatürkçü, laik olduğunu söyleyen güzel bir bayan katıldı.
K. Işık’ın karşısına geçer-geçmez doğup-büyüdüğü ve halen içinde yaşadığı topluma hakaret etmeye, ekran başındaki hemşehrilerini sözleriyle tahrik etmeye başladı.(Çarşamba İlçesi’nden, ailelerinden izin almadan gizlice evlendiği 3 aylık eşiyle gelmiş)
- İçinde yaşadığı toplum bilgisiz, cahil ve DAR BEYİNLİYMİŞ.
- Onlara inat olsun diye TV’ye çıkmış.(Her niyeyse ve nasılsa)
Bu GENİŞ BEYİNLİ güzel bayanın şansına çıkan ilk soru:
- Ailede ilk doğan çocuğa ne denir?
4 seçenekli bir soru.
Güzel ve de körpe gelin, cevabı yapıştırdı:
’- B seçeneği; NUR TOPU! Son kararım! ’
Oysa seçeneklerin içinde ’İLK GÖZ AĞRISI’ diye bariz bir cevap daha vardı.
Ve daha ilk soruda elendi; nasıl bozum olduğu görülüyordu ve hemen ekrandan çıktı.
Şimdi bu geniş beyinli gelinin, yaşadığı kasabaya hangi akıllılığıyla ve bilgisiyle döneceğini düşünebiliyor musunuz?
Diyeceğim o ki:
Atatürk bu millete hiç bir zaman aşağılacı sıfat yakıştırmadı. Hatta:
’- Bir Türk dünyaya bedeldir,’ diyerek, yüceltti.
Bu topluma:
-Geri zekalı,
-Elbiz beyinli,
-Aptal,
-Dar beyinli
...vb..., diyerek hakaret edenlerin Atatürçülükle ilgilerinin olduğunu ve Atatürkü anlayabildiklerini hiç sanmıyorum.
Siz ne dersiniz?
YORUMLAR
(:
takılmayın böyle ufak tefek olaylara sayın yükselenyıldız...bunlar yıllar var ki bu toplumu ve bizleri birbirimizden ayrıştırp hep ötekileştirme çabasıyla ve yükselmek için başları ezip durdular.
sonuç çok vahim kendileri açısından tabi,çünkü bu toplum artık çok daha aydın ve çokca bilinçli çok şükür. Allah, islama insanlığa ve huzura demokrasiye savaş ilan eden her canlıyı bazen bir ömür içinde bazende işte böyle tek bir şıkta devirir böyle daha nefeas dahi aldırmadan...
Allah ıslah etsin ne diyelim
ve Rabbim bu toplumu tüm kötü olan şer odaklı eylemlerden muhafaza eylesin inş...
tv çok fazla izleyemiyorum ama bu hafta fragmana öyle bir rastladım ve izleyim demiştim ancak yine unutmuşum...
kaçırdım anlayacağınız(:
çok saygımla....
Saygı değer Yükselen Yıldız önüne gelen laik, sorsan içeriğini dahi hakkıyla bilmezler..Ben artık kılık kıyafetede bakmıyorum, insan arıyorum. Bir blucin giyiyor terör sempatizanı okumamış görmemiş bir bile onu dahi millet saygıyla süzüyor,ne insanlar gördüm üstünde elbisesi yok. Ne elbiseler gördüm içinde insan yok demiş. Düşünen Bilge...
Ortalık bunlarla dolu.
Bu kadıncağız, Çarşamba'da mümkün değil barınamaz artık. Ben de azıcık Karadenizimi tanıyorsam, onu daha il sınırında karşıladıklarına eminim. Kabalığa karşıyım, kadına şiddete de ama, hanımefendi maksadını aşmış.
Güncel konuları güne taşımanızı seviyorum değerli yazarım.
Kutluyorum, saygılar.
Yüksel Bey bu yarışmayı maalesef ben de izledim. Demek ki ekran başında sinirlenen ve hayretler içinde kalan bir ben değilmişim. Yazınıza tamamen katılıyor, toplumumuzda böyle insanların olmasından üzüntü duyuyorum. Yazık ne diyeyim. Eğitilme yaşı da geçmiş, Allah akıl fikir versin böylelerine. Saygı ve selamlarımla.
Yarışmayı ben de izledim, o bayanın kendi doğup büyüdüğü hemşehrilerine atfettiği sözler beni çok üzmüştü.Bir insan böyle nankör olmamalı diye düşünmüştüm.
İlk soruda ve cevabının açık seçik bağırdığı bir soruda elenmesine, açıkça sevinmiştim.
'Sen misin o güzelim Çarşambalıları küçümseyen, arkana baka baka git bakalım'demiştim.
Yazınıza konu yapıp işlemeniz iyi olmuş, selamlar.
handan akbaş tarafından 10/13/2011 9:18:20 AM zamanında düzenlenmiştir.