HAYDİ DÖN ARTIK !!!
Oysaki ne cok sevmistim seni gök yuzundeki yildizlar kadar parlak en az onlar kadar dokunulmazdin benim dünyamda . Sinirlari cok genis kos koca bir ulkeydin adeta. Bir caglayandin sadece bana akar sadece bana cosardin . Oda yetmezmis gibi bir melek olur kanatlanip bana ucardin. Sen benim yorgun yuregimin dinlendigi tek yerdin. Ipeksi saclarina dokunurken kapatip gozlerimi huzura kavustugum tek limandin. Bana di li gecmis zamani unutturup gelecek zamana dair cumleler kurduran edebi bir tarzdin. Oyleki bu cumleler hep senle baslar hep senle biterdi .
Tum gercekleri yok sayarak yazdik bu ask hikayesini seninle . Oyle ya diger benzerlerinden farkliydi bu hikaye . Etrafda yasayan hic bir insana rol yoktu bu hikayede , bir sen birde ben . Icinde kotuluge dair senaryosu olmayan sevgi dolu ask dolu bir hikaye ve asla sonu kotu bitmemeliydi .
Ama sen yoksun simdi gidisinde gelisin gibi zamansiz oldu . Icimdeki, seninle hayat bulan coskulu cocugu da aldin ve gittin . Hala saskinlik icindeyim sahi sen neden gittin ? Hani ile baslayan bir suru cumleler biraktin bana . Beynimde kelimeler birbirine carpip duruyor . Meger ne cok sevmisim ben seni . Yuregim gok gurultulu gozlerim saganak yagisli . Ayaklarim surekli senin olabilecegin yerlere goturuyor beni . Beynim defalarca hikayemizi okuyor . Birlikte yazdigimiz tum detaylari tekrar ve gene tekrar ediyor .
"Haydi gel ”, ”haydi don artik”, ”haydi saka yaptim de” tekra tutayim ellerinden . Tekrar sarilayim fersah fersah koklayayim seni. Gelde kurtar beni di li gecmisden ve gelecekden . Oysaki soz vermistin bana hep yanimda olacaktin en cok buna isyanim . Cunku sen yalandan nefret ederdin .
Sonunda anladimki birdaha asla geri donmeyeceksin . Bir daha hic bana sarilamiyacak,tenime dokunmuyacaksin ve beni ucuran dudaklarini dudaklarima yaslayamiyacaksin.
cunku...Cunku ...dilim varmıyor bir türlü bunu söylemeye .Gittigin o yerden simdiye kadar hic ama hic geri donen olmamis ...