- 3868 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİR TÜRK YEMİNİ
(Bir Oğuz Ka’an yemini)
’Benden çadırımı iste’
’Atımı iste’ Ama vatanımı isteme..
Türkler savaşçı millettir, Çadırda doğar, at üstünde ölür..
BİR TÜRK YEMİNİ Yazısına Yorum Yap
" BİR TÜRK YEMİNİ" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Saygı değer beyefendi size katılmamak eldemi...toprak kaldırmıyor bu savaşçı milletin şehitlerini bunlardan kurtulamadık bir türlü kim var arkalarında bilmem....
Rabia ben de diyorum. Zıkkım zehir olsun bu topraktan nemalanıp bu toprakta yaşayana kurşun sıkanlara, Zehir zıkkım olsun Kanla sulanmış olan bu vatana göz koyup kardeşi kardeşe düşürenlere ayak uyduran ve üç kuruşa şeferini satanlara...... sevgiler Rabiabelgine ve onun gibi Yürekli canlara.
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sevgili İnci dua ve temenniler karşıılıklıdır. Vatanını seven imanlı iyi insanlar oldukça emellerine nail olamıyacaklar...Teşekkür ederim en güzel şeyler senin olsun kardeşim...
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sevgili İnci dua ve temenniler karşıılıklıdır. Vatanını seven imanlı iyi insanlar oldukça emellerine nail olamıyacaklar...Teşekkür ederim en güzel şeyler senin olsun kardeşim...
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Sağolun inşallah sonu gelir bu kaosun hiç gelmedi ya...saygıllar...
Belgin Sönmez
@belgin-sonmez
Teşekkür ederim kardeşim .... Bende sana en hayırlı dualarla selam olsun diyorum....